On the road by Jack Kerouacquote:Op maandag 9 juli 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zijn nog echt hele gave boeken die ik nog kan bestellen? Als ik voor 25 euro bestel zitten er geen verzendkosten bij
Haha, ik presteer het altijd om op de pasfoto's leuk te staan. Gelukkig, want dat ding staat het hele jaar op je schoolpasquote:Op maandag 9 juli 2007 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder is nog steeds dol op mijn pasfoto uit de vierde![]()
God wat een monster was ik daar zeg..... ik had zwarte oogschaduw op want dat vond ik stoer, een coltruitje aan (NOOIT doen op foto) én mn haar lelijk.....![]()
"Maar je lacht zo lief" ......... zucht...
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn moeder is nog steeds dol op mijn pasfoto uit de vierde![]()
God wat een monster was ik daar zeg..... ik had zwarte oogschaduw op want dat vond ik stoer, een coltruitje aan (NOOIT doen op foto) én mn haar lelijk.....![]()
"Maar je lacht zo lief" ......... zucht...
Die heeft ook mijn onderschrift bedacht..... geniaalquote:Op maandag 9 juli 2007 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
On the road by Jack Kerouac
The Hitchhikers Guide to the Galaxy van Douglas Adams
Ik stond er afgelopen jaar wel leuk op, maar daarvoorquote:Op maandag 9 juli 2007 22:53 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha, ik presteer het altijd om op de pasfoto's leuk te staan. Gelukkig, want dat ding staat het hele jaar op je schoolpas
Absoluutquote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die heeft ook mijn onderschrift bedacht..... geniaal
Heb ik ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet nu pasfoto's laten maken, die de rest van mn studententijd gebruikt zullen worden
Maak meteen ook zo'n ding dat voldoet aan alle eisen, voor mn rijbewijs enzo. Dus dat wordt lachenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik ook.Maar ach, wanneer laat je dat ding nou ooit zien. Ik alleen bij tentamens aan de surveillanten.
Ik dacht net hetzelfdequote:Op maandag 9 juli 2007 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, hihi 1995.... voor sommige mensen is dat nog steeds niet erg 'vroeger'
Nee, dat wordt huilenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maak meteen ook zo'n ding dat voldoet aan alle eisen, voor mn rijbewijs enzo. Dus dat wordt lachen
Niet echt, ik las nog wel eens in de trein. Maar nu heb ik daar een Nintendo DS en een filmpjesspeler voor, dus dat doe ik ook niet echt meerquote:
zien!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
Op mijn laatste pasfoto staat ik als een ware crimineel. Baard, boos.
Het was dan ook verschrikkelijk warm en die baard liet ik staan om een ouderwetste scheerbeurt te ondergaan. Gelukkig was het maar een noodpaspoort en geen echte
Ken ik nietquote:
Heb ik al, maar ik heb deel 5 nog niet gelezen. Vooral omdat ik deel 4 zo bagger vondquote:The Hitchhikers Guide to the Galaxy van Douglas Adams
Ja duhquote:
Kinderpr0n direct vernietigenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dat ken ik wel. Mijn 'allerleukste' foto is er eentje waarop ik een jaar of 2 ben en poedelnaakt in een tuinstoel zit. Ik eet een magnum en óveral zit ijs
Gelukkig was ik nog jong en kon ik er niks aan doen
Dat wordt morgen dusquote:
In Engeland is het tegenwoordig niet meer toegestaan he? Zulke fotos van je kidsquote:
Moet ook ineens denken aan zo'n waargebeurde woesndagavond film van rtl4quote:Op maandag 9 juli 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In Engeland is het tegenwoordig niet meer toegestaan he? Zulke fotos van je kids
heb je massel meequote:Op maandag 9 juli 2007 22:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet echt, ik las nog wel eens in de trein. Maar nu heb ik daar een Nintendo DS en een filmpjesspeler voor, dus dat doe ik ook niet echt meer
Ja, die zwangere vrouw met de kids van haar beste vriendin ofzoquote:Op maandag 9 juli 2007 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet ook ineens denken aan zo'n waargebeurde woesndagavond film van rtl4
Die jaquote:Op maandag 9 juli 2007 23:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, die zwangere vrouw met de kids van haar beste vriendin ofzo
Normaal gesproken niets. Maar ze zijn nogal doorgeslagen en willen zo voorkomen dat pedo's hun fototjes bij de Jessops komen inleveren en laten ontwikkelenquote:Op maandag 9 juli 2007 23:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Overdreven gedoe.
Wat is er mis mee?
Huh? Ik mis alle nieuws.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:07 schreef B.ertha het volgende:
Ja, die zwangere vrouw met de kids van haar beste vriendin ofzo
Dat was de filmquote:Op maandag 9 juli 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh? Ik mis alle nieuws.![]()
Of was dit de film?
Sapperdesosioquote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef B.ertha het volgende:
Jeugdsentiment. Maar nu eigenlijk helemaal niet leuk meer
Erg he. Bij ons heeft het zelfs gehageld en het stond ff blankquote:Op maandag 9 juli 2007 23:10 schreef LadyBlack het volgende:
Het is 9 juli, ik heb een trui aan (katoen maar toch...) en ik heb het koud![]()
Ik ga lekker naar bed, met een dekentje over mn voeten
Preciesquote:Op maandag 9 juli 2007 23:14 schreef Nesle het volgende:
Je moet tegenwoordig voor een pasfoto op je paspoort toch heel gaar poseren?
Haar achter je oren en NIET lachen?
Slaap lekkerquote:Op maandag 9 juli 2007 23:13 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, ik ging inderdaad naar bed
Slaap lekker allemaal straks!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |