Nope, maar daar is ook regelmatig brandquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef hierissiedan het volgende:
Werkt er hier iemand ook op het Groot Schuylenburg?
Daar heb ik in een duister verleden een schoonmaakbaantje gehad.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef hierissiedan het volgende:
Weet je dan ook of ze daar een personeelsflat hebben?quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:31 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Daar heb ik in een duister verleden een schoonmaakbaantje gehad.
hmmzz, jammerquote:Op zondag 29 juli 2007 11:00 schreef draculettetje het volgende:
nope hebben ze niet
De knal was ook hard.quote:
Mijn vriendin.quote:Op donderdag 26 juli 2007 01:40 schreef hierissiedan het volgende:
Klinkt alsof je ooit zoiets geprobeerd hebt. Respect.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
eeeeeeeeeuhm, knal in de velden? ik woon hartje velden maar heb niks gehoord. vriendin ook niet maar die krijg je nog niet wakker als je haar laat berijden door rocco sigfredi als ze slaapt...![]()
![]()
Ikke wel (je komt er ook niet echt onderuit als je in het centrum woont)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:39 schreef draculettetje het volgende:
wie gaan er allemaal 5 augustus naar het marktplein?
En En?quote:Op maandag 30 juli 2007 08:34 schreef draculettetje het volgende:
ow bedenk me ineens dat op schuylenburg ooit wel iets was om tijdelijk te wonen maar de gebouwen werden afgekeurd, moet er vandaag toch weer zijn zal eens aan collega na vragen
Ik ben erquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:39 schreef draculettetje het volgende:
wie gaan er allemaal 5 augustus naar het marktplein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |