Misschien is het wel duur omdat er geen rotzooi in zit. Chocolade is bij B&J ook echt chocolade en dan niet een beetje, maar heel veel. Tot aan echte brokken chocolade aan toe. Ik denk dat het daar me te maken heeft.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:59 schreef Kansjeloos22 het volgende:
nee, waarom is het zo overdreven duur?
maar misschien is dat maar goed, anders was ik nu dichtgegroeid...![]()
ik wil een pot van dat spul, met alleen maar het cookie dough..quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef Nemain het volgende:
Chocolate Chip Cookie Dough!![]()
![]()
Het is maar goed dat dat spul zo alledonders duur is..
... volgens mij is dit bij B&J juist niet zo, er zit nl. cacaofantasie in. Bij Haagen Dasz wordt dan wel weer echte chocolade gebruikt.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien is het wel duur omdat er geen rotzooi in zit. Chocolade is bij B&J ook echt chocolade en dan niet een beetje, maar heel veel. Tot aan echte brokken chocolade aan toe. Ik denk dat het daar me te maken heeft.
Hmmm vreemd, de chocoladebrokken vind ik als gewone chocolade smaken en juist niet als cacaofantasie.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:06 schreef hunkster het volgende:
[..]
... volgens mij is dit bij B&J juist niet zo, er zit nl. cacaofantasie in. Bij Haagen Dasz wordt dan wel weer echte chocolade gebruikt.
Ben & Jerry's # 5 Op naar de Zomer!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:09 schreef Olep het volgende:
Ben & Jerry's fantopic?
stom.ja.5 euro voor een grote pot,ja.leuk voor je.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:14 schreef AbeSapien het volgende:
Ik heb nog nooit gehad dit ijs. Lekker? Hoeveel kost het, ook in de supermakrt? zag net reclame ervan op een bootje in de grachten in amsterdam
he wat huh oh oke daarom oke goedquote:Op maandag 9 juli 2007 15:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
stom.ja.5 euro voor een grote pot.ja.leuk voor je.
Je moet het ook af en toe nemen.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:19 schreef AbeSapien het volgende:
word je er niet superdik van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |