KLOPT....quote:Op maandag 9 juli 2007 21:57 schreef Honky het volgende:
Ben en Jerry's is ZWAAR overgewaardeerd. Iedereen doet alsof het het beste ijs is maar de troep is veel te zoet. Die stukken er in helpen ook niet echt.
http://www.benenjerrys.nl/?nid=52000quote:Op maandag 9 juli 2007 15:31 schreef Ravii het volgende:
Het is trouwens zo duur vanwege het Max Havelaar gedoe
Onder : Fairtrade:quote:Op maandag 9 juli 2007 22:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
http://www.benenjerrys.nl/?nid=52000
Max Havelaar?
quote:Ben & Jerry's en Max Havelaar introduceren Fair Trade Vanille-ijs
Met de lancering van onze nieuwe Vanillesmaak heeft Ben & Jerry’s het eerste Fairtrade ijs van Europa en dus ook van Nederland. Dit is tevens de eerste van vele volgende stappen waarin we uiteindelijk streven naar Fairtrade ingrediënten in alle smaken van ons assortiment.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:38 schreef IHVK het volgende:
Kapitalisme en de welvaart die het met zich meebrengt geeft niet iedereen een eerlijke kans. We streven ernaar om kansen te creëren voor hen die genegeerd zijn en om de huidige economische modellen te verbeteren zodat ze rechtwaardig, duurzaam en kopieerbaar zijn.
verkapte communisten zijn het.
ze zitten tot boven de rand gevuld.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:04 schreef Dingest het volgende:
Verschrikkelijk lekker ijsVerschrikkelijk duur ook, een euro per 100 ml geloof ik. Of gaat er nog minder in die supermarktbakken?
Nu heb ik nog zin in ook![]()
![]()
EN VERDIEND!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nog nooit gehad, maar ik krijg er wel verdomde zin in.
Daarom win iik het ook !quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:16 schreef Harajuku. het volgende:
Omfg. Ik ga echt geen 6 euro voor een bakje ijs neerleggen. Gekke mensen.
Op de verpakking van Fossil Fuel staat anders toch duidelijk cacao fantasie.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:18 schreef Zij-en-Hij het volgende:
B&J cacaofantasie???![]()
Das echt wel echt chocolade hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |