abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199334
Vanavond tijdens de uitzending zei Bart tegen Bianca:
"Dat was om vier uur... ongeveer"

Let hierbij op het feit dat hij heel stellig zeid dat het om vier uur was, en pas een seconde later (alsof hij zich herinnerde dat hij dat niet kan weten) 'ongeveer' erachter.

Ofwel Veronica laat ze gewoon weten hoe laat het is, ofwel ze hebben nog steeds ergens een horloge achtergehouden.

Veronica moet eens kappen met ons als een stel debielen te behandelen!

maandag 11 oktober 1999 @ 22:48:00 #2
593 sjak
Juffie Bloem
pi_199335
Dat is me ook opgevallen, maar was er niet een kerkklok ofzo?

Lekker douchen!
pi_199336
Ja inderdaad het leek wel of hij zoiets had van shit..mocht ik niet zeggen.

Als je aan jezelf twijfelt word je achterdochtig

pi_199337
Lijkt me stug dat V een spelletje speelt, dan zende ze dat heus nie uit.
pi_199338
Was Bart geen beroepsmilitair? Leren die niet om aan de hand van de stand van de zon en/of de maan de tijd af te leiden?
pi_199339
het is TIJD dat er iemand vertrekt!!
pi_199340
Zojuist waargenomen!!!!

Bart:"Ik heb gister de klok nog goed gezet. En hij loopt nog steeds goed"

Dus er is toch een klok.....

Ook de tijd scheelt ca. 10 minuten. Is dit de 'lag' in de streams of loopt hun klokkie niet goed...het is wel opvallend dat het altijd 10 minuten is....

dinsdag 12 oktober 1999 @ 00:48:00 #8
798 voyeur
bemoeit zich
pi_199341
Wat ik zelf het vreemdste vond:
Iedere avond zie je de dames uitgebreid afschminken. Hebben ze om 4 / 5 uur ruzie, lopen ze de keuken in; blijken zowel Sabine als Karin volledig opgemaakt te zijn !?

Niet dat ik in de complottheorieen over VOO geloof. Het was volgbaar op de streams en heus diep in de nacht, maar vreemd is het wel. 's Morgens aan het ontbijt was er geen spoor meer te zien van al die make up.

Here we are now, entertain us.
pi_199342
Ik hoor ze van V 's nachts weleens over de speakers zeggen dat 't nu wel eens tijd wordt om naar bed te gaan. En dan zeggen ze de tijd erbij !!!!!!
Van alles is weer waardeloos

Admin dinsdag 12 oktober 1999 @ 00:56:00 #10
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_199343
Er staat gewoon een klok in huis. Heb ik ze wel 's horen zeggen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_199344
kerkklokken slaan bijna altijd alleen overdag. 's Nachts slaan ze niet ivm nachtrust van de buren.

dinsdag 12 oktober 1999 @ 12:10:00 #12
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_199345
Er staat idd een klok binnen volgens mij, alleen jammer is dat V. hier zo geheimzinnig over doet.....
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

dinsdag 12 oktober 1999 @ 12:26:00 #13
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_199346
Wat maakt het nou uit of ze wel of geen klok hebben.

Als het licht is, is het morgen
Als het donker is, is het avond
Als ze honger hebben, is het tijd om te eten
En als MONA naar het toilet gaat, is het tijd om voorlopig in de tuin te blijven !!

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_199347
Ik denk dat er nog wel iemand een klokje heeft meegesmokkeld.

Eenvoud is de mooiste kunst.
pi_199348
Ze hebben een zonnewijzer in de tuin gefabriceerd...
pi_199349
Er zijn natuurlijk mogelijkheden om via de natuur de tijd te achterhalen, maar dat gaat niet zo snel en eenvoudig als kijken op je horloge...

Verder heb ik nog niet gehoord van een "maan"-horloge. Wel via de zon, en die zijn niet zo moeilijk te maken, maar als ze van V. geen tijd mogen weten zouden ze die ook wel afpakken....

Verder lijkt het me sterk dat Bart aan de zon kan zien hoe laat het is, zonder 30 minuten te vroeg of te laat te zijn.
Hij had dan dus b.v. moeten zeggen, tussen 15:30 en 16:30 (ofzo )

Maar ja, ik denk inderdaad dat als ze geen horloge hebben, dat ze via de kerkklok weten hoe laat het is.

Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
pi_199350
Even een klein lesje mbt het lezen van tijd met behulp van de zon:
De zon moet inderdaad goed schijnen. Zet een stokje in de grond. En je kunt ongeveer aflezen hoe laat het is. Net zoals je een horloge afleest. Hoe dunner het stokje hoe beter de tijd te lezen is. Maar, je kunt je inderdaad hiermee wel een half uur of uur vergissen. Dit heb ik Bart nog niet zien doen. En in de avond uren werkt dit uiteraard niet, tenzij er vollllle maaaaan is! Spoky!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 12 Oktober 1999).]

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_199351
quote:
op 10-12-1999 om 12:54 AM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Ik hoor ze van V 's nachts weleens over de speakers zeggen dat 't nu wel eens tijd wordt om naar bed te gaan. En dan zeggen ze de tijd erbij !!!!!!

Dit is toch véél interessanter dan lullen over de tijd ?

Ik heb om hier over verder te discussieren
een topic "worden we weer genaaid" geopend ?

Please read it and react !

Tiet voar'n pafke..

dinsdag 12 oktober 1999 @ 13:14:00 #19
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_199352
quote:
op 10-11-1999 om 11:20 PM schreef Big Mama het volgende:
Was Bart geen beroepsmilitair? Leren die niet om aan de hand van de stand van de zon en/of de maan de tijd af te leiden?

Beroeps militair laat me niet lachen

Dan ken die zeker ook met zijn Magnum 747 in een keer de sterren uit de lucht schieten.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_199353
En het voordeel is: als je eenmaal een klok gemaakt hebt met dat dunne stokje, en daarvan weer een horloge fabriceert (Creatief met Ijzerdraad, juist Maurice) dat je dan tussen de kleine wijzer en de twaalf weer kunt zien waar het noorden ligt (als de zon schijnt tenminste). Voor zover je tenminste wil weten waar het noorden ligt, en uit welke hoek de wind waait: om mee te waaien of stoer tegen de wind in te doen.
pi_199354
quote:
op 10-12-1999 om 01:14 PM schreef Zuurtje het volgende:
Beroeps militair laat me niet lachen

De militair van heden leert dit niet meer. Nee, vroeger, dat waren nog eens opleidingen. Toen leerde je nog echt overleven, en klok lezen met behulp van de zon stand. Tegenwoordig toch niet meer!!!
Maar je kunt ook zien waar het noorden ligt.
Als je een boom ziet en er toevallig mos aan, dan is aan de kant waar het mos zit het noorden!!!

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 12 Oktober 1999).]

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

dinsdag 12 oktober 1999 @ 13:49:00 #22
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_199355
Ze hebben een kookwekker zei tara laatst nog
dus mischien zetten ze die steeds om het uur op 60 min

---------------
Oooooo Waaaattt Liieefffff

Back On track<P>
pi_199356
Mogen ze de tijd niet weten, of mogen ze geen electrisch apparaat in huis hebben, want er zijn ook mechanische klokken die geen electriciteit nodig hebben en dat zou dan wel mogen.
pi_199357
En wat betreft de kerkklok. Ik heb dit al vaker gezegd, maar men schijnt het niet willen te horen:

Almere is gelukkig een heiden-stad. Er zijn in heel Almere (en de oppervlakte van de stad is erg groot) maar vier kerkklokken. Het BB-huis ligt op een bedrijventerrein aan de buitenzijde van Almere en de dichtstbijzijnde kerkklok is 5 km verderop. Misschien dat ze hem 's nachts kunnen horen als ze buiten zijn. Maar zeker niet overdag, vanwege de drukke verkeersweg die er tussen ligt. Ik woon zelf al zeven jaar in Almere en ik heb nog maar 1 keer op zondagochtend de klokken horen luiden toen het kennelijk wind mee was.

En ook al konden ze de klok horen, hij slaat niet elk kwartier!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_199358
"Je moet gewoon een tijd voor jezelf neerzetten. Eerst een minuut, dan anderhalve minuut, enzo verder"

En dat zonder klok?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')