nou.. wel dus. er zit geen knop op mijn radioquote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef gewoon_doen het volgende:
je hoeft er niet naar te luisteren, toch?
Wel een stekker?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:38 schreef hamkaastosti het volgende:
nou.. wel dus. er zit geen knop op mijn radio
neinersquote:
ja. De stemmen die me vertellen dat ik puppies moet verzuipen zijn allemaal stoere mannenstemmenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
ben je wel zeker dat het geen stemmetjes in je hoofd zijn?
bij mij is die stem Paul Jambers-achtigquote:Op maandag 9 juli 2007 10:42 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ja. De stemmen die me vertellen dat ik puppies moet verzuipen zijn allemaal stoere mannenstemmen
Ik kan mezelf er niet toe dwingen dit soort bagger als muziek te bestempelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:07 schreef female81 het volgende:
Dat waar de TS zich zo over opwindt vind ik anno 2007 nog bijna de enige fatsoenlijke muziek die de Top 40 haalt... (zowel Mika als Scissor Sisters dus)
Bee Gees heeft anders wel goeie muziek alleen verneukt de zanger het weer met zn hoge piepstem idd. Hadden ze eerst niet. Supertramp is wel ok!quote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef De_Melkboer het volgende:
Zijn we verlost van de Bee Gees en Supertramp, krijg je deze meuk weer
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:16 schreef Biancavia het volgende:
Mika maakt hartstikke leuke blije liedjes!
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:36 schreef hamkaastosti het volgende:
en nu is mika godver nog megahit op 3FM.
Jammer dat Mika nog steeds in de kast blijft.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:14 schreef Posdnous het volgende:
Het is idd echt muziek voor de gayscene, beetje jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |