Ah, is dat hetquote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef Shigeru het volgende:
Leuke verhalen om te lezen, omdat ik me verveel?
Kut is dat he als iedereen je afzeikt?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:26 schreef Shigeru het volgende:
Het gemiddelde IQ van de gemiddelde Fokker is blijkbaar wel erg laag :/
Ik heb bijna medelijden met jou. Ook vanwege het feit dat je uit Assen komt.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:38 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb bijna misschien stiekem een beetje medelijden met TS.
Als je je even in zou lezen kwam je er achter dat hij 3/4 van dit topic heeft verzonnen en zo "cool" wil doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:44 schreef Devlinsect het volgende:
Een receptioniste die voor mij afspraken moet maken en tegen mij zegt:
"heb niet zo'n grote BEK".
Die had ik ook een aardig woordje toegesproken. Met de huisarts erbij.
Dat TS verwacht dezelfde ochtend geholpen te worden, hangt af van zijn woonplaats. En het is vakantietijd dus dat zou moeten lukken.
Ik geef TS dus groot gelijk.
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:44 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb bijna medelijden met jou. Ook vanwege het feit dat je uit Assen komt.![]()
Kheb de OP gelezen en wat reacties.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:53 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als je je even in zou lezen kwam je er achter dat hij 3/4 van dit topic heeft verzonnen en zo "cool" wil doen.
Dus misschien is het handig je mening aan te passen.
Echt waar?quote:
Eh, nee. Doe anders nog ff wat harder je best!quote:
Ik kan je wel laten huilen... van genotquote:Op maandag 9 juli 2007 14:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh, nee. Doe anders nog ff wat harder je best!
idd want je bent er zelf éénquote:Op maandag 9 juli 2007 11:51 schreef Shigeru het volgende:
Kut. Ik hoopte eigenlijk dat de mensen hier helemaal los zouden barsten en met allerlei wilde verhalen over domme dokterreceptionisten zouden komen.
Maar nee hoor, ik ben weer de ENIGE die te maken heeft met runderen.
Nee, het is niet in zijn geheel verzonnen. Ik ben naar de dokter geweest en de receptioniste zei inderdaad dat ik mijn grote bek moest houden. De rest heb ik er een beetje omheen geluld om het wat spannender te makenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Kheb de OP gelezen en wat reacties.
![]()
Heeft hij het verzonnen.![]()
[..]
Echt waar?
Wil je dat je gaat huilen?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Eh, nee. Doe anders nog ff wat harder je best!
Je kunt het niet voor elkaar krijgen, dat wou ik even duidelijk maken.quote:
En zo is het.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is vrij normaal om dat minimaal een dag van te voren te doen. Als ik 's morgens om 8 uur de huisartsenpraktijk bel voor een afspraak, dan is het eerste moment waarop ik terecht kan de volgende dag. De ochtend zit dan ècht al vol.
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:37 schreef Shigeru het volgende:
1. Ik ben wel behandeld.
2. Het schelden is aangedikt.
3. Ik kwam niet voor het 'eventjes checken', maar voor iets anders. En ja, het was zo erg dat ik het hier niet door te melden (:9!)
Zo en kom nu verdomme met die verhalen over domme receptionisten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |