ook jij vind de baan die bij je pastquote:Op maandag 9 juli 2007 17:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]En nu?
Zelfde als gisteren, blijven solliciteren en hopen op een kans.
Caviaquote:Op maandag 9 juli 2007 17:09 schreef Ynske het volgende:
en ik wil een huisdier
ben nog aan t nadenken of ik dan voor (2) cavia of hamster/dwerghamster ga kiezen
ben vaak werken overdag, of savonds en kom dan rond 12 uur thuisquote:Op maandag 9 juli 2007 17:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Cavia. Hamster is niet zo leuk eigenlijk, slapen heel de dag
.
quote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben vaak werken overdag, of savonds en kom dan rond 12 uur thuis
wil natuurlijjk ook wat aandacht van dat beessie
kroelen en spelen, laten cavias dat ook toe?
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Beste is om een jong beestje te kopen, ik heb dan een langharige (die ik zelf moet knippen, zal ik volgende keer ook niet meer aanschaffen) cavia, maar sinds de 6de week heb ik em.
Hij's erg tam, eet uit mijn hand en bij het openen van de deur of koelkast loopt-ie al te piepen
Om reclame te maken voor een uitzendbureauquote:Op maandag 9 juli 2007 18:50 schreef Kuukske het volgende:
Euhm, waarom? Precies? Nofi Fles.
Vanaf vandaag in dit 'theater'quote:Op maandag 9 juli 2007 17:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Es? Hoe is het gelopen met die bios-stoelen?
Cool, klopt het met de prijzen wel? Heb je wel zoveel plaats voor 8 stoelen?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Vanaf vandaag in dit 'theater'. Moet nog wel het e.e.a. aan gebeuren
.
[afbeelding]
Cavia's zijn superquote:Op maandag 9 juli 2007 17:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben vaak werken overdag, of savonds en kom dan rond 12 uur thuis
wil natuurlijjk ook wat aandacht van dat beessie
kroelen en spelen, laten cavias dat ook toe?
De prijs die wij ervoor afgesproken hadden (in de tussentijd was de prijs op de site iets omhoog gegaan) hebben we er ook voor betaaldquote:Op maandag 9 juli 2007 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cool, klopt het met de prijzen wel? Heb je wel zoveel plaats voor 8 stoelen?
Oke. Ben benieuwd naar het for after plaatje.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
De prijs die wij ervoor afgesproken hadden (in de tussentijd was de prijs op de site iets omhoog gegaan) hebben we er ook voor betaald.
Past prima. Ik moet alleen nu wel weer een andere salontafel (vierkant ipv. de rechthoekige).
Die masterlounge-love is echt huge...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Lounge-seats
Kijk, aan ons is ook gedachtzullen we die virtueel kopen en dan in de OP neerzetten of zo?
Zo ver zijn we voorlopig nog nietquote:Op maandag 9 juli 2007 19:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke. Ben benieuwd naar het for after plaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |