Ga huilen pauperquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:21 schreef EricT het volgende:
en dan stoor ik me nog vooral aan je spelling van het woord saté, omdat die spelling een verkeerde uitspraak in de hand werkt, dus:
Ik hoop dat je je flink prikt aan die bambu-stokjes en dat je gore etterende wonden krijgt![]()
prikker de prik prik!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ga huilen pauper![]()
Saté volgens Wiki
Saté volgens Google
Je zegt niet "satuh", je zegt "sateeee" dus vandaar een streepje op de eeeee, SATÉ![]()
![]()
Vandaag maar 2 uurtjes gepriktToen kwam er nog een bak van 40 kilo, maar die mocht gelukkig per 5 kilo vacuum
![]()
Komt goed in de buurtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef ee-04 het volgende:
je zegt sáte
O ja johquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:20 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik ken iemand die dat ook doet.
meer info?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:20 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik ken iemand die dat ook doet.
Pfff 7 euro per uur en je klaagt? Dan heb ik dus echt geen medelijden met jequote:Op woensdag 11 juli 2007 18:08 schreef Thrilled het volgende:
beetje prikken ?ben er wel 5 uur mee bezig... ik verdien er 7 euro per uur, 19 jaar
Alsof ik daar mee zitquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:51 schreef EricT het volgende:
[..]
Pfff 7 euro per uur en je klaagt? Dan heb ik dus echt geen medelijden met je![]()
Kipsaté neem ik aan ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Vreemd topic, vreemde klacht. Hoe dan ook, ik ben verslááfd aan saté
.
Wat een graftyfus lelijke blagen met hun hoofd..quote:
Het is toch niet fulltime manquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:22 schreef Xbox_360 het volgende:
Satéprikker als bijbaantje![]()
Maarja, 7 euro per uur is niet verkeerd. Ik verdien maar 4,70 per uur (netto) en ik ben 18. Staat wel tegenover dat ik letterlijk de halve dag niks hoef te doen![]()
Ik kwam niet meer bij na deze opmerking.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
wat doe jij als werk? "ik ben sate prikker" hahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |