Ik hoop dat je 'm koopt en dat blijkt dat je de bril ondersteboven moet dragen omdat de sterktes anders niet kloppenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:49 schreef -skippybal- het volgende:
Hey ik heb ook -2,75 en -3,25. Even Marktplaas in de gaten houden.
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 'm koopt en dat blijkt dat je de bril ondersteboven moet dragen omdat de sterktes anders niet kloppen
Een ouderwetse muizenval met zo'n die sterke veer een optie? Geen blijvend letsel, wel veel pijn!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:43 schreef Gitanki het volgende:
[..]
![]()
Op zich een goeie: berenklemmen.
Alleen is het wat minder wanneer je de ziekenkosten plus handprothese moet vergoeden![]()
En inderdaad, zo min mogelijk buit in de auto laten liggen..
Kan ook en dan de auto beveiligen op de home-alone manier met diverse boobytrapsquote:Op maandag 9 juli 2007 21:50 schreef Livedeejay het volgende:
[..]
Een ouderwetse muizenval met zo'n die sterke veer een optie? Geen blijvend letsel, wel veel pijn!![]()
langzaam en pijnlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 20:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
deaud moeten ze
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef Seneca het volgende:
Je mag je eigen bezit niet verdedigen met behulp van een berenklem. Op dat moment ben je namelijk bewust bezig om criminelen schade te berokkenen, en dat kan natuurlijk niet
Ik verdedig mijn eigendom niet, maar verzamel gewoon berenklemmen, en oh jee, wat ontzettend stom, echt helemaal per ongeluk een gespanne berenklem in mijn handschoenen vakje gelegdquote:Op maandag 9 juli 2007 22:01 schreef Seneca het volgende:
Je mag je eigen bezit niet verdedigen met behulp van een berenklem. Op dat moment ben je namelijk bewust bezig om criminelen schade te berokkenen, en dat kan natuurlijk niet
Opdonderen foolquote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef Malle_beer het volgende:
Je had de spullen niet in je auto moeten laten liggen, door dit aanstellerige gedrag vindt men je enkel een loser.
Opgelost, slotje
Als al de gestolen spullen in het handschoenen vakje lagen, dan hadden ze die auto zonder deze spullen erin toch ook open gebroken?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef Malle_beer het volgende:
Je had de spullen niet in je auto moeten laten liggen, door dit aanstellerige gedrag vindt men je enkel een loser.
Opgelost, slotje
Of in R*tterd*m, met al die medelandersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:53 schreef Thomass het volgende:
Ga in de binnenstad van Utrecht wonen, leer je het gelijk af spul in je auto te laten liggen
Ja, en mocht je ooit verkracht worden had je je maar niet zo hoerig moeten kledenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:58 schreef Malle_beer het volgende:
Opgelost, slotje
Verkrachting is nooit goed te praten, stelen ook niet trouwens. Als je echter (zichtbaar, dure) spullen in je auto laat liggen is dat gewoon de kat op het spek binden, de drempel voor een dief is namelijk laag. Ruitje intikken en voila.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, en mocht je ooit verkracht worden had je je maar niet zo hoerig moeten kledenMongool.
Eens is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
Als je echter (zichtbaar, dure) spullen in je auto laat liggen is dat gewoon de kat op het spek binden, de drempel voor een dief is namelijk laag.
Dan nog is de dief voor de volle 100% verantwoordelijk voor zijn misdaad. Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. In onze maatschappij is het blijkbaar al zo normaal dat je spullen gejat worden, dat men de verantwoordelijkheid voor een diefstal bij het slachtoffer probeert te leggen. Ik kots echt op die mentaliteit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
Verkrachting is nooit goed te praten, stelen ook niet trouwens. Als je echter (zichtbaar, dure) spullen in je auto laat liggen is dat gewoon de kat op het spek binden, de drempel voor een dief is namelijk laag. Ruitje intikken en voila.
Als dat de kat op het spek binden is, is het je hoerig aankleden dat ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:26 schreef Thomass het volgende:
Verkrachting is nooit goed te praten, stelen ook niet trouwens. Als je echter (zichtbaar, dure) spullen in je auto laat liggen is dat gewoon de kat op het spek binden, de drempel voor een dief is namelijk laag. Ruitje intikken en voila.
Dat hoeft niet zo te zijn. Een beetje slimme dief houdt in de gaten waar iets te halen valt, daarvoor hoeft het niet zichtbaar te liggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:15 schreef UFOtje het volgende:
Als al de gestolen spullen in het handschoenen vakje lagen, dan hadden ze die auto zonder deze spullen erin toch ook open gebroken?
Het was dan immers een gok voor de dief.
Ben ik met je eens, als ik echter mijn zonnebril op sterkte in een brillenkoker van een 10 jaar oud in het zijvak van de deur heb liggen verwacht je toch niet dat het gejat word.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
Als je echter (zichtbaar, dure) spullen in je auto laat liggen is dat gewoon de kat op het spek binden, de drempel voor een dief is namelijk laag. Ruitje intikken en voila.
Gast blijf jij toch lekker bij je idealen, sommige mensen zijn gewoon wat pragmatischer ingesteld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dan nog is de dief voor de volle 100% verantwoordelijk voor zijn misdaad. Je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven. In onze maatschappij is het blijkbaar al zo normaal dat je spullen gejat worden, dat men de verantwoordelijkheid voor een diefstal bij het slachtoffer probeert te leggen. Ik kots echt op die mentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |