301.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef remlof het volgende:
Ik heb "bladzijden" van 300 posts. Dus als een topic meer dan 1 "bladzijde" heeft weet ik dat ie vol is.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 01:37 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af waarom er mensen zijn met 300 posts op één pagina. Hier tript mijn browser behoorlijk van. Is trouwens op elke computer waarop ik gezeten heb zo, bij grote pagina's hikt de browser. Ik vind dat zeer irritant iig. Waarschijnlijk zijn de mensen die dat hebben gewoon zelf een beetje traag.
Nee, het ligt niet aan mijn PC.
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:19 schreef Kikker_kermit het volgende:
:'(
Als ik een topic zie met meer dan 1 blz dan zinkt het moraal al in mijn schoenen om het te openen omdat je dan eerst 2 blz moet lezen![]()
Klacht: Topics van 2 blz![]()
Ik moet toch weten of mijn briljante opmerking niet al eerder gezegd isquote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die eerst een heel topic doorlezen voor ze posten..
We kunnen een poging wagen natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Daar gaat dit topic geen last van krijgen!
nee.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:49 schreef Kikker_kermit het volgende:
Is dat tegen hoofdpijn?
Eig nooit last van, gewoon een keer op escape drukken zodra de tekst geladen is, als je gaat wachten op alle plaatjes &usericons die van de meest trage servers moeten laden, dan word je browser idd een beetje traag.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:37 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af waarom er mensen zijn met 300 posts op één pagina. Hier tript mijn browser behoorlijk van. Is trouwens op elke computer waarop ik gezeten heb zo, bij grote pagina's hikt de browser. Ik vind dat zeer irritant iig. Waarschijnlijk zijn de mensen die dat hebben gewoon zelf een beetje traag.
Nee, het ligt niet aan mijn PC.
Heb je een pentium twee en een inbelverbinding ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Eig nooit last van, gewoon een keer op escape drukken zodra de tekst geladen is, als je gaat wachten op alle plaatjes &usericons die van de meest trage servers moeten laden, dan word je browser idd een beetje traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |