abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51275580
Sta je ergens te wachten op de snelweg in de file omdat je een afslag moet hebben die veel mensen moeten hebben, de meeste mensen sluiten gewoon netjes aan in de rij, maar dan heb je er altijd van die mongolen bij die denken dat ze meer als een ander zijn, dat ze niet hoeven te wachten en die dan helemaal tot aan de afslag doorrijden om er daar tussen te schieten en dat er dan ook van die mensen zijn die ze er nog tussen laten ook nog, ik kan dat dus niet begrijpen.

Komt er ook nog zo'n debiel over de vluchtstrook voorbij geschoten die denkt dat ie meer mag als een ander en er bij de afslag mooi weer tussenschiet in de rij.. nog veel irritanter

Nou dat moest ik ff kwijt
pi_51275644
Misschien rijden ze wel zo ver door omdat niemand hen er tussen wilde laten (ofwel types zoals jij)
pi_51276446
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef Sjummie het volgende:
Misschien rijden ze wel zo ver door omdat niemand hen er tussen wilde laten (ofwel types zoals jij)
Je mag niet op de vluchtstrook rijden voor dat soort doeleinden, einstein..
pi_51276707
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Je mag niet op de vluchtstrook rijden voor dat soort doeleinden, einstein..
Hij bedoeld die aan de andere kant (links) van de auto, Einstein.
pi_51276718
Ik heb het niet over de vluchtstrookrijder, bijdehand
  zondag 8 juli 2007 @ 23:57:53 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_51276759
die mensen die dan half de vluchstrook gaan blokkeren door half/half te gaan rijden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 8 juli 2007 @ 23:59:03 #7
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51276807
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef Sjummie het volgende:
Ik heb het niet over de vluchtstrookrijder, bijdehand
DE TS HEEFT HET WEL OVER ZO'N VLUCHTSTROOK PIRAAT, JIJ ONGELOVELIJKE MAPPY
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2007 @ 23:59:47 #8
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_51276840
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef Sjummie het volgende:
De meeste gasten die aan het einde invoegen rijden met een rotgang langs, die hebben 9 van de 10 keer echt geen last van lui die ze er niet tussen laten. Ze hebben gewoon geen fatsoen en zijn te lui om meteen netjes in te voegen.
Gesjeesde lui die via de vluchtstrook er tussen willen hebben bij mij pech. Zo'n valse kut ben ik dan weer wel .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_51276847
Of mensen die 'als' gebruiken wanneer er 'dan' gebruikt moet worden
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef Poogie het volgende:
maar dan heb je er altijd van die mongolen bij die denken dat ze meer als een ander zijn
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef Poogie het volgende:
die denkt dat ie meer mag als een ander
(Y)
pi_51276895
waarom ook niet? Zolang ik er tussen gelaten wordt zal ik de boel wel links inhalen. Zelfs al zijn er mensen die je er niet tussen willen laten, gewoon opschuiven en zo je plekje opeisen, zowat 99% gaat dan remmen en jou voorlaten. Als je toevallig die ene hebt die het niet laat gebeuren dan probeer je het bij die achter je gewoon opnieuw.

Het laatste stukje (halve kilometer oid) ga ik soms ook wel over de pechstrook als er een serieuze file staat; je hindert nl niemand door dat kleine stukje daar te rijden, bent zelf sneller we en verkleint op die manier de file. Wat je daar van probleem tegen kan hebben zie ik niet in...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  maandag 9 juli 2007 @ 00:01:06 #11
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51276900
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef chiren het volgende:
Of mensen die 'als' gebruiken wanneer er 'dan' gebruikt moet worden
OF MENSEN DIE DAAR OP LETTEN _!
pi_51276933
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef PeZu het volgende:

[..]

DE TS HEEFT HET WEL OVER ZO'N VLUCHTSTROOK PIRAAT, JIJ ONGELOVELIJKE MAPPY
TS misschien wel, maar ik niet
pi_51276961
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:01 schreef PeZu het volgende:

[..]

OF MENSEN DIE DAAR OP LETTEN _!
Of de mensen die daar niet om geven en de Nederlandse taal de vernieling inhelpen
(Y)
pi_51276981
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Skaai het volgende:

[..]

De meeste gasten die aan het einde invoegen rijden met een rotgang langs, die hebben 9 van de 10 keer echt geen last van lui die ze er niet tussen laten. Ze hebben gewoon geen fatsoen en zijn te lui om meteen netjes in te voegen.
Gesjeesde lui die via de vluchtstrook er tussen willen hebben bij mij pech. Zo'n valse kut ben ik dan weer wel .
Inderdaad, netjes bumperkleven zodat ze hem er niet tussen kunnen gooien totdat ze achter je zitten en dan weer braaf afstand houden
  maandag 9 juli 2007 @ 00:04:05 #15
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51276988
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef Sjummie het volgende:

[..]

TS misschien wel, maar ik niet
je reageert toch op de TS?
pi_51277005
quote:
Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Skaai het volgende:

[..]

De meeste gasten die aan het einde invoegen rijden met een rotgang langs
en terecht. Zolang je onder de maximumsnelheid rijdt moet iemand die uitwijkt naar jouw rijvak eerst kijken en pas uitwijken op het moment dat hij geen hinder vormt voor de andere weggebruikers. Ik zie dus niet in waarom ik niet aan 90 per uur die laatste halve kilometer stilstaande wagens mag inhalen. Het is niet dat er daar iemand ineens gaat uitstappen waardoor ik over hem heen zal rijden...
  maandag 9 juli 2007 @ 00:05:25 #17
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51277036
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef chiren het volgende:

[..]

Of de mensen die daar niet om geven en de Nederlandse taal de vernieling inhelpen
de vernieling (verloedering zou beter passen imho) der nederlandsche taal op fok bestrijden? en dan ben jij zeker don quichotte?
pi_51277068
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef SuperRogier het volgende:
Inderdaad, netjes bumperkleven zodat ze hem er niet tussen kunnen gooien totdat ze achter je zitten en dan weer braaf afstand houden
die kom je amper tegen, dus die paar die het zo doen zijn zeker niet beu genoeg om het te laten. Gewoon erachter en bij het eerstkomende rode licht / dubbel vak er weer over gaan.
pi_51277074
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef PeZu het volgende:

[..]

je reageert toch op de TS?
Ja, maar niet op zijn opmerking over de vluchtstrookrijder. Leer lezen

Overigens rijd ik ook regelmatig op de linkerstrook om dan pas op het laatst in te voegen. Soms gebeurt het nou eenmaal dat je niet netjes rechts kan aansluiten doordat je te laat opmerkt dat het rechts al vaststaat.

Het beste dat je dan kan doen is doorrijden totdat je een gaatje ziet en hem er dan tussen vrotten. De ene keer gaat dat beschaafder dan de andere keer.

Ik wil TS er graag op wijzen dat niet iedereen de dingen in het verkeer doet op de manier zoals jij ze interpreteert.
  maandag 9 juli 2007 @ 00:08:31 #20
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51277136
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Sjummie het volgende:

[..]

Ja, maar niet op zijn opmerking over de vluchtstrookrijder. Leer lezen
ik heb eik alleen de laatste zin uit de OP gelezen _!
pi_51277156
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:01 schreef Athmozz het volgende:

Het laatste stukje (halve kilometer oid) ga ik soms ook wel over de pechstrook als er een serieuze file staat; je hindert nl niemand door dat kleine stukje daar te rijden, bent zelf sneller we en verkleint op die manier de file. Wat je daar van probleem tegen kan hebben zie ik niet in...
Het gaat erover dat iedereen in de rij staat te wachten voor een afslag, en dat er dan nog rechts van je iemand over de vluchtstrook voorbij komt gevlogen omdat ie niet in die rij wil wachten, maar wel vooraan in de rij ertussen wil schieten
  maandag 9 juli 2007 @ 00:09:12 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_51277164
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik heb eik alleen de laatste zin uit de OP gelezen _!
daar staat meestal de samenvatting jah!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_51277213
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:05 schreef PeZu het volgende:

[..]

de vernieling (verloedering zou beter passen imho) der nederlandsche taal op fok bestrijden? en dan ben jij zeker don quichotte?
Iemand moet toch het goede voorbeeld geven
(Y)
  maandag 9 juli 2007 @ 00:11:56 #24
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_51277254
Ik iriteer me er ook altijd aan, maar als ik chagrijnig ben doe ik het ook wel eens....

I know ik heb geen principes....
Klap eens in je handjes.
  maandag 9 juli 2007 @ 00:13:27 #25
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_51277312
quote:
Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef Athmozz het volgende:

[..]

en terecht. Zolang je onder de maximumsnelheid rijdt moet iemand die uitwijkt naar jouw rijvak eerst kijken en pas uitwijken op het moment dat hij geen hinder vormt voor de andere weggebruikers. Ik zie dus niet in waarom ik niet aan 90 per uur die laatste halve kilometer stilstaande wagens mag inhalen. Het is niet dat er daar iemand ineens gaat uitstappen waardoor ik over hem heen zal rijden...
Prima, maar ik ga je er dan echt niet meer tussenlaten als je dan op het eind nog even naar rechts wil...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')