Hier wordt even makkelijk overheen geschreven. Maar denk eens goed na, over wat er in de hut gebeurt en wat er regelmatig in de COSsen te zien is...quote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Het is makkelijk om iemand te haten dan iemand een compliment te geven"
Het is ook absoluut waar wat Natasia zeiquote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier wordt even makkelijk overheen geschreven. Maar denk eens goed na, over wat er in de hut gebeurt en wat er regelmatig in de COSsen te zien is...
Bedankt voor het openen van de COS.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier wordt even makkelijk overheen geschreven. Maar denk eens goed na, over wat er in de hut gebeurt en wat er regelmatig in de COSsen te zien is...
Nope liep weer eens met een sisser af. En er zal ook met geen woord meer over gerept worden waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:55 schreef wolferl het volgende:
Kan iemand vertellen of Nadia al der 24 uur heeft aangvraagd.
dankjewelquote:Op maandag 9 juli 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooie TT! <<< compliment
Dat meen je toch niet?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is ook absoluut waar wat Natasia zei
Absoluut wel... en dat bedoelde de topic opener ook.quote:
Huub zei net dat het volgende week weer gaat beginnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
Herhaling van mn vraag: weet iemand wanneer de popo komt?
Huub denkt dat hij volgend weekend van start gaat.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
Wtf, natuurlijk is het makkelijker om te haten dan een compliment te gevenquote:
Vanuit de Kooi gedacht begrijp ik het, maar zo erg is het toch niet op FOK? Het is maar een handje vol users die soms de stemming of sfeer hier verpest, ik kan me daar echt niet in vinden, sorry.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut wel... en dat bedoelde de topic opener ook.
antwoord op je vraag: neequote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef BuffyJan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |