Let hierbij op het feit dat hij heel stellig zeid dat het om vier uur was, en pas een seconde later (alsof hij zich herinnerde dat hij dat niet kan weten) 'ongeveer' erachter.
Ofwel Veronica laat ze gewoon weten hoe laat het is, ofwel ze hebben nog steeds ergens een horloge achtergehouden.
Veronica moet eens kappen met ons als een stel debielen te behandelen!
Als je aan jezelf twijfelt word je achterdochtig
Bart:"Ik heb gister de klok nog goed gezet. En hij loopt nog steeds goed"
Dus er is toch een klok.....
Ook de tijd scheelt ca. 10 minuten. Is dit de 'lag' in de streams of loopt hun klokkie niet goed...het is wel opvallend dat het altijd 10 minuten is....
Niet dat ik in de complottheorieen over VOO geloof. Het was volgbaar op de streams en heus diep in de nacht, maar vreemd is het wel. 's Morgens aan het ontbijt was er geen spoor meer te zien van al die make up.
Als het licht is, is het morgen
Als het donker is, is het avond
Als ze honger hebben, is het tijd om te eten
En als MONA naar het toilet gaat, is het tijd om voorlopig in de tuin te blijven !!
Verder heb ik nog niet gehoord van een "maan"-horloge. Wel via de zon, en die zijn niet zo moeilijk te maken, maar als ze van V. geen tijd mogen weten zouden ze die ook wel afpakken....
Verder lijkt het me sterk dat Bart aan de zon kan zien hoe laat het is, zonder 30 minuten te vroeg of te laat te zijn.
Hij had dan dus b.v. moeten zeggen, tussen 15:30 en 16:30 (ofzo )
Maar ja, ik denk inderdaad dat als ze geen horloge hebben, dat ze via de kerkklok weten hoe laat het is.
op 10-12-1999 om 12:54 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik hoor ze van V 's nachts weleens over de speakers zeggen dat 't nu wel eens tijd wordt om naar bed te gaan. En dan zeggen ze de tijd erbij !!!!!!
Dit is toch véél interessanter dan lullen over de tijd ?
Ik heb om hier over verder te discussieren
een topic "worden we weer genaaid" geopend ?
Please read it and react !
quote:
op 10-11-1999 om 11:20 PM schreef Big Mama het volgende:
Was Bart geen beroepsmilitair? Leren die niet om aan de hand van de stand van de zon en/of de maan de tijd af te leiden?
Beroeps militair
laat me niet lachen
Dan ken die zeker ook met zijn Magnum 747 in een keer de sterren uit de lucht schieten.
quote:
op 10-12-1999 om 01:14 PM schreef Zuurtje het volgende:
Beroeps militair![]()
laat me niet lachen
![]()
De militair van heden leert dit niet meer. Nee, vroeger, dat waren nog eens opleidingen. Toen leerde je nog echt overleven, en klok lezen met behulp van de zon stand. Tegenwoordig toch niet meer!!!
Maar je kunt ook zien waar het noorden ligt.
Als je een boom ziet en er toevallig mos aan, dan is aan de kant waar het mos zit het noorden!!!
Oooooo Waaaattt Liieefffff
Almere is gelukkig een heiden-stad. Er zijn in heel Almere (en de oppervlakte van de stad is erg groot) maar vier kerkklokken. Het BB-huis ligt op een bedrijventerrein aan de buitenzijde van Almere en de dichtstbijzijnde kerkklok is 5 km verderop. Misschien dat ze hem 's nachts kunnen horen als ze buiten zijn. Maar zeker niet overdag, vanwege de drukke verkeersweg die er tussen ligt. Ik woon zelf al zeven jaar in Almere en ik heb nog maar 1 keer op zondagochtend de klokken horen luiden toen het kennelijk wind mee was.
En ook al konden ze de klok horen, hij slaat niet elk kwartier!
En dat zonder klok?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |