Mijn budget komt meer in de buurt van een 2 jaar oude iBook vrees ikquote:
jawel, maar heb deze met korting kunnen kopen alleen werd na bestelling verteld dat het nog zo'n twee weken kon duren. Heb er toen maar 1 in de winkel gekocht, zonder de korting. Achteraf stom van me want hij was 3 dagen later binnenquote:Op maandag 9 juli 2007 18:59 schreef Siegfried het volgende:
Kun je em niet retourneren dan?
Mine tooquote:Op maandag 9 juli 2007 19:00 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mijn budget komt meer in de buurt van een 2 jaar oude iBook vrees ik
Je hebt er dus bewust 2 gekocht, want je wist dat deze nog binnen zou komen?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:02 schreef kletskop het volgende:
[..]
jawel, maar heb deze met korting kunnen kopen alleen werd na bestelling verteld dat het nog zo'n twee weken kon duren. Heb er toen maar 1 in de winkel gekocht, zonder de korting. Achteraf stom van me want hij was 3 dagen later binnen![]()
Ik kan deze gewoon retourneren dat is geen probleem maar nu kan ik er nog iemand gelukkig mee maken (die bespaart ¤150) en krijg ik nog wat terug van mn korting.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Je hebt er dus bewust 2 gekocht, want je wist dat deze nog binnen zou komen?![]()
Maar waarom retourneer je em dan niet? Dan heb je je volledige bedrag terug.
1000 voor een macbook proquote:Op maandag 9 juli 2007 19:06 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
hoeveel weegt dit ding? 1000 onder voorbehoud
2,45 kg en 1000 is natuurlijk enorm grappig maar meer nietquote:Op maandag 9 juli 2007 19:06 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
hoeveel weegt dit ding? 1000 onder voorbehoud
haha genoteerd maar je moet wel een enorm lekker wijf zijn wil ik hem voor die prijs aan je verkopenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:12 schreef schvvmert het volgende:
1500 euro, dan is de korting tenminste nog de moeite.![]()
Heb je die 2e niet ook toevallig met korting gekocht?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:15 schreef kletskop het volgende:
[..]
haha genoteerd maar je moet wel een enorm lekker wijf zijn wil ik hem voor die prijs aan je verkopen
1500 staat dan als beginbod.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:19 schreef kletskop het volgende:
jawel maar niet met 25% ofzo. Nog maar even toegelicht dan, kheb in de winkel 10% korting gekregen daarom verkoop ik deze nu voor 1750 dan ist weer in orde. Ik wat jij wat
Ok mocht je nog DJ aspiraties hebben en interesse in 2x Technics SL1210 MK2 in flightcases als inruil dan hoor ik 't graag.quote:
dan hoor je hetquote:Op maandag 9 juli 2007 19:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ok mocht je nog DJ aspiraties hebben en interesse in 2x Technics SL1210 MK2 in flightcases als inruil dan hoor ik 't graag.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
ik haal mijn bod binnen. hij is mij te zwaar. ga wel voor de andere. succes
bril-jante opmerkingquote:Op maandag 9 juli 2007 20:22 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
ik haal mijn bod binnen. hij is mij te zwaar. ga wel voor de andere. succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |