Je hebt een radar voor baggertopics?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:17 schreef stonecoldcrazy het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd naar jullie eigen reacties.. dus hierbij, waarom doen jullie zo enorm streng en gooien elk willekeurig topic dicht, en flikken jullie het ook nog om steeds weer een topic dicht te gooien als ik net een reply zit te schrijven..![]()
Daar hebben we een speciaal schermpje voor, zo gauw als we zien dat een user bijna klaar is met zijn reply, hup snel een slotjequote:Op maandag 9 juli 2007 16:17 schreef stonecoldcrazy het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd naar jullie eigen reacties.. dus hierbij, waarom doen jullie zo enorm streng en gooien elk willekeurig topic dicht, en flikken jullie het ook nog om steeds weer een topic dicht te gooien als ik net een reply zit te schrijven..![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:18 schreef RM-rf het volgende:
waarschijnlijk omdat ze een heel klein pikkie hebben ...
nou dan nakken ze me expres of zo.. nog ergerquote:Op maandag 9 juli 2007 16:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben we een speciaal schermpje voor, zo gauw als we zien dat een user bijna klaar is met zijn reply, hup snel een slotje
Jij hoeft je niet aangesproken te voelenquote:
We houden je nu in de gaten, dat wel jaquote:Op maandag 9 juli 2007 16:30 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
nou dan nakken ze me expres of zo.. nog erger![]()
leuk, nou hebben we ook nog discriminerende moderators ook..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
We houden je nu in de gaten, dat wel ja
Ik schaam me voor de rest van de mannelijke crew.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen
och, zie het als extra hulpquote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
leuk, nou hebben we ook nog discriminerende moderators ook..![]()
ga eens buiten spelenquote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef Doodmetaal het volgende:
KLAJSFLKDLFKHDLFHDSJLGNSDJGNBSD:LJGNOIEW:NOGONG:LSD
SDKGSDJHGSLKDGH:LDSKGS
DHJSDGHSD
GSD
GSDG
SD
GDS
G
DSG
SDGSDGJSD:LKJGSDLKJGSDLK
volgens mij gaat hier iemand strax een ban krijgen en ben ik het niet..quote:Op maandag 9 juli 2007 16:38 schreef Doodmetaal het volgende:
KLAJSFLKDLFKHDLFHDSJLGNSDJGNBSD:LJGNOIEW:NOGONG:LSD
SDKGSDJHGSLKDGH:LDSKGS
DHJSDGHSD
GSD
GSDG
SD
GDS
G
DSG
SDGSDGJSD:LKJGSDLKJGSDLK
|
Forum Opties | |