Da's dan weer jammer, maar het kan wel het laatste zetje zijn die Brian nodig heeft om Amanda echt te dumpen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, nog niet bekend.
Maar ze weten niet dat Brian haar deze week ook wil uitnodigen. Omdat hij spijt heeft haar weggestuurd te hebben.
Mag ik zeggen dat ik dat heel schattig vind?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Over drie kwartier is het middernacht en Huub en Lieke staan te dansen in de tuin
En toch is hij vrij makkelijk overal door heen gekomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:15 schreef wolferl het volgende:
Ik word misselijk van Brian's geslijm.
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Niet schrikken ......
[afbeelding]
denk toch dat de verrassing behoorlijk is als ze morgen binnenstapt... Amanda over de zeikquote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het was alleen effectief en leuk geweest als ze vanavond nog was gekomen.
Zijn we het eindelijk een keer eensquote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat heel schattig vind?![]()
En zelfs dan niet... Brian zal zich sterk voelen na een bezoek aan Tamara en zal echt niet flippen... en dat gezeik met Amanda duurt sowieso nog wel een paar dagen... met of zonder Tamara... Het kost alleen 150 dure CP...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het was alleen effectief en leuk geweest als ze vanavond nog was gekomen.
Romantischquote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik dat heel schattig vind?![]()
Ik ben bang dat Amanda dan alleen maar moet lachen. Ze kunnen zich de punten sparen als het daarom gaat, want voor haar is het veel erger dat hij Tamara sowieso nog gaat vragen voor een andere keer.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef Desii het volgende:
[..]
denk toch dat de verrassing behoorlijk is als ze morgen binnenstapt... Amanda over de zeik![]()
Al ist maar van korte duur... ik vind mooi![]()
Is wel vaker zo hoor.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef wolferl het volgende:
Dus Nadia is nog niet weg.
Dan zal ik het op een andere manier moeten doen.
Als ik me niet vergis schreef je zoiets al vijf keer vanavond .......quote:Op maandag 9 juli 2007 23:18 schreef wolferl het volgende:
Dus Nadia is nog niet weg.
Dan zal ik het op een andere manier moeten doen.
Nee ik zie alleen dat witte pronkbroekje van Natasia, waarin haar mooie ranke kontje zo mooi uitkomt.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Zagen jullie net die screensaver van Jaap?
Heb je gezopen?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik zie alleen dat witte pronkbroekje van Natasia, waarin haar mooie ranke kontje zo mooi uitkomt.
En nu weer dat hilarische verhaal over de soep. Wat een wereldwijf.![]()
Leukquote:Op maandag 9 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Over drie kwartier is het middernacht en Huub en Lieke staan te dansen in de tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |