True story.quote:Ginger: Kom vanavond naar mijn osso dan.
Nigga: Aight shit is aan, smoken we even een bats.
Ginger: Ey kill, mijn ma is inda osso.
Nigga: Haha, hoor deze kill ominspacen.
Ginger: Als zij die pokoe ziet is het zeker kaka, je weet zelf.
Nigga: Maar ik moet mijn hossel up houden weet je, die shit moet blijven sellen.
Ginger: Aight, shit is aan.
Nigga: Ey boi, dit is mijn haltoe, later.
Ginger: Spreek je later man, word up.
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:15 schreef Chriz2k het volgende:
Vandaag werd ik door omstandigheden gedwongen met de bus te reizen, opzich geen probleem natuurlijk, maar wel als er een smerige en walgelijke (wat standaard is bij een mannelijke roodharige overigens) ginger instapt met zijn roetzwarte makker.
Het gesprek verliep als volgt:
[..]
True story.
2Pac is terug, dus het kan weer.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Straattaal-'grappen' zijn zo vóór 07-07-07
die negert in je avatar blijft lachenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:30 schreef Lukaso het volgende:
word.
Maakt niet uit, vervang 'ginger' door iedere andere willekeurige bevolkingsgroep en dan barst de hel los.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:53 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als ze nou eens normaal praten in Nederland dan kon ik het verstaan![]()
Jah maar ik snapt dat niet he als hij nou Nederlander was dan zullen wij hem een eikel vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Fetai het volgende:
[..]
Maakt niet uit, vervang 'ginger' door iedere andere willekeurige bevolkingsgroep en dan barst de hel los.
Herhaal die zin nog eens in normaal Nederlands, deze komt niet overquote:Op maandag 9 juli 2007 23:59 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jah maar ik snapt dat niet he als hij nou Nederlander was dan zullen wij hem een eikel vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |