Elite Beat Agents Original Soundtrack !!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:21 schreef RaymanNL het volgende:
Naja, je moet wel een beetje het nummer kennen, dan spel je het veel makkelijker mee, omdat je weet wat er komtVerder heb ik nu zo'n 6 episodes uitgespeeld
Onderandere "September"
![]()
Osu! Tatakae! Ouendan en Moero! Nekketsu Rhythm Damashii Osu! Tatakae! Ouendan 2 gaan spelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
uitgespeeld , op 4 sterren Elite beat Diva's![]()
heeft me 4 uur en 500 pogingen gekost![]()
maarja....wat nu![]()
eerst alles foutloos halen, en daarna een S-Rank halen overalquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
uitgespeeld , op 4 sterren Elite beat Diva's![]()
heeft me 4 uur en 500 pogingen gekost![]()
maarja....wat nu![]()
Ik weet dat ze niet overal bij zitten, anders had ik wel gelijk gaan lopen klagen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
VIP punten zitten alleen bij Nintendo's eigen spellen
wel met jumping jack flashquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:04 schreef Maraca het volgende:
Dat zou geeneens een slecht idee zijn Dark_Prince!Misschien iets voor een fok.wiki pagina?
Klopt, en dus ook bij EBA, ik had er ook sterren bij zitten namelijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:53 schreef __Saviour__ het volgende:
VIP punten zitten alleen bij Nintendo's eigen spellen
Highscores:quote:
Ben al aangemeld daaro hehquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:04 schreef Maraca het volgende:
Dat zou geeneens een slecht idee zijn Dark_Prince!Misschien iets voor een fok.wiki pagina?
Trouwens RaymanNL.. heb je je al aangemeld op de Nintendo site? Nintendo kennende zullen er binnenkort wel EBA Wallpapers en ringtones verschijnen in de sterrencatalogus
Als je ziet aan welke prijzen de producten in de catalogus weggaan, heb je op zich niet veel gemist. Ik las ergens iets over een 4:1 wisselkoers. Dus 250 wiipunten kost 1000 sterren. Mij zou dat ong. 1250 wiipunten opleveren, daar zou ik dan Paper Mario mee willen downloadenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:27 schreef Lister het volgende:
En ik had er misschien straks wel 2VC games voor op de Wii kunnen kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |