Je mag niet op de vluchtstrook rijden voor dat soort doeleinden, einstein..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef Sjummie het volgende:
Misschien rijden ze wel zo ver door omdat niemand hen er tussen wilde laten (ofwel types zoals jij)
Hij bedoeld die aan de andere kant (links) van de auto, Einstein.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Je mag niet op de vluchtstrook rijden voor dat soort doeleinden, einstein..
DE TS HEEFT HET WEL OVER ZO'N VLUCHTSTROOK PIRAAT, JIJ ONGELOVELIJKE MAPPYquote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef Sjummie het volgende:
Ik heb het niet over de vluchtstrookrijder, bijdehand
De meeste gasten die aan het einde invoegen rijden met een rotgang langs, die hebben 9 van de 10 keer echt geen last van lui die ze er niet tussen laten. Ze hebben gewoon geen fatsoen en zijn te lui om meteen netjes in te voegen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef Sjummie het volgende:
Misschien rijden ze wel zo ver door omdat niemand hen er tussen wilde laten (ofwel types zoals jij)
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef Poogie het volgende:
maar dan heb je er altijd van die mongolen bij die denken dat ze meer als een ander zijn
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef Poogie het volgende:
die denkt dat ie meer mag als een ander
OF MENSEN DIE DAAR OP LETTENquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef chiren het volgende:
Of mensen die 'als' gebruiken wanneer er 'dan' gebruikt moet worden
TS misschien wel, maar ik nietquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
DE TS HEEFT HET WEL OVER ZO'N VLUCHTSTROOK PIRAAT, JIJ ONGELOVELIJKE MAPPY
Inderdaad, netjes bumperkleven zodat ze hem er niet tussen kunnen gooien totdat ze achter je zitten en dan weer braaf afstand houdenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
De meeste gasten die aan het einde invoegen rijden met een rotgang langs, die hebben 9 van de 10 keer echt geen last van lui die ze er niet tussen laten. Ze hebben gewoon geen fatsoen en zijn te lui om meteen netjes in te voegen.
Gesjeesde lui die via de vluchtstrook er tussen willen hebben bij mij pech. Zo'n valse kut ben ik dan weer wel.
je reageert toch op de TS?quote:
en terecht. Zolang je onder de maximumsnelheid rijdt moet iemand die uitwijkt naar jouw rijvak eerst kijken en pas uitwijken op het moment dat hij geen hinder vormt voor de andere weggebruikers. Ik zie dus niet in waarom ik niet aan 90 per uur die laatste halve kilometer stilstaande wagens mag inhalen. Het is niet dat er daar iemand ineens gaat uitstappen waardoor ik over hem heen zal rijden...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
De meeste gasten die aan het einde invoegen rijden met een rotgang langs
de vernieling (verloedering zou beter passen imho) der nederlandsche taal op fok bestrijden? en dan ben jij zeker don quichotte?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef chiren het volgende:
[..]
Of de mensen die daar niet om geven en de Nederlandse taal de vernieling inhelpen![]()
die kom je amper tegen, dus die paar die het zo doen zijn zeker niet beu genoeg om het te laten. Gewoon erachter en bij het eerstkomende rode licht / dubbel vak er weer over gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef SuperRogier het volgende:
Inderdaad, netjes bumperkleven zodat ze hem er niet tussen kunnen gooien totdat ze achter je zitten en dan weer braaf afstand houden![]()
Ja, maar niet op zijn opmerking over de vluchtstrookrijder. Leer lezenquote:
ik heb eik alleen de laatste zin uit de OP gelezenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Ja, maar niet op zijn opmerking over de vluchtstrookrijder. Leer lezen![]()
Het gaat erover dat iedereen in de rij staat te wachten voor een afslag, en dat er dan nog rechts van je iemand over de vluchtstrook voorbij komt gevlogen omdat ie niet in die rij wil wachten, maar wel vooraan in de rij ertussen wil schietenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:01 schreef Athmozz het volgende:
Het laatste stukje (halve kilometer oid) ga ik soms ook wel over de pechstrook als er een serieuze file staat; je hindert nl niemand door dat kleine stukje daar te rijden, bent zelf sneller we en verkleint op die manier de file. Wat je daar van probleem tegen kan hebben zie ik niet in...
daar staat meestal de samenvatting jah!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb eik alleen de laatste zin uit de OP gelezen_!
Iemand moet toch het goede voorbeeld gevenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vernieling (verloedering zou beter passen imho) der nederlandsche taal op fok bestrijden? en dan ben jij zeker don quichotte?
Prima, maar ik ga je er dan echt niet meer tussenlaten als je dan op het eind nog even naar rechts wil...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en terecht. Zolang je onder de maximumsnelheid rijdt moet iemand die uitwijkt naar jouw rijvak eerst kijken en pas uitwijken op het moment dat hij geen hinder vormt voor de andere weggebruikers. Ik zie dus niet in waarom ik niet aan 90 per uur die laatste halve kilometer stilstaande wagens mag inhalen. Het is niet dat er daar iemand ineens gaat uitstappen waardoor ik over hem heen zal rijden...
Ja goh met de snelheid van 90km per uur langs een file rijden om hem er aan het einde tussen te rammen past inderdaad erg goed bij de snelheid van een dikke file, heel erg veilig ook ja ondanks je mooie voorbeeldquote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en terecht. Zolang je onder de maximumsnelheid rijdt moet iemand die uitwijkt naar jouw rijvak eerst kijken en pas uitwijken op het moment dat hij geen hinder vormt voor de andere weggebruikers. Ik zie dus niet in waarom ik niet aan 90 per uur die laatste halve kilometer stilstaande wagens mag inhalen. Het is niet dat er daar iemand ineens gaat uitstappen waardoor ik over hem heen zal rijden...
Het is gewoon kinderachtig om iemand er niet tussen te laten. Of deze nu met 100 aan komt rijden of met 20 je bent gewoon verplicht die persoon ertussen te laten. Natuurlijk is het aso maar mensen moeten eens stoppen met voor eigen rechtertje te spelen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:20 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zie dit soort dingen vooral bij wegversmallingen (niet zoveel files op de snelweg in deze hoek)... Bij wegversmallingen hoor je pas op het einde te ritsen, maar dan word je gelijk als een aso gezien en da's misschien ook wel terecht...
Ligt er een beetje aan je rijdt. Als je langzaam komt aanrijden, laat men je er eerder tussen dan wanneer je het hele stuk op de maximumsnelheid rijdt en op het laatst punt denkt hem er wel even tussen te zetten.
Zij hebben dan echter ofwel de file reeds verlaten ofwel staan een stuk verder vooraan in de file, dus netto hebben ze er zelf geen last van.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:33 schreef Scorpie het volgende:
Die hebben niet door dat ze uiteindelijk de file alleen maar langer maken dan korter.
Dat mag niet en dat is niet voor niets. Dat is namelijk hardstikke gevaarlijk en wel om twee redenen.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:01 schreef Athmozz het volgende:
Het laatste stukje (halve kilometer oid) ga ik soms ook wel over de pechstrook als er een serieuze file staat; je hindert nl niemand door dat kleine stukje daar te rijden, bent zelf sneller we en verkleint op die manier de file. Wat je daar van probleem tegen kan hebben zie ik niet in...
Ook in het donker zorgt het ervoor dat je verder vooraan in de file komt te staan.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef Dungeonmaster het volgende:
En wat ik al helemaal niet snap is dat er randdebielen zijn die dit in het donker ook nog doen.
Is gedeeltelijk misschien ook wel waar. Op plekken waar het juist de boedoeling is, maak ik wel optimaal gebruik van het asfalt. Invoegstroken zijn er bijvoorbeeld voor bedoeld om zo ver mogelijk af te rijden, alvoerens in te voegen. Dat vinden mensen dan vaak weer moeilijk. Mensen die dan daar afschermend gaan rijden (vaak met hun vrachtwagen of bus, zo rijden dat je er niet langs kan) daar krijg ik dan ook weer moordneigingen van. Maar ja, ritsen is blijkbaar erg moeilijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is gewoon kinderachtig om iemand er niet tussen te laten. Of deze nu met 100 aan komt rijden of met 20 je bent gewoon verplicht die persoon ertussen te laten. Natuurlijk is het aso maar mensen moeten eens stoppen met voor eigen rechtertje te spelen.
Ik rij ook altijd door tot het einde, wel met een nette snelheid , maar dat komt meer omdat mensen je er gewoon nooit tussen laten en alle gaten direct dichtrijden.
Ja, dat is waar. Dat ik dat niet doorhad. En mensen die dan op dat moment net bezig zijn hun gevarendriehoek op de verplichtte 30 metere achter hun auto te zetten, of die net op de terugweg zijn, moeten natuurlijk daar neit lopen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:40 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ook in het donker zorgt het ervoor dat je verder vooraan in de file komt te staan.
Over de vluchtstrook rijden om in te halen kan natuurlijk op meer manieren dan alleen maar alles klakkeloos omverrijden wat je tegenkomt onderweg zonder op of om te kijken.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:44 schreef Dungeonmaster het volgende:
Ja, dat is waar. Dat ik dat niet doorhad. En mensen die dan op dat moment net bezig zijn hun gevarendriehoek op de verplichtte 30 metere achter hun auto te zetten, of die net op de terugweg zijn, moeten natuurlijk daar neit lopen.
Oh nee? Treinen die voorkruipen waardoor je nog mee vertraging hebt?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:52 schreef vanBnaarC het volgende:
je moet gewoon met de trein gaan, dan heb je dat niet![]()
Ja, dat is waar. Vluchtstrook, de naam zegt het al, die is om te gebruiken om in te halen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:50 schreef 700MB het volgende:
[..]
Over de vluchtstrook rijden om in te halen kan natuurlijk op meer manieren dan alleen maar alles klakkeloos omverrijden wat je tegenkomt onderweg zonder op of om te kijken.
Als er op straat iemand wordt beroofd, loop jij zeker ook vlug door.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef BobbyB het volgende:
Natuurlijk is het aso maar mensen moeten eens stoppen met voor eigen rechtertje te spelen.
Je kan er vluchten voor de file inderdaad. Maar het is niet zo belangrijk waarvoor het bedoeld is, het is enkel belangrijk waarvoor het gebruikt kan worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:23 schreef Dungeonmaster het volgende:
Ja, dat is waar. Vluchtstrook, de naam zegt het al, die is om te gebruiken om in te halen.
En opnieuw een domme vergelijking van Kiegie? Dat is toch heel wat anders of niet dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:24 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Als er op straat iemand wordt beroofd, loop jij zeker ook vlug door.
![]()
nee want die zie je natuurlijk niet omdat je auto in het donker niet beschikt over enige verlichtingquote:Op maandag 9 juli 2007 09:44 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Dat ik dat niet doorhad. En mensen die dan op dat moment net bezig zijn hun gevarendriehoek op de verplichtte 30 metere achter hun auto te zetten, of die net op de terugweg zijn, moeten natuurlijk daar neit lopen.
Natuurlijk wel. Daarom mag het ook gewoon, dat inhalen over de vluchtstrook. En omdat alle automobilisten zo verantwoord rijden en nooit met hun ogen in hun godvergeten aars achter het stuur zitten gebeuren er ook bijna nooit ongelukken op de weg.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
nee want die zie je natuurlijk niet omdat je auto in het donker niet beschikt over enige verlichting
ik heb nog niet zovaak gelezen dat iemand de file ging passeren over de vluchtstrook en daarbij 2 nonnen dood heeft geredenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:47 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Daarom mag het ook gewoon, dat inhalen over de vluchtstrook. En omdat alle automobilisten zo verantwoord rijden en nooit met hun ogen in hun godvergeten aars achter het stuur zitten gebeuren er ook bijna nooit ongelukken op de weg.
Zoals wat? Of je auto geen PK's lekt? Of je die lelijke witte nep bumper op tijd in de kleur van de rest van je Slopel Astra of Frot Escort kunt spuiten? Of je nou die enkele of die dubbele duikplank achter op je kofferbak moet zetten? Of je een kratje bier wil vervoeren of je Sub? Dat soort dingen?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog niet zovaak gelezen dat iemand de file ging passeren over de vluchtstrook en daarbij 2 nonnen dood heeft gereden
er zijn wel ergere dingen om je druk om te maken dan iemand die 5 auto's doorrijd voordat hij in gaat voegen!
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:55 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Zoals wat? Of je auto geen PK's lekt? Of je die lelijke witte nep bumper op tijd in de kleur van de rest van je Slopel Astra of Frot Escort kunt spuiten? Of je nou die enkele of die dubbele duikplank achter op je kofferbak moet zetten? Of je een kratje bier wil vervoeren of je Sub? Dat soort dingen?
Ik sprak niet in het algemeen en ook niet over de vluchtstrook rijders.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
dus je klaagt hier over onderwerpen waar je zelf geen eens last van hebt!
als je last had van mensen die bij files doorkropen dan had je wel met andere voorbeelden gekomen aangezien dat vaker dikke bakken zijn dan sjonny's
Domme vergelijking?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En opnieuw een domme vergelijking van Kiegie? Dat is toch heel wat anders of niet dan?
Iemand bewust dwarszitten of afstraffen omdat jij vind dat iemand zich niet aan de regels houd, daar heeft niemand wat aan en bevordert de doorstroming ook niet. Net als dat mensen bumperklevers wel even afstraffen door ff te remmen. Daarmee breng je het verkeer gewoon in gevaar en je bereikt er niks mee.
Iemand te hulp schieten als die beroofd wordt is heel wat anders, daarbij mag je de dader overigens ook niet in elkaar slaan.
Of dat je welgeteld 15 seconden eerder bij het rode licht staat dat aan het einde van elke afrit staat, das natuurlijk wel 15 seconden die je verliest! Die kan je gewoon pakken door over de vluchtstrook te rijden, mensen die op de vluchtstrook staan zijn mietjes, dus ik kan daar gewoon inhalen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:55 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Zoals wat? Of je auto geen PK's lekt? Of je die lelijke witte nep bumper op tijd in de kleur van de rest van je Slopel Astra of Frot Escort kunt spuiten? Of je nou die enkele of die dubbele duikplank achter op je kofferbak moet zetten? Of je een kratje bier wil vervoeren of je Sub? Dat soort dingen?
De vluchtstrook is niet voor mensen met pech, maar voor de hulpdiensten (politie, ambulance, brandweer). Het is voor hulpdiensten de enige manier om langs een file te komen en dat is belangrijk, omdat tijd vaak een cruciale factor is. Er is ook wel ander verkeer dat gebruik mag maken van de vluchtstrook, zoals sommige lijnbussen en de wagens van bergingsbedrijven die naar een ongeluk moeten, zodat ze de betrokken voertuigen van de weg kunnen halen.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Dat mag niet en dat is niet voor niets. Dat is namelijk hardstikke gevaarlijk en wel om twee redenen.
1) De vluchtstrook is voor mensen met pech, die dus stilstaan.
2) Mensen die het wel op de juiste manier doen, dat uitvoegen bij hun afslag, verwachten geen kansloze randdebiel die met 80 over de vluchtstrook komt aan aso-en. En die snelheid is vaker een gegeven dan een overdrijving. En wat ik al helemaal niet snap is dat er randdebielen zijn die dit in het donker ook nog doen.
Taalpuristen aan een stuk touw?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef chiren het volgende:
[..]
Of de mensen die daar niet om geven en de Nederlandse taal de vernieling inhelpen![]()
Mischien maken ze wel op een volkomen toegestane manier efficient gebruik van de weg.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef Sjummie het volgende:
Misschien rijden ze wel zo ver door omdat niemand hen er tussen wilde laten (ofwel types zoals jij)
Ben je nu zo dom of doe je maar alsof. Als jij iemand helpt die beroofd wordt, heeft die persoon er wat aan. Als jij iemand dwars gaat zitten en het overige verkeer ophoudt dan wel in gevaar brengt heeft niemand daar wat aan behalve dan dat jij welgeteld 1 auto meer vooraan in de file staat. Nou, woehoe, koop een taart en vier het. Die persoon komt er heus wel bij iemand anders tussen, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:17 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Domme vergelijking?
Je zegt nu anders alleen maar: nee, dat is anders.
Jij wilt gewoon niet dat mensen eigen rechter spelen als het jou niet uit komt. Selectieve verontwaardiging, noemen we dat.
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je nu zo dom of doe je maar alsof. Als jij iemand helpt die beroofd wordt, heeft die persoon er wat aan. Als jij iemand dwars gaat zitten en het overige verkeer ophoudt dan wel in gevaar brengt heeft niemand daar wat aan behalve dan dat jij welgeteld 1 auto meer vooraan in de file staat. Nou, woehoe, koop een taart en vier het. Die persoon komt er heus wel bij iemand anders tussen, maak je daar maar geen zorgen over.
Voor iemand opkomen of jezelf verdedigen in een noodsituatie is niet te vergelijken met iemand dwarszitten die volgens jou geen recht heeft om in te voegen.
Dat zie je vaker hier. Als mensen zich bedreigd voelen, beginnen ze beledigend te worden. Laat ik maar proberen hierin niet mee te gaan, al maak je het me wel moeilijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:57 schreef BobbyB het volgende:
Ben je nu zo dom of doe je maar alsof.
Je beredeneringsvermogen (denkvermogen) vertoont ernstige hiaten. Iemand aanspreken op zijn onjuiste gedrag in het verkeer, heeft zeker wel nut.quote:Als jij iemand helpt die beroofd wordt, heeft die persoon er wat aan. Als jij iemand dwars gaat zitten en het overige verkeer ophoudt dan wel in gevaar brengt heeft niemand daar wat aan behalve dan dat jij welgeteld 1 auto meer vooraan in de file staat. Nou, woehoe, koop een taart en vier het. Die persoon komt er heus wel bij iemand anders tussen, maak je daar maar geen zorgen over.
Voor iemand opkomen of jezelf verdedigen in een noodsituatie is niet te vergelijken met iemand dwarszitten die volgens jou geen recht heeft om in te voegen.
Ik voel me niet bedreigd, ik vind gewoon dat jouw redenering / vergelijking nergens op slaat. Het is gewoon kinderachtig om mensen te blokkeren in het verkeer.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:24 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Dat zie je vaker hier. Als mensen zich bedreigd voelen, beginnen ze beledigend te worden. Laat ik maar proberen hierin niet mee te gaan, al maak je het me wel moeilijk.
Aanspreken is wat anders dan iemand de weg belemmeren. Iets wat gewoon als verkeersregel verboden is.quote:Je beredeneringsvermogen (denkvermogen) vertoont ernstige hiaten. Iemand aanspreken op zijn onjuiste gedrag in het verkeer, heeft zeker wel nut.
De echte aso's heb je er niet mee, die proppen hem de volgende keer gewoon weer ergens tussen want er zijn zat mensen die niet zo kinderachtig zijn en op hun strepen gaan staan zoals jij en zo iemand wel de ruimte geven.quote:Ten eerste bestaat er de kans dat diegene daadwerkelijk zijn fout inziet en zijn gedrag aanpast (al gaat het meestal om onverbeterlijke randdebielen, zoals jouw naasten zullen kunnen beamen).
Diezelfde "correcte" automobilisten die ieder gat dicht rijden en de ritser / invoeger geen ruimte geven terwijl dat wel hoort? In dit geval praat ik even over ritsen, want daar gebeurt dat namelijk ontzettend veel.quote:Ten tweede help je wel degelijk de doorstroming van de 'correcte' automobilisten als je iemand belemmert voor te dringen. Dat deze winst niet heel groot is, is geen argument. Zo kun je ook zeggen dat het voorkomen van een enkele beroving van tien euro geen zoden aan de dijk zet.
Kijk en daar gaat het mis, mensen dwars zitten voor persoonlijke bevrediging.quote:Ten derde toon je je medeweggebruikers dat je geen hulpeloos slachtoffer hoeft te zijn van de asocialen die denken dat ze alles kunnen maken.[quote] Daar heb je een punt, maar ja iemand voorlaten die mij met 80 voorbij schiet en hem ertussen duwt maakt mij geen slachtoffer.
[quote]Ten vierde levert het veel persoonlijke bevrediging op als je iemand die jou schoffeert op zijn nummer kunt zetten. Goed voor hart en bloedvaten.
Dus...quote:Ten vijfde bestaat de kans dat de asociale chauffeur zo boos wordt dat hij een hartaanval krijgt, wat in ruimere zin het verkeer weer wat veiliger maakt.
Van 80/u naar stilstand heeft mijn wagen nog geen 45m nodig. Als er iemand staat zal ik ook niet op de vluchtstrook gaan rijden, en 500m kan je best wel overzien (toch in ieder geval zien of er iemand staat of niet). Daarbij, als ik in de file sta heb ik pech dat er een file staat, dus is die strook voor mijquote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef Dungeonmaster het volgende:
Dat mag niet en dat is niet voor niets. Dat is namelijk hardstikke gevaarlijk en wel om twee redenen.
1) De vluchtstrook is voor mensen met pech, die dus stilstaan.
Dat die snelheid zeker niet overdreven is klopt, ik ga wel vaker aan een hogere snelheid dan 80 op een afrit af. Komt er gewoon op aan dat je tegen het einde van de afrit een gepaste snelheid hebt om die bocht te nemen. Wat er aso aan is zou ik niet weten, ik zal me niet voor de neus van een ander gooien waardoor ik hem echt hinder. Eens op de afrit zelf voeg ik gewoon in op het vak van de afrit, het is enkel een stuk snelweg dat ik op de vluchtstrook afleg (tenzij het een gekende afrit is waar ik weet dat er 2 vakken of meer zijn).quote:2) Mensen die het wel op de juiste manier doen, dat uitvoegen bij hun afslag, verwachten geen kansloze randdebiel die met 80 over de vluchtstrook komt aan aso-en. En die snelheid is vaker een gegeven dan een overdrijving. En wat ik al helemaal niet snap is dat er randdebielen zijn die dit in het donker ook nog doen.
Maar dan op de vluchtstrook, anders veroorzaakt 't weer filequote:
Kijkersfilequote:Op maandag 9 juli 2007 21:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar dan op de vluchtstrook, anders veroorzaakt 't weer file.
Je kan ook proberen te lezenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:02 schreef Athmozz het volgende:
Dat die snelheid zeker niet overdreven is klopt, ik ga wel vaker aan een hogere snelheid dan 80 op een afrit af. Komt er gewoon op aan dat je tegen het einde van de afrit een gepaste snelheid hebt om die bocht te nemen. Wat er aso aan is zou ik niet weten, ik zal me niet voor de neus van een ander gooien waardoor ik hem echt hinder. Eens op de afrit zelf voeg ik gewoon in op het vak van de afrit, het is enkel een stuk snelweg dat ik op de vluchtstrook afleg (tenzij het een gekende afrit is waar ik weet dat er 2 vakken of meer zijn).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |