Dan zou ik m er wel uitvissen en er een portokaartje aanhangenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon een brief naar iemand versturen dmv een antwoordnummer en dan gewoon een andere postcode plus nummer?
Zonder postzegel dan dus eh.
Mje, onveilig zeg.
Ik dnek dat ik nog steeds recordhouder benquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een heleboel gekocht bij de IKEA
Winkelen bij de IKEA met freecell is tofquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:50 schreef freecell het volgende:
Wij hebben een heleboel gekocht bij de IKEA
kon dat allemaal wel mee op de fiets?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb gekocht:
- 5 borden voor 40 cent per stuk
- 4 boekensteunen
- 2 dozen voor op mn boekenplanken
- een schoenenkastje voor onder de kapstok
- Een sokkenopbergophangding voor in mn kledingkast
Je leeft voor mijquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon een brief naar iemand versturen dmv een antwoordnummer en dan gewoon een andere postcode plus nummer?
Zonder postzegel dan dus eh.
Mje, onveilig zeg.
Ik had vrijdag een ondergoedsetje gescoredquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn buit voor vandaag was een ondergoedsetje en kanten panty's, en ik ben blij..
Ik zag prachtige hold-ups bij de Bijenkorf: 37 euro.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een ondergoedsetje gescored![]()
Nu alleen morgen oid, of donderdagmiddag op zoek naar zwarte panty kniekousen. Dus net over je knie jewaids.
Ja of vieren in het bijzonder. Is dit een mooie, voor je collectie?quote:
nu nog afwachten wat vriendlief ervan vindtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zag prachtige hold-ups bij de Bijenkorf: 37 euro.. Maar die ik nu heb gekocht zijn ook goed gekeurd door Alex.
.
over cijfers gesproken.... heb jij je fonologie al eens terug?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja of vieren in het bijzonder. Is dit een mooie, voor je collectie?
Maar wel errúg tof.quote:
Die ziet ze vrijdag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nu nog afwachten wat vriendlief ervan vindt.
true. Ik schreef zo'n 50 kantjes per week aan mijn vriendin uit Limburgquote:
Ik heb het al een keer verteld, toen heb je het nog eens gevraagd en heb ik het nog een keer verteld. Dus ja, ik heb 'm terug, en nee, ik heb 'm niet gehaald.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
over cijfers gesproken.... heb jij je fonologie al eens terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |