In de stentor:quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb vandaag weer lekker bij de Babbel gegeten, echt heerlijk daar!
We hoorden trouwens wel wat ambulances enzo, toen we terugliepen langs de Kapelstraat was de straat afgezet met rood lint en er stonden een paar politieauto's en ambulances. Weer iemand neergestoken/schoten??
Nou... "superleuk". Niet overdrijven gast.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:45 schreef Niec het volgende:
Kom vaak in Apeldoorn, superleuke stad/groot dorp. Over 2 weken weer naar de Veluwe voor 3 weken, vlakbij Apeldoorn
Om te winkeeln vind ik Apeldoorn toch leuker als Arnhem...Gewoon kleinere zelfstandigere winkeltjes een centrum dat iets beter is opgezet als die van Arnhem. Maar wonen???quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:14 schreef JeOma het volgende:
[..]
Nou... "superleuk". Niet overdrijven gast.![]()
Ik woon er nu een jaartje of 30, maar ik kan -en kan dat redelijk objectief zeggen, daar ik word gesteund door mensen van zowel binnen als buiten Apeldoorn- toch wel met zekerheid zeggen dat omliggende dorpjes en steden echt meer "leuks" hebben. Denk aan Arnhem, Deventer, Zutphen.
Wat wel mooi blijft is de omgeving. Pak de fiets of ga wandelen en je zit in no-time in best mooi gebied. (hei/bos/etc).
Waarom ik zo loop te zeuren en dan maar niet wegga? Tja... conservatief he?
in arnhem heb je teminste de noormanquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:42 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Om te winkeeln vind ik Apeldoorn toch leuker als Arnhem...Gewoon kleinere zelfstandigere winkeltjes een centrum dat iets beter is opgezet als die van Arnhem. Maar wonen???
noorman?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
in arnhem heb je teminste de noorman
Waar ben je geweest?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:39 schreef Professional het volgende:
Afgelopen weekend in Beekbergen gezeten en op de zaterdag in Apeldoorn gaan stappen. Vond het beetje tegenvallen, ook niet echt gigantisch druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |