quote:Op maandag 9 juli 2007 17:01 schreef patty het volgende:
[..]
Dat had ik nou laatst ookIk zal het illustreren dmv een paint presentatie:
[afbeelding]
Beter dan andersom hequote:Op maandag 9 juli 2007 20:07 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding] PAPA ER ZIT EEN SPIN IN DE STOFZUIGER!
The url contained a malformed video id.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:07 schreef aerodynamic het volgende:
Jij zult de eerst 10 seconden van dit filmpje ook meemaken: http://youtube.com/watch?v=lLkFjdV-g64.
Wat een stoere Ray-Ban heeft die spin op.quote:
Als ik jou was, zou ik op je hoede zijn vannacht, ze zouden je wel eens kunnen opjagen met hooivorken en brandende fakkels.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef ZoneKill het volgende:
Ik heb een zak loze stofzuiger. Hierin leven ze waarschijnlijk zeker nog!? of zijn ze dol van het draaien?
Hooiwagens ---> hooivorken, goeie woordgrapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:25 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik op je hoede zijn vannacht, ze zouden je wel eens kunnen opjagen met hooivorken en brandende fakkels.
N~
briljantste idee tot nu toequote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:09 schreef Bijou het volgende:
Ik heb ooit eens een plastic zakje over de slang gedaan omdat ik ook bang was dat ze er weer uit zouden kruipen![]()
Heb het wel overleefd btw![]()
Dat zijn muggenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben net teveel poten en ogen en ze bewegen raar (wat wil je met zoveel poten).
Mijn nachtmerrie: vliegende spinnen ---> van die langpoten![]()
Die vliegen altijd naar mij toe...![]()
sommige lagen vroeger bij bio te slapen in de klas denk ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Dat zijn muggen. Dus wees gerust.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Dat zijn muggen. Dus wees gerust.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |