abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51303404
Lijkt me namelijk wel een goede oplossing tegen de klootzakken die het vannacht zo nodig vonden om een ruit van mijn auto in te slaan en mijn gps-muis en bleutooth headset te jatten en mijn hele auto overhoop te halen. Bovendien hebben die klootzakken mijn zonnebril gejat waar ze geen drol aan hebben omdat er geslepen glazen in zitten. Ik mag lijen dat ze hem tijdens het rijden opzetten en zich helemaal dood rijden omdat ze toch echt niks door een bril van -2,75 en -3,25 zullen kunnen zien.

Klacht, teringlijers die niet met hun gore poten van andermans eigendommen af kunnen blijven.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 9 juli 2007 @ 20:46:34 #2
137079 Chowi
Lonerism.
pi_51303436
Een van de weinige KLB-topics waarmee ik het eens ben.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_51303483
Mmmm...ik kon inderdaad weinig zien....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 9 juli 2007 @ 20:49:53 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51303542
Hey ik heb ook -2,75 en -3,25. Even Marktplaas in de gaten houden.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_51303575
Kut junks

Eens met TS
  maandag 9 juli 2007 @ 20:54:08 #6
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_51303665
Eens met TS, je blijft met je teringklauwen van andermans eigendom af.
pi_51303803
Totaals eens.
Mijn broertje heeft weer eens mijn speciaal ingekochte voedsel wat ik tijdens films nuttig weer gejat!

( Het gaat om het principe )
pi_51303817
deaud moeten ze
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 9 juli 2007 @ 21:14:02 #9
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_51304258
Hebben ze wel je handschoenen laten liggen?
  maandag 9 juli 2007 @ 21:25:22 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_51304667
Ach, misschien moet je eens wat meer uit je auto halen en oja een zooitje daar houden ze ook niet zo van
  maandag 9 juli 2007 @ 21:26:35 #11
158507 Komakimo
It's only a state of mind
pi_51304704
klote van de ruit, maar die bleutooth headset ( ) en die muis had je maar niet in die auto moeten laten liggen, eigen schuld dus
go round
pi_51304767
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hey ik heb ook -2,75 en -3,25. Even Marktplaas in de gaten houden.
Ik hoop dat je 'm koopt en dat blijkt dat je de bril ondersteboven moet dragen omdat de sterktes anders niet kloppen
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  † In Memoriam † maandag 9 juli 2007 @ 21:32:20 #13
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_51304929
Ik wil eigenlijk wel een berenklem in de koelkast van de kantine op mijn werk zetten. De kutcollega's hebben wéér mijn sap gejat . .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_51305227
Eens
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51305354
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:28 schreef crossover het volgende:

[..]

Ik hoop dat je 'm koopt en dat blijkt dat je de bril ondersteboven moet dragen omdat de sterktes anders niet kloppen

Op zich een goeie: berenklemmen.
Alleen is het wat minder wanneer je de ziekenkosten plus handprothese moet vergoeden

En inderdaad, zo min mogelijk buit in de auto laten liggen..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51305573
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Op zich een goeie: berenklemmen.
Alleen is het wat minder wanneer je de ziekenkosten plus handprothese moet vergoeden

En inderdaad, zo min mogelijk buit in de auto laten liggen..
Een ouderwetse muizenval met zo'n die sterke veer een optie? Geen blijvend letsel, wel veel pijn!
I wear my sunglasses at night
So I can, So I can
Watch you weave then breathe your story lines
pi_51305648
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:50 schreef Livedeejay het volgende:

[..]

Een ouderwetse muizenval met zo'n die sterke veer een optie? Geen blijvend letsel, wel veel pijn!
Kan ook en dan de auto beveiligen op de home-alone manier met diverse boobytraps
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51305732
Het bekende spijkerpistool aan de deurklink !
pi_51305775
quote:
Op maandag 9 juli 2007 20:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
deaud moeten ze
langzaam en pijnlijk
pi_51305965
Je mag je eigen bezit niet verdedigen met behulp van een berenklem. Op dat moment ben je namelijk bewust bezig om criminelen schade te berokkenen, en dat kan natuurlijk niet
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_51306401
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef Seneca het volgende:
Je mag je eigen bezit niet verdedigen met behulp van een berenklem. Op dat moment ben je namelijk bewust bezig om criminelen schade te berokkenen, en dat kan natuurlijk niet
echt wel, hou maar een referendum onder het volk
pi_51307045
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef Seneca het volgende:
Ik verdedig mijn eigendom niet, maar verzamel gewoon berenklemmen, en oh jee, wat ontzettend stom, echt helemaal per ongeluk een gespanne berenklem in mijn handschoenen vakje gelegd
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_51310417
Je had de spullen niet in je auto moeten laten liggen, door dit aanstellerige gedrag vindt men je enkel een loser.

Opgelost, slotje
pi_51310714
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef Malle_beer het volgende:
Je had de spullen niet in je auto moeten laten liggen, door dit aanstellerige gedrag vindt men je enkel een loser.

Opgelost, slotje
Opdonderen fool
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_51310950
quote:

Opgelost, slotje
Als al de gestolen spullen in het handschoenen vakje lagen, dan hadden ze die auto zonder deze spullen erin toch ook open gebroken?
Het was dan immers een gok voor de dief.

Sinds kort weet ik ook wat voor een kut gevoel het geeft als iemand eigendommen van je heeft gestolen. Niet eens de financiele waarde ofzo, maar meer het gevoel vreselijk ge &*%#$$# te zijn!

TS heeft dus alle reden tot klagen!!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_51311054
Waardevolle spullen in je auto laten liggen.

Next.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2007 @ 00:45:06 #27
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_51311639
Mijn zus heeft op 't moment 2 auto's. In beide auto's had ze haar autoradio's laten zitten en uit beide auto's zijn ook in 1 nacht de autoradio's gejat. Stiekem moest ik lachen. .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_51311791
Ga in de binnenstad van Utrecht wonen, leer je het gelijk af spul in je auto te laten liggen
pi_51311834
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:53 schreef Thomass het volgende:
Ga in de binnenstad van Utrecht wonen, leer je het gelijk af spul in je auto te laten liggen
Of in R*tterd*m, met al die medelanders
pi_51312124
quote:

Opgelost, slotje
Ja, en mocht je ooit verkracht worden had je je maar niet zo hoerig moeten kleden Mongool.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_51312368
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 01:09 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ja, en mocht je ooit verkracht worden had je je maar niet zo hoerig moeten kleden Mongool.
Verkrachting is nooit goed te praten, stelen ook niet trouwens. Als je echter (zichtbaar, dure) spullen in je auto laat liggen is dat gewoon de kat op het spek binden, de drempel voor een dief is namelijk laag. Ruitje intikken en voila.
pi_51312457
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 01:26 schreef Thomass het volgende:

[..]

Als je echter (zichtbaar, dure) spullen in je auto laat liggen is dat gewoon de kat op het spek binden, de drempel voor een dief is namelijk laag.
Eens is.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_51313115
quote:

[..]

Verkrachting is nooit goed te praten, stelen ook niet trouwens. Als je echter (zichtbaar, dure) spullen in je auto laat liggen is dat gewoon de kat op het spek binden, de drempel voor een dief is namelijk laag. Ruitje intikken en voila.
Dan nog is de dief voor de volle 100% verantwoordelijk voor zijn misdaad. Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. In onze maatschappij is het blijkbaar al zo normaal dat je spullen gejat worden, dat men de verantwoordelijkheid voor een diefstal bij het slachtoffer probeert te leggen. Ik kots echt op die mentaliteit.
pi_51313696
quote:
Als dat de kat op het spek binden is, is het je hoerig aankleden dat ook.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_51313708
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:15 schreef UFOtje het volgende:
Als al de gestolen spullen in het handschoenen vakje lagen, dan hadden ze die auto zonder deze spullen erin toch ook open gebroken?
Het was dan immers een gok voor de dief.
Dat hoeft niet zo te zijn. Een beetje slimme dief houdt in de gaten waar iets te halen valt, daarvoor hoeft het niet zichtbaar te liggen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_51314562
quote:

[..]

Als je echter (zichtbaar, dure) spullen in je auto laat liggen is dat gewoon de kat op het spek binden, de drempel voor een dief is namelijk laag. Ruitje intikken en voila.
Ben ik met je eens, als ik echter mijn zonnebril op sterkte in een brillenkoker van een 10 jaar oud in het zijvak van de deur heb liggen verwacht je toch niet dat het gejat word.
GPS muis lag overigens ook in het zijvak van de deur, ver uit het zicht dus, evenals mijn headset, maar dat zijn beide de kosten niet echt, tientje of 4 elk.
Maar je gaat mij niet vertellen dat iedereen zijn 'voor anderen totaal oninterressante' zonnebril elke avond trouw uit zijn auto haalt.

En iedereen heeft waardevolle spullen in zijn auto liggen, het is alleen maar waar je de grens 'waardevol' legt.
Moet ik nou ook bijvoorbeeld mijn brandblusser, reflecterende hesje, noodhamer, blauwe schijf, balpennen, steek karretje, stratenboek, doosje pepermuntjes, doosje dropjes, spanbanden, nijlon regenjas, paraplu, notitiblokje en al dat soort zooi uit de auto gaan halen?
Want op zich zijn het allemaal geen 'officieele' waardevolle spullen, maar alles bij elkaar wel een hoop geld.

Wat is waardevol, ik vind een headseatje van 4 tientjes niet echt onder waardevolle spullen vallen, een tomtom van 250 euro bv wel, en zal die dus ook nooit in mijn auto laten.

Laten we wel zijn, wat levert een headset zonder adapter op de zwarte markt nog op?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:16:15 #37
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_51315645
Helemaal eens!

Stelletje leijers!! Gewoon kaport schoppen dat soort lui!!
pi_51321657
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 02:19 schreef Seneca het volgende:

[..]

Dan nog is de dief voor de volle 100% verantwoordelijk voor zijn misdaad. Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. In onze maatschappij is het blijkbaar al zo normaal dat je spullen gejat worden, dat men de verantwoordelijkheid voor een diefstal bij het slachtoffer probeert te leggen. Ik kots echt op die mentaliteit.
Gast blijf jij toch lekker bij je idealen, sommige mensen zijn gewoon wat pragmatischer ingesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')