Hebben ze ook zo vervelend in je wang geknepen en dan je halve hoofd heen en weer geschud zoals tantes dat altijd doen?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:11 schreef Nesle het volgende:
het zit vol met visite en iedereen vraagt me dood over school en vriendjes
even gevlucht dus
Helemaal niemand had dat raar gevonden.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou Appelsjap benadeeld hebben als ik hem het punt niet gegeven had.
uhuh, mijn omaquote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hebben ze ook zo vervelend in je wang geknepen en dan je halve hoofd heen en weer geschud zoals tantes dat altijd doen?
Ik zeg altijd gewoon "ongeveer". "Oh, dus bla bla bla?"quote:Op maandag 9 juli 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
Ja typisch iets voor de familie he. Zien ze vakantiefotos met jongens en dan is het:
"en heb je al een leuk vriendje?"
"nee oom, nee tante, nee oma etc....."
Waarschijnlijk niet inderdaad. Maar met de rest heb ik op het moment toevallig even niets mee te makenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Helemaal niemand had dat raar gevonden.
De oma van een maat van me doet het altijd. En die gast is ook 26.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon "ongeveer". "Oh, dus bla bla bla?"
"ja, bla bla bla. Momentje"
* B.ertha toastje in mond propt
Zijn ze zo erg?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Minstens een half jaar verkering voordat ik vriendinnetjes bloot stelde aan de familie-verjaardagen met alle inside jokes.
Dat was bij ons thuis ook de regel, toen ik nog met mijn ex had. Mocht dus ook niet komen met kerst (wel met oud en nieuw, dat was alleen met het gezin). Toen kwam de vriendin van mn broer en ineens waren alle regels weg en ging ze overal mee naartoequote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Minstens een half jaar verkering voordat ik vriendinnetjes bloot stelde aan de familie-verjaardagen met alle inside jokes.
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De opa van mijn ex hadden ze wel wat beter mogen instrueren; die ouwe probeerde je half te versierenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nou, het moet voor haar ook leuk zijn, laat ik het zo zeggen. Dat probeer je in te schatten.
500 gbquote:Op maandag 9 juli 2007 22:03 schreef LadyBlack het volgende:Hoe groot is die nieuwe harde schijf???
Hahah.. dat is het probleem! Opa's laten zich niet instrueren.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De opa van mijn ex hadden ze wel wat beter mogen instrueren; die ouwe probeerde je half te versieren
Op een ouwe fiets moet je het leren he?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De opa van mijn ex hadden ze wel wat beter mogen instrueren; die ouwe probeerde je half te versieren
Iiiiiiieeehh bah!!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op een ouwe fiets moet je het leren he?
Gelukkig heb ik niet zulke familie, zie familie zowieso bijna nooit.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Banden alvast innemenquote:Op maandag 9 juli 2007 22:42 schreef Nesle het volgende:
Goed er worden foto's van vroeger laten zien![]()
2000 enzo, das nog het ergst
Wedden dat zometeen de filmpjes worden aangezet?![]()
Komt nog wel. Je bent een goede gast.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
en heb ook nooit iemand om voor te stellen![]()
Hehe, nou dat van vroeger bedoelde ik de foto's van toen ik 5 was hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Hehe, Nesle. Echt grappig dat je zegt 'van vroeger' en dan 2000 bedoelt.
(God, wat ben ik oud.)
Ik wel, maar dat doen we nog ff nietquote:Op maandag 9 juli 2007 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet zulke familie, zie familie zowieso bijna nooit.
Nou van mij ook niet, jemig wat sta je er dan soms erg op.quote:Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef LadyBlack het volgende:
En in 2000 was jij..... 10? Dat was niet mijn meest fotogenieke leeftijd iig
Laptops die rond gaanquote:Op maandag 9 juli 2007 22:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hehe, nou dat van vroeger bedoelde ik de foto's van toen ik 5 was hoor.
Maar er gaat een andere laptop rond met fotos uit 2000
Voor mij welquote:Op maandag 9 juli 2007 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, hihi 1995.... voor sommige mensen is dat nog steeds niet erg 'vroeger'
Lees je fantasie, romans of wat?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat zijn nog echt hele gave boeken die ik nog kan bestellen? Als ik voor 25 euro bestel zitten er geen verzendkosten bij
Die zijn allemaal ingescandquote:Op maandag 9 juli 2007 22:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laptops die rond gaan
Wat is er gebeurd met foto-albums?
Maar.... ik dacht laatst te lezen dat jij een vriendin hebt....quote:Op maandag 9 juli 2007 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Mijn moeder is nog steeds dol op mijn pasfoto uit de vierdequote:Op maandag 9 juli 2007 22:50 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nou van mij ook niet, jemig wat sta je er dan soms erg op.
En dan je familie: "oh joh, das toch een hele leuke foto!"
"Nee"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |