*nerd-alert afgaatquote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je een pentium twee en een inbelverbinding ofzo?
Misschien print de TS het topic wel uit voordat hij het leest, je weet maar nooitquote:Op maandag 9 juli 2007 12:21 schreef imported_sphinx het volgende:
Het zijn pagina's, niet bladzijden.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:38 schreef Mrs.Solis het volgende:
Boh, ik lees toch nooit verder dan de OP.
Ja da theb ik dus ook. Dan lees je de OP en dan heb je een toffe opmerking die je kunt maken, alleen dan is ie al gemaakt dus dan reageer ik maar niet meerquote:Op maandag 9 juli 2007 01:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik post vaak niet in topics van meer dan 1 pagina omdat dan meestal al de oppervlakkige opmerking die ik wilde maken al gemaakt is![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:42 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja da theb ik dus ook. Dan lees je de OP en dan heb je een toffe opmerking die je kunt maken, alleen dan is ie al gemaakt dus dan reageer ik maar niet meer
ik las tot dezequote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die eerst een heel topic doorlezen voor ze posten..
Okequote:Op maandag 9 juli 2007 12:21 schreef imported_sphinx het volgende:
Het zijn pagina's, niet bladzijden.![]()
Nee, doe ik nooitquote:Op maandag 9 juli 2007 12:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Misschien print de TS het topic wel uit voordat hij het leest, je weet maar nooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |