WOW... dat is wel een zeer heftig plan iddquote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Dennis wil juist dat Huub met Nadia aanpapt zodat zij uiteindelijk in bed kan zeggen 'viespeuk, wat doe je nou?'. Dat is het plan geloof ik.
Het script, ze is haar tekst kwijt.....quote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Wiens post zit Amanda nu te lezen, ze kijkt zo schuldig....
En denk je dat hij het erg vindt? Hij was ook alleen maar aan het 'spelen' met Amanda, maar ondertussenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat deed Huub niet, hij zei heel expliciet tegen Lieke dat hij wilde 'spelen' met haar en beslist niet n**ken.
T Yquote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit als Brians post. Eerst een kaartje, dan een vel met gaatjes... zo ziet de brief van Tamara er niet uit.
dat zegt meer over Nadia dan over Huub en Liekequote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
Nadia: "Er zitten best aantrekkeljike mensen in het huis toch? Behalve Huub en Lieke dan, die zijn gewoon lelijk."![]()
klopt heb ik ook gehoord.... snood plan, hoop dat het niet lukt.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Dennis wil juist dat Huub met Nadia aanpapt zodat zij uiteindelijk in bed kan zeggen 'viespeuk, wat doe je nou?'. Dat is het plan geloof ik.
Ongelooflijk hoe de redactie aan die mensen is gekomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
Nadia: "Er zitten best aantrekkeljike mensen in het huis toch? Behalve Huub en Lieke dan, die zijn gewoon lelijk."![]()
De rest is nixquote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef yellowfirst het volgende:
Nadia vind ik leuk in het bijzijn van Jaap, bij de rest ......![]()
Inderdaad ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef wolferl het volgende:
[..]
dat zegt meer over Nadia dan over Huub en Lieke
Erg vinden hoeft niet. Hij blijft ook maar een jongen. Maar de vergelijking met Amanda gaat niet op in deze vind ik. Huub heeft er vanaf dag 1 geen geheim van gemaakt Amanda wel een keer te willen aanduwen. Als hij daarmee Brian tegelijkertijd pakt is dat heel mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En denk je dat hij het erg vindt? Hij was ook alleen maar aan het 'spelen' met Amanda, maar ondertussen
11 Augustus schijnbaar.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef Dark het volgende:
Iedereen is er van overtuigd dat er een nieuwe bij zal komen?
Weet iedereen al dat Natas voor de 23ste september vertrekt?
En vanmorgen viel ze Huub om de hals na het telefoontje met haar moeder.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:56 schreef Gert het volgende:
Zeker, Huub is geen brave. Maar mijn reactie was op de stelling "Waarom moet Huub ook altijd maar met zijn pik denken." en zo was het niet ......quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En denk je dat hij het erg vindt? Hij was ook alleen maar aan het 'spelen' met Amanda, maar ondertussen
Ja, ik eigenlijk ook...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef Desii het volgende:
Nada: er zitten alleen mooie mensen in huis, behalve Huub en Lieke
Nu miss luking... ik vind Huub de leukste jongen om te zien in huis... en Lieke bij verre de knapste vrouw
Gelukkig zijn de andere bewoners wél altijd of aardig of gemeen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En vanmorgen viel ze Huub om de hals na het telefoontje met haar moeder.
Streamverslagen lezen bij de buren van VOL, die zijn super!quote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
wat is er met brian en amanda gebeurd vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |