301.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef remlof het volgende:
Ik heb "bladzijden" van 300 posts. Dus als een topic meer dan 1 "bladzijde" heeft weet ik dat ie vol is.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2007 01:37 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af waarom er mensen zijn met 300 posts op één pagina. Hier tript mijn browser behoorlijk van. Is trouwens op elke computer waarop ik gezeten heb zo, bij grote pagina's hikt de browser. Ik vind dat zeer irritant iig. Waarschijnlijk zijn de mensen die dat hebben gewoon zelf een beetje traag.
Nee, het ligt niet aan mijn PC.
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:19 schreef Kikker_kermit het volgende:
:'(
Als ik een topic zie met meer dan 1 blz dan zinkt het moraal al in mijn schoenen om het te openen omdat je dan eerst 2 blz moet lezen![]()
Klacht: Topics van 2 blz![]()
Ik moet toch weten of mijn briljante opmerking niet al eerder gezegd isquote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die eerst een heel topic doorlezen voor ze posten..
We kunnen een poging wagen natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 01:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Daar gaat dit topic geen last van krijgen!
nee.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:49 schreef Kikker_kermit het volgende:
Is dat tegen hoofdpijn?
Eig nooit last van, gewoon een keer op escape drukken zodra de tekst geladen is, als je gaat wachten op alle plaatjes &usericons die van de meest trage servers moeten laden, dan word je browser idd een beetje traag.quote:Op maandag 9 juli 2007 01:37 schreef TC03 het volgende:
Ik vraag me af waarom er mensen zijn met 300 posts op één pagina. Hier tript mijn browser behoorlijk van. Is trouwens op elke computer waarop ik gezeten heb zo, bij grote pagina's hikt de browser. Ik vind dat zeer irritant iig. Waarschijnlijk zijn de mensen die dat hebben gewoon zelf een beetje traag.
Nee, het ligt niet aan mijn PC.
Heb je een pentium twee en een inbelverbinding ofzo?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:49 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Eig nooit last van, gewoon een keer op escape drukken zodra de tekst geladen is, als je gaat wachten op alle plaatjes &usericons die van de meest trage servers moeten laden, dan word je browser idd een beetje traag.
*nerd-alert afgaatquote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Heb je een pentium twee en een inbelverbinding ofzo?
Misschien print de TS het topic wel uit voordat hij het leest, je weet maar nooitquote:Op maandag 9 juli 2007 12:21 schreef imported_sphinx het volgende:
Het zijn pagina's, niet bladzijden.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:38 schreef Mrs.Solis het volgende:
Boh, ik lees toch nooit verder dan de OP.
Ja da theb ik dus ook. Dan lees je de OP en dan heb je een toffe opmerking die je kunt maken, alleen dan is ie al gemaakt dus dan reageer ik maar niet meerquote:Op maandag 9 juli 2007 01:39 schreef ganzenherder het volgende:
Ik post vaak niet in topics van meer dan 1 pagina omdat dan meestal al de oppervlakkige opmerking die ik wilde maken al gemaakt is![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:42 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja da theb ik dus ook. Dan lees je de OP en dan heb je een toffe opmerking die je kunt maken, alleen dan is ie al gemaakt dus dan reageer ik maar niet meer
ik las tot dezequote:Op maandag 9 juli 2007 01:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die eerst een heel topic doorlezen voor ze posten..
Okequote:Op maandag 9 juli 2007 12:21 schreef imported_sphinx het volgende:
Het zijn pagina's, niet bladzijden.![]()
Nee, doe ik nooitquote:Op maandag 9 juli 2007 12:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Misschien print de TS het topic wel uit voordat hij het leest, je weet maar nooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |