Mischien hoort dat wel bij haar uber duivelse plannetjes.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het verontrust me meer dat ze het aanlegt met een nitwit als nix
Ik ook, ik ga geen eurie meer spenderen voordat dit duidelijk is.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
Brian zou de 'trust' die ze hadden wel willen herstellen. Hij staat er wel voor open en Amanda ook. Jaap zei eerder 'jij hebt mij weggestemd, man'.
Jaap vindt het belangrijk wie er de baas wordt. En wat de nieuwe regels worden.
Welke hoogte en dieptepunten drugs al niet met zich meebrengenquote:Op maandag 9 juli 2007 01:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gister sensation White geweest, denk dat ik ze nog geen 5 minuten kende![]()
Het is ook niet te vatten he, dat Jaap zo redeneert. Zijn vriend en webmaster adviseert bij Huub in de buurt te blijven.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:38 schreef Desii het volgende:
Jaap zegt nu weer dat hij de terror en ransjaap niet echt is en daarom heeft tie Huub niet nodig.... maar nog geen 2 minuten daarvoor zei Jaap dat tie wel met Huub verder wil, maar niet met Lieke.
Jaap zit erover te denken 5-2 ..... dus de rest tegenover Huub&Lieke.... ik zeg doen jonguhh (zeker weten dat je zakt in je popo)
En daarom 'houd' ik van d'rquote:Op maandag 9 juli 2007 01:32 schreef wolferl het volgende:
Amanda gewoon Amanda is.
En als je rijkt bent dan kun je als oude lelijke knol ook nog wel een jong grietje aan de haak slaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:37 schreef Hanekrooi het volgende:
Jaap met z´n hangzak lult nu opeens weer heel anders. Vorige week zei ie nog `ik merk dat het hier echt geen fuck uitmaakt hoe je er uitziet, als je beroemd bent dan kun je elk chickie krijgen`
Doet ie zelf, hij had Nadia kunnen krijgen, maar heeft het totaal aan Denniks over gelaten.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Het is nu net alsof iedereen op Jaap uit is... terwijl Jaap zelf zoekende is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |