50/50 dat ik dan kom. Hopelijk heb ik dan mijn rijbewijs dan kom ik met mijn auto.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
The First Fok!kers Annual Gay And Lesbian Pride Weekend Meet
en dan de bob spelen zodat je aan de het einde van de avond die ene leuke jongen veilig naar huis toe kan brengen, of juist ontvoeren naar een of ander romantisch oord voor nog een verlengingquote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
50/50 dat ik dan kom. Hopelijk heb ik dan mijn rijbewijs dan kom ik met mijn auto.
Leuke fokkers? bestaan die danquote:Op maandag 9 juli 2007 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan de bob spelen zodat je aan de het einde van de avond die ene leuke jongen veilig naar huis toe kan brengen, of juist ontvoeren naar een of ander romantisch oord voor nog een verlenging
maar jij typt ook zo snelquote:Op maandag 9 juli 2007 17:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Leuke fokkers? bestaan die dan![]()
Ik krijg ga eindelijk een nieuwe laptop kopen, er is een aanbieding bij mediamarkt, want de ouwe kan niet meer hij loopt zelfs bij msn meerdere malen vast.
Ja ik kreeg al een mailtje van St. Nasty en een SMS van God "Niet bang zijn engeltje, het is zo weer over!"quote:Op maandag 9 juli 2007 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
ONWEER!!!
En ze hadden gelijk, de zon schijnt alweerquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kreeg al een mailtje van St. Nasty en een SMS van God "Niet bang zijn engeltje, het is zo weer over!"
quote:
Aaaaaaaaaaach ben stil! Jij geilt op mannen in geel spandexquote:
Neeh, meer die met vleugels en ijsklontjesquote:Op maandag 9 juli 2007 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaach ben stil! Jij geilt op mannen in geel spandex
Vleugels?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:23 schreef Cazman het volgende:
[..]
Neeh, meer die met vleugels en ijsklontjes
Straks nog maar eens vragen als Les Grandes Excpectations voorbij komt, hij is van de afdeling Frans, maar wellicht weer minder van de afdeling electromuziekquote:Op maandag 9 juli 2007 21:42 schreef MisterO het volgende:
TVP![]()
Oeee ik heb zo'n lekker nummertje gehoord tijdens het uitgaan, alleen weet ik niet van wie het is![]()
Het is electromuziek en de zangeres zingt in het frans. Echt iedereen zong of deed mee, dus blijkbaar een bekend nummer?
Dizi Dizi trois ju vua, c'est soi blablablabl Tu-es-tu-nua blablaba I es I trois lalalalal..............someone?![]()
![]()
Hmm ach naja zonder leren vest issie toch best wel ok?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Eew, enge harry potter :}
quote:Op maandag 9 juli 2007 21:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm ach naja zonder leren vest issie toch best wel ok?
Ik heb die altijd overgeslagen omdat het me zo'n cheap ass film leek. Maar hij's dus best ok?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De draak, Fafnir, was erg mooi gedaan, niet zo'n cliché filmdraak met vleugels, maar meer een heel grote varaan. Op het onderste plaatje dus, de draak op het eerste plaatje is Brunhilde.
Ga je nu weer verliefd worden?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef samjustme het volgende:
Mijn buurman is cute ben net bij hem geweest. Leuke oorbellen heeft ie, hij is tegelijkertijd stoer maar ook schattig.
We stonden eerst op balkon toen hij zat te roken. Hij is op zich niet echt het type waar ik meteen op zou vallen maar mijn hart bonkte wel een beetje toen ik bij hem wasquote:
EUh... naja moet je van houden he...quote:Op maandag 9 juli 2007 23:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
We stonden eerst op balkon toen hij zat te roken. Hij is op zich niet echt het type waar ik meteen op zou vallen maar mijn hart bonkte wel een beetje toen ik bij hem was![]()
Hij is eigenlijk een Eminem type
[afbeelding]
Ik kan me nu voor mijn kop slaan toen hij in het weekend midden in de nacht aan me vroeg of ik naar binnen wou komen en ik nee zeiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
EUh... naja moet je van houden he...
is er niet een foto te regelen?
aha ze zijn dus gewoon lui omdat ze toch weten dat iemand op ze valt. Je bent een wijze dame.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:28 schreef wonderer het volgende:
Omdat die knappe kerels gewend zijn dat ze toch wel aandacht krijgen en er geen moeite voor hoeven te doen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb die altijd overgeslagen omdat het me zo'n cheap ass film leek. Maar hij's dus best ok?
eerste vraag, istie überhaubt wel into men/boysquote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef samjustme het volgende:
Mijn buurman is cute ben net bij hem geweest. Leuke oorbellen heeft ie, hij is tegelijkertijd stoer maar ook schattig.
Zit wel te twijfelen of hij me ziet zitten.
Het is toch een verfilming van een opera?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 06:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Acteren is niet bijzonder, en het Schwarzenegger-accent van Siegfried doet idd B-film aan. (Het is wel een tv-productie...) Maar verder, het is vooral een mooi verhaal, dat ik nog niet kende. Een tragedie, geen happy Hollywood end.
Je weet niet half hoe... En op de bank slapen is ook niet echt comfortabelquote:
Hehe, nee.quote:
quote:Wagner created the story of the Ring by fusing elements from many German and Scandinavian myths and folk tales. The Old Norse Eddas supplied much of the material for Das Rheingold, while Die Walküre was largely based on the Volsunga saga. Siegfried contains elements from the Eddas, the Volsunga Saga and Thidreks saga. The final opera, Götterdämmerung, draws from the 12th century High German poem known as the Nibelungenlied, which appears to have been the original inspiration for the Ring, and for which the cycle was named.
De ring in de film heeft niets te maken met 'power to rule the world'.quote:The plot revolves around a magic ring that grants the power to rule the world, forged by the Nibelung dwarf Alberich from gold stolen from the river Rhine. Several mythic figures struggle for possession of the Ring, including Wotan (Odin), the chief of the Gods. Wotan's scheme, spanning generations, to overcome his limitations, drives much of the action in the story. The hero Siegfried wins the Ring, as Wotan intended, but is eventually betrayed and slain. Finally, the Valkyrie Brünnhilde, Siegfried's lover and Wotan's estranged daughter, returns the Ring to the Rhine. In the process, the Gods are destroyed.
Yeps hij herkende me via gay.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
eerste vraag, istie überhaubt wel into men/boys
Minute Maid...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:53 schreef MisterO het volgende:
Thnx, ik heb mijn Minute Maid orange juice![]()
quote:
vind jij dat ECHT lekkerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:53 schreef MisterO het volgende:
Thnx, ik heb mijn Minute Maid orange juice![]()
is van the Coca Cola company en is het "verantwoorde" alternatief in al hun automatenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef Sunjammer het volgende:
Tja, kom uit een onderontwikkeld gebied he.
Jaaaquote:
Koffie word alleen wat lekkerder met flink wat melk en suikerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa![]()
en ik lust geen koffie, dus verder niet zoveel keuze meer hier op stage![]()
Westlifequote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Koffie word alleen wat lekkerder met flink wat melk en suiker![]()
Westlife - "If I Let You Go"
http://nl.youtube.com/watch?v=_gz7-ya0HUA&mode=related&search=
old times![]()
Het ziet ernaar uit dat ik toch een ticket krijg voor Spice Girls via via maar dan voor Koln of Madrid.
Is wel prijzig loopt tegen 300 euro aan![]()
Oh, zit er Omega3 en 4 vetten in ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is van the Coca Cola company en is het "verantwoorde" alternatief in al hun automaten![]()
ik vind dat dus echt een van de meest gore jus d'orange die ik kenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa![]()
en ik lust geen koffie, dus verder niet zoveel keuze meer hier op stage![]()
Neuh daar sleutelen ze natuurlijk nog aan en komt binnenkort op de markt onder de naam Minute Maid Extraquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:51 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, zit er Omega3 en 4 vetten in ofzo?
"Minute Maid Extra. Houdt het hart en de bloedvaten gezond."quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Neuh daar sleutelen ze natuurlijk nog aan en komt binnenkort op de markt onder de naam Minute Maid Extra![]()
Ik was vroeger echt een megafan. Ik had een map vol met verscheurde interviews uit álle tijdschriften die ik kon vindenquote:
met extra toevoeging van Akzo Nobel of DSMquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
"Minute Maid Extra. Houdt het hart en de bloedvaten gezond."
Aanbevolen door het Voedingscentrum.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt een megafan. Ik had een map vol met verscheurde interviews uit álle tijdschriften die ik kon vindenIedereen was zo jaloers op mij
![]()
Beetje op kantoor fucken Fokkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat doe je op je stage ? behalve fokken dan![]()
Hierbij sluit ik mij aan!quote:Op maandag 9 juli 2007 17:03 schreef wonderer het volgende:
Ik heb per definitie medelijden met mensen die gaan kamperen...
.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
50/50 dat ik dan kom. Hopelijk heb ik dan mijn rijbewijs dan kom ik met mijn auto.
Inderdaad dat er mensen zijn die vrijwillig gaan kamperenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:44 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Hierbij sluit ik mij aan!
Kamperen is afzien.
huquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:45 schreef Lightyear het volgende:
[..]
.
Toevallig ook 50/50 of Sammienl komt?![]()
Jammer alleen dat jij blijkbaar nog steeds niet doorhebt hoe IK in elkaar zit en me blijft beledigen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
aha ze zijn dus gewoon lui omdat ze toch weten dat iemand op ze valt. Je bent een wijze dame.
Leer ik nog eens wat in ONZ
Nou in het begin maybe de we elkaar niet lagen maar nu toch wel en het was als een compliment bedoeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jammer alleen dat jij blijkbaar nog steeds niet doorhebt hoe IK in elkaar zit en me blijft beledigen.
Ik heb meer dan eens duidelijk gemaakt dat ik niet met dame, of iets anders vrouwelijks aangesproken wil worden. Blijkbaar dringt dat maar niet tot je door en blijf je je focussen op de buitenkant.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:51 schreef samjustme het volgende:
[..]
Nou in het begin maybe de we elkaar niet lagen maar nu toch wel en het was als een compliment bedoeld.
Of word ik weer in de zeik genomen![]()
Sorryquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb meer dan eens duidelijk gemaakt dat ik niet met dame, of iets anders vrouwelijks aangesproken wil worden. Blijkbaar dringt dat maar niet tot je door en blijf je je focussen op de buitenkant.
Pas maar op, anders wordt er op je geschoten. wonderer woont niet voor niets in de vs met z'n vrije verspreiding van vuurwapens.quote:
Ooo the cat's in the bag.quote:
Ja dat was ook al de reden van mijn PC troubles.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow datzelfde probleem had ik ook
opnieuw instaleren ivm een virus.
Vandaag werd duidelijk dat ik niet de enige was, volgens mij is er een agressief virus actief
Dus wees allert !
Hey, die zit ik nu te kijken. Tot nu toe vind ik hem wel okquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Mwa. Verhaal is ok, op een leuke manier de 7 doodzonden er in verwerkt, acteerprestaties zijn redelijk onder de maat, maar.... Darryl speelt er in mee
[afbeelding]
Welk virus?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow datzelfde probleem had ik ook
opnieuw instaleren ivm een virus.
Vandaag werd duidelijk dat ik niet de enige was, volgens mij is er een agressief virus actief
Dus wees allert !
jammer... dan had ik al iets gehad om voor uit te kijkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
als ik wist hoe het heette
Format C schijnt ook te helpenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jammer... dan had ik al iets gehad om voor uit te kijken
Ik weet het, maar de schade hier lijkt mee te vallen. Ik houd hem achter de hand voor als de nood heel erg hoog wordtquote:
Scriptje nog nut gehad?quote:
anders overstappen op de postduif en ouderwetse rooksignalen ?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het, maar de schade hier lijkt mee te vallen. Ik houd hem achter de hand voor als de nood heel erg hoog wordt
In de tussentijd...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scriptje nog nut gehad?
Enne, waar gaan w evrijag de bloemetjes buiten zetten? We vieren V's vaste contract en vrijdag de dertiendeIndependence day!
wheheheh.. nee, mijn pc blijft het nog wel even doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
anders overstappen op de postduif en ouderwetse rooksignalen ?
De blufpoker?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]komt allemaal wel goed. Jouw gevoel lijkt juist te zijn geweest prul, dank je wel.
Yeah. Right. Dus niet he!quote:Ik denk trouwens dat ik misschien deze week of anders volgende week weer wat kom werken
de digitale snelweg is niet veel anders dan het dagelijkse verkeer waar je bij een zebrapad ook heel goed links, rechts en weer links moet kijken bij het overstekenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wheheheh.. nee, mijn pc blijft het nog wel even doen.
Je mist me nog niet?quote:
Daar zal ik me dan ook maar heel goed aan houden..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de digitale snelweg is niet veel anders dan het dagelijkse verkeer waar je bij een zebrapad ook heel goed links, rechts en weer links moet kijken bij het oversteken![]()
Nou ja, het zijn wel spannende tijden nu natuurlijk.quote:
Dat denk ik dus niet. Dan kun je me opvegen over 2,5 week!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn wel spannende tijden nu natuurlijk.
Maar goed, je hebt vakantie en dat moet je dan ook maar uitzitten!
Hoe is het met je nachtelijke bellers?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik krijg mijn sleutel op vrijdag de 13de, als dat nog niet het lot tarten is dan weet ik het niet
Dat is maar net hoe bijgelovig je bent...quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik krijg mijn sleutel op vrijdag de 13de, als dat nog niet het lot tarten is dan weet ik het niet
en dan mag jij achterop, of verwacht ze toch dat jij zelf met haar gaat meefietsen ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen!
Die rare V staat morgen om half 8 op de stoep met de fiets
goed zo, dan kom je ook eens op tijd uit je bed. Geef haar een knuffel van me!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen!
Die rare V staat morgen om half 8 op de stoep met de fiets
Ooooh die wil ik ook!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin
*is blij met de nieuwe Hairspray soundtrack*
vertel?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
helemaal niet na het Dreamgirls gebeuren... zucht
Ik slaagde voor m'n rijexamen op vrijdag 13 augustus 1999quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
Tssss. Ik ben een nachtmens!quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
goed zo, dan kom je ook eens op tijd uit je bed. Geef haar een knuffel van me!
Dat laatste. Ik zei toch dat ze niet goed wijs wasquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan mag jij achterop, of verwacht ze toch dat jij zelf met haar gaat meefietsen ?
Ook zo!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef NathaN het volgende:
Mogguh...
Als ze echt niet goed wijs was had jij natuurlijk wel voor optie 1 moeten kiezen en daar een paar pijnlijke billen voor overhemmenquote:Op woensdag 11 juli 2007 07:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik zei toch dat ze niet goed wijs was
of helpt een bakje rustgevende Rooibos thee ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:14 schreef Lightyear het volgende:
[..]
Ook zo!!!
Pfff, wat een gekkenhuis hier op de werkvloer, ik weet niet meer waar te beginnen.
Nou ja, eerst maar een bak koffie en een sigaret, dan wordt de stress vast minder.![]()
meestal komt daarna binnen een half uur de melding dat er weer op een printer gemept word, of dat er andere gaavanceerde werkzaamheden worden uitgevoerd, dus daar ga ik nu alvast voor klaarzittenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:52 schreef Sunjammer het volgende:
Pomtiedomtiedom...
weer hard aan de slag gaat om de verloren tijd in te halenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Sunjammer het volgende:
We zijn al een half uur verder en helemaal niks!
Dus daar zat je mooi voor niks klaar te wezen.
Bah, thee...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of helpt een bakje rustgevende Rooibos thee ?
Stuur me ff een PM voor de soundtrackquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooooh die wil ik ook!!!
en ik wil ook naar de film! Ben alleen bang dat ik niemand mee krijg... helemaal niet na het Dreamgirls gebeuren... zucht
Nou de mensen hier zijn nogal ziek van die film... der zijn er in de bios zelfs twee weggelopen omdat ze geen lied meer konden horen...quote:
Oh das wel een tof nummer inderdaaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk m met mn hele vriendinnenclubje morgen weer haha.One Night Only
Daterquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh das wel een tof nummer inderdaaad![]()
Ik heb leuke herinneringen aan de dag dat ik de film gezien heb (was n date) maar verder vonden wij de film allebei Bigtime Sucken![]()
Ik vind hem geweldig. Goede muziek, geweldige scenes qua optredens, goed geacteerd..quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh das wel een tof nummer inderdaaad![]()
Ik heb leuke herinneringen aan de dag dat ik de film gezien heb (was n date) maar verder vonden wij de film allebei Bigtime Sucken![]()
Wacht maar tot ze doorkrijgen dat je homo bent.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:00 schreef samjustme het volgende:
Ik word nooit nagefloten en krijg ook geen seksistische opmerkingen van etters![]()
ik vond dreamgirls ook te gek, met name:"and i am telling you, i'm not going", als effie op een gegeven moment alleen op het toneel staat en zingt "love me"maar er is niemand, dat ging bij mij door merg en been.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Stuur me ff een PM voor de soundtrack
en Dreamgirlsheb m op DVD en i/d bios 5x gezien haha.
Ik zie Hairspray 21 juli
Lol, dat vond ik echt de meest vreselijk scene uit de filmquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vond dreamgirls ook te gek, met name:"and i am telling you, i'm not going", als effie op een gegeven moment alleen op het toneel staat en zingt "love me"maar er is niemand, dat ging bij mij door merg en been.
Oooow das een leuk nummer inderdaad!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kijk m met mn hele vriendinnenclubje morgen weer haha.One Night Only
maar houdt jij überhaubt wel van musical/muziekfilms?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lol, dat vond ik echt de meest vreselijk scene uit de film![]()
Zo cheesy en overdrevennn. en het duurde zoo langik had echt zoiets: Wanneer houdt het oppp dat geschreeuw
![]()
datenquote:
gelukkig staat de Disco versie helemaal op de DVD qua optredenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooow das een leuk nummer inderdaad!
In beide versies...
Is dat niet met Mr. Tatum?quote:
feauteauquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:26 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh en opeens zijn belspelletjes toch weer interessant...
leuke kerel op RTL5
Yupquote:
quote:
Euh... dat wordt lastig he...quote:
Ik heb al pijnlijke billen omdat ze me vandaag de hele tijd tegen de bibs aan sloegquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Als ze echt niet goed wijs was had jij natuurlijk wel voor optie 1 moeten kiezen en daar een paar pijnlijke billen voor overhemmen![]()
is het niet bips?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al pijnlijke billen omdat ze me vandaag de hele tijd tegen de bibs aan sloeg
Heb je die dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb al pijnlijke billen omdat ze me vandaag de hele tijd tegen de bibs aan sloeg
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Vertel eerst maar eens meer over jezelf enzo![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef NathaN het volgende:
Was samsamjustmeme dan niet leuker geweest als nick?
Door Goldmember te worden en dan de code van youtube in te voegen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:06 schreef samjustme het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je een youtube filmpje kan toevoegen aan gay.nl profiel ?
Het wordt steeds erger met haar hè... zeg dat ze bij haar beertje blijftquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die was vandaag mee met ons de AH inquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met haar hè... zeg dat ze bij haar beertje blijft
Ohhhh, wat errug! Zeg niet dat ze hem ook een naam gegeven heeftquote:
haha, ik ben nu wel wat wijzer gewordenquote:
Hopelijk ben je dan niet bi, niet dat ik iets tegen heb maar niks voor mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, ik ben nu wel wat wijzer geworden![]()
Interesting![]()
Leuke foto´s GJquote:
Uh ik was ze net aan het youtuben en I like itquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thnx Sam!
[afbeelding]
Dit album MOET je echt ff downloaden! Aly & AJ
De vorige 2 albums zijn een beetje mutsig maar Imsomniatic is ge-wel-dig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:37 schreef samjustme het volgende:
[..]
Uh ik was ze net aan het youtuben en I like it![]()
Heb meteen zin om te dansen![]()
Wat heb je tegen bi's dan? niet dat ik bi benquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hopelijk ben je dan niet bi, niet dat ik iets tegen heb maar niks voor mij.
Mijn buurman is biwhy oh why blijken het telkens bi´s te zijn
![]()
Ben mee bezigquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De vorige 2 albums zijn een beetje mutsig maar Imsomniatic is ge-wel-dig.
kom jij maar eens bij mij overwinteren om wat aan te sterkenquote:
Geluisterd net, niet mijn dingquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thnx Sam!
[afbeelding]
Dit album MOET je echt ff downloaden! Aly & AJ
Nee dank je. I like me for me, en hoeveel & regelmati ik ook eet..ik kom niet aan :.)quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
kom jij maar eens bij mij overwinteren om wat aan te sterken.
is iedereen met een duimring gay dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef samjustme het volgende:
Q van D ground
[afbeelding]
in de clip you gotta be heeft ie een ring om zijn duim, is ie gay![]()
Met een duim om de ring ben je gay?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef samjustme het volgende:
Q van D ground
[afbeelding]
[afbeelding]
hier lijkt ie sprekend op ex vriend van atje wow
Ik heb wel de mijne altijd omquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is iedereen met een duimring gay dan?
![]()
Dat is zo 1996
Hij heet gewoon Anno, onze kamper met zoontje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef samjustme het volgende:
Q van D ground
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan het dus wel, normaal op de foto staan.quote:
Tuurlijk kan k t welquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kan het dus wel, normaal op de foto staan.Erg leuk!
kassaladequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
En toeretappe, ook al zo'n raar woord.
aufwiedersehen...quote:
Zeg, als we zo op elkaars golflengte blijven zitten, gaat er storing komen, vrees ik...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
Há!
Ja of juist niet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zeg, als we zo op elkaars golflengte blijven zitten, gaat er storing komen, vrees ik...
en welke betekenis heeft dat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
Interferentie.
Nee, zo heet de serie in Nederland omdat wij Runway niet kennen als woord denken zequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
aufwiedersehen...
der heeft er op RTL teletekst ook 1 zitten slapen... project catwalk
hahaha das Anno van Men2B van Popstars the Rivalsquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef samjustme het volgende:
Q van D ground
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar goed... je gaat de titel van een programma toch niet veranderen? das echt lamequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, zo heet de serie in Nederland omdat wij Runway niet kennen als woord denken ze![]()
Grappig is dat de engelse versie wél Project Catwalk heet haha.
Neeeej!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMG haal het weg. *herinnert zich die hele periode weer*
Markiequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:24 schreef Bartjebart het volgende:
Neeeej!
vooral die rechter is errug leuk!
Is Nils die linker? Die komt uut Enschede...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Markie
Z'n pa zet een gemeen sterk bakkie koffie.![]()
Nils was/is geiler vinnik.
Mark inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Markie
Z'n pa zet een gemeen sterk bakkie koffie.![]()
Nils was/is geiler vinnik.
De hint van die hele periode was niets voor nietsquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is Nils die linker? Die komt uut Enschede...
Waar ken jij Marks papa van dan?
Yup. Ze zijn allemaal hetero.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mark inderdaad![]()
volgens mij waren ze allemaal hetero...
Nu we het toch over Popstars the Rivals hebben: Ik zag net een nieuwe clip van Rianne van Raffish, en het zag er echt niet uitEcht zo cheapass, je wil het niet weten
![]()
Maar zoals bij elke boyband moet er nog 1 uit de kast komen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup. Ze zijn allemaal hetero.
Jezus crisis Sam, je verbaast me echt iedere keer weer...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef samjustme het volgende:
Hmm. Sexy.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://kevipodmusic.blogs(...)ica-sutta-white.html
YUM YUM YUM!
Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis Sam, je verbaast me echt iedere keer weer...
Het is nog een van de "stille" Pussycat Dolls ook!quote:
wat is een stille pussycat Doll?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is nog een van de "stille" Pussycat Dolls ook!
Een van de 4 die niet mag zingen omdat die valse krengen van Nicole en Melody liever toon-onzuivere uithalen produceren?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een van de 4 die niet mag zingen omdat die valse krengen van Nicole en Melody liever toon-onzuivere uithalen produceren?
voor mij blijft Sur le fil de mooiste, op die cd, die ik heel veel draai.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Wat is Un comptine d'autre ete toch een ontzeeeettend geweldig breathtaking emotioneel prachtig ontroerend pianostuk...........![]()
Wijfie, je moet er van houden.. en de Palace zit vol met goedkope kut sletjes.. leuk om misschien te neuken en een SOA op te lopen, maar verder echt niet boeiend. Als ik al naar de palace ga dan ga ik fijn naar boven om daar lekker te clubben op goeie muziek. Voor de mensen kom ik er al niet meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:53 schreef samjustme het volgende:
"vlarp overigens wat is regenboog een kut tent bah
zelfs gay palace is stukken beter, ga next weekend nog eens naartoe![]()
Samjustme wil je daar vast wel een rondleiding gevenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef MisterO het volgende:
ha! misschien dat ik volgende week ook wel in de Gaypalace te vinden zal zijn. benieuwd hoe het daar is![]()
NIks fouts aan! Vind zelf Say´ll be there en who do you think you are de beste nummers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
Vast onwijs fout... maar ik vind dit dus echt een geweldig nummer...
http://nl.youtube.com/watch?v=pcr3sCkV5U4
Kan je alvast verklappen, tieners en nog een tieners en daarnaast een aantal twintigers die je op een hand kan tellen. Uh ik moet oppassen meestal dans ik op het podium in Gay Palace op de 2e verdieping om de paal dit keer maar eff nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef MisterO het volgende:
ha! misschien dat ik volgende week ook wel in de Gaypalace te vinden zal zijn. benieuwd hoe het daar is![]()
De ene smartlapper na het andere. En best wel ouwe publiek komt er in Regenboog.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wijfie, je moet er van houden.. en de Palace zit vol met goedkope kut sletjes.. leuk om misschien te neuken en een SOA op te lopen, maar verder echt niet boeiend. Als ik al naar de palace ga dan ga ik fijn naar boven om daar lekker te clubben op goeie muziek. Voor de mensen kom ik er al niet meer.
Hahahaha gelukkig...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:35 schreef samjustme het volgende:
[..]
NIks fouts aan! Vind zelf Say´ll be there en who do you think you are de beste nummers.
Ik deed vroeger Geri na ook by haar solo stuff, dat waren eens tijdenquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahaha gelukkig...
Die nummers zijn ook wel ok inderdaad...
maar Viva forever en eigenlijk ook 2 become 1 hebben een behoorlijk onverwacht effect![]()
I rest my casequote:Op donderdag 12 juli 2007 00:41 schreef samjustme het volgende:
En hoezo goedkope kut sletjesin Palace ik ben daar heel vaak te vinden uhu
Ben je aan het camperen soms?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:09 schreef DennisMoore het volgende:
*phew*
Ik had nét de shampoo uit m'n haar gespoeld toen de klokthermostaat besloot dat het niet langer nodig was om het tapwater te verwarmen.
Sommige mensen zijn geboren voor het geluk..
quote:
Nee, m'n klokthermostaat denkt dat ik overdag niet thuis ben, en dat hij dus geen voorraadje water in de combiketel hoeft warm te houden. Eco-stand heet dat, volgens mij iets van Al Gore ofzo.quote:
Dat heb ik dus ook. Mijn huurboiler werkt alleen op nachtstroom. Dus als ik uit m'n werk kom moet ik ook de manual override gebruiken. In de vorm van een soort eierwekker...quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Nee, m'n klokthermostaat denkt dat ik overdag niet thuis ben, en dat hij dus geen voorraadje water in de combiketel hoeft warm te houden. Eco-stand heet dat, volgens mij iets van Al Gore ofzo.
Kwestie van even de manual override inschakelen.
Uh ja ik ben ook net 20, dus het past wel bij mequote:Op donderdag 12 juli 2007 00:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kan je alvast verklappen, tieners en nog een tieners en daarnaast een aantal twintigers die je op een hand kan tellen. Uh ik moet oppassen meestal dans ik op het podium in Gay Palace op de 2e verdieping om de paal dit keer maar eff niet![]()
Mooie leeftijdquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Uh ja ik ben ook net 20, dus het past wel bij me.. En paaldansen heb ik altijd al willen doen, alleen nooit gedurfd
![]()
G'morgen trouwens![]()
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, toch?quote:
dacht dat je die twee tortelduifjes aan het einde van de vorige bladzijde bedoeldequote:Op donderdag 12 juli 2007 13:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden, toch?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Ik wens geheel niet geprikt te worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef Stroekie het volgende:
jij wenst alleen maar door muggen en wespen geprikt te worden![]()
Dat heet gewoon een defecte cv ketel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Nee, m'n klokthermostaat denkt dat ik overdag niet thuis ben, en dat hij dus geen voorraadje water in de combiketel hoeft warm te houden. Eco-stand heet dat, volgens mij iets van Al Gore ofzo.
Kwestie van even de manual override inschakelen.
Hoezo, alweer een andere leuke jongen onmoet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dinsdag eventjes. But I'm moving on.
Dat nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo, alweer een andere leuke jongen onmoet?![]()
Je lijkt net Nuno welquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo, alweer een andere leuke jongen onmoet?![]()
Wie kan nou niet verliefd worden op CDPquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zat anderen klopt inderdaad..heb nu alweer 2 achter me aan zitten. Eentje is al half verliefd op me nadat hij 1 avond me gezien heeft i/d bios met een groep vrienden. SERIOUSLY.
Ik zou zeggen vraag het hem!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wie kan nou niet verliefd worden op CDP![]()
Mwa ik krijg nauwelijks liefdesbetuigingen![]()
Heb eentje vorig week leren kennen mwa dacht eerst dat het puur voor bootie was maar hij zegt dat ie niet zo is, best wel een leuke gozer rond mijn leeftijd en voor de rest mijn buurman haha. Ben nog niet helemaal uit of ie me ziet zitten
iemand die hier een aantal maanden geleden kwam en de boel wel af en toe wist op te schuddenquote:
Ja want wij gaan samen kei gelukkig worden en trouwen en brute sex hebben, he poeppiequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat nietMaar ga niet nog langer zitten mokken vanwege hem.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
toch vandaag de sleutel al gekregen dus vrijdag de 13de doet mij niets![]()
veel succes met klussen en gefeliciteerd met je stulpjequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
feli TMMquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Weeeeet je wie er morgen om 7 gaan eten in de Bengel te V?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
feli TMMen heel veel geluk in je nieuwe huisje
![]()
Wat is er dan kapot aan de ketel volgens jou?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:44 schreef Lightyear het volgende:
Dat heet gewoon een defecte cv ketel.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeeeet je wie er morgen om 7 gaan eten in de Bengel te V?
Heb je al een topic in K&W?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oei da's wel heel dichtbijquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ligt Ang3l daar nou topless te zonnen op zijn balkon?.
Hugh Lau... oh wacht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Vanavond opgehaald. Zit na flink vermaken nog niet heel goed, maar wel okay.
'k Moet gewoon 10 kg zwaarder worden.
Meestalquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
Hugh Lau... oh wacht.
GeilMannen in pak zijn meestal mooi
Uhuh, vond ik ook! In 't echt meer bruin dan grijs trouwens.quote:
De mouwen van het overhemd zijn wel wat kort. Het manchet hoort tot op de muis van je hand te komen, dus een goede 2 centimeter onder de mouwen van het jasje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanavond opgehaald. Zit na flink vermaken nog niet heel goed, maar wel okay.
'k Moet gewoon 10 kg zwaarder worden.
dat kan bij mij dus niet hequote:
Hmm, *noteer*.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:00 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
De mouwen van het overhemd zijn wel wat kort. Het manchet hoort tot op de muis van je hand te komen, dus een goede 2 centimeter onder de mouwen van het jasje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |