Je mag niet op de vluchtstrook rijden voor dat soort doeleinden, einstein..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef Sjummie het volgende:
Misschien rijden ze wel zo ver door omdat niemand hen er tussen wilde laten (ofwel types zoals jij)
Hij bedoeld die aan de andere kant (links) van de auto, Einstein.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Je mag niet op de vluchtstrook rijden voor dat soort doeleinden, einstein..
DE TS HEEFT HET WEL OVER ZO'N VLUCHTSTROOK PIRAAT, JIJ ONGELOVELIJKE MAPPYquote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef Sjummie het volgende:
Ik heb het niet over de vluchtstrookrijder, bijdehand
De meeste gasten die aan het einde invoegen rijden met een rotgang langs, die hebben 9 van de 10 keer echt geen last van lui die ze er niet tussen laten. Ze hebben gewoon geen fatsoen en zijn te lui om meteen netjes in te voegen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef Sjummie het volgende:
Misschien rijden ze wel zo ver door omdat niemand hen er tussen wilde laten (ofwel types zoals jij)
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef Poogie het volgende:
maar dan heb je er altijd van die mongolen bij die denken dat ze meer als een ander zijn
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef Poogie het volgende:
die denkt dat ie meer mag als een ander
OF MENSEN DIE DAAR OP LETTENquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef chiren het volgende:
Of mensen die 'als' gebruiken wanneer er 'dan' gebruikt moet worden
TS misschien wel, maar ik nietquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
DE TS HEEFT HET WEL OVER ZO'N VLUCHTSTROOK PIRAAT, JIJ ONGELOVELIJKE MAPPY
Inderdaad, netjes bumperkleven zodat ze hem er niet tussen kunnen gooien totdat ze achter je zitten en dan weer braaf afstand houdenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
De meeste gasten die aan het einde invoegen rijden met een rotgang langs, die hebben 9 van de 10 keer echt geen last van lui die ze er niet tussen laten. Ze hebben gewoon geen fatsoen en zijn te lui om meteen netjes in te voegen.
Gesjeesde lui die via de vluchtstrook er tussen willen hebben bij mij pech. Zo'n valse kut ben ik dan weer wel.
je reageert toch op de TS?quote:
en terecht. Zolang je onder de maximumsnelheid rijdt moet iemand die uitwijkt naar jouw rijvak eerst kijken en pas uitwijken op het moment dat hij geen hinder vormt voor de andere weggebruikers. Ik zie dus niet in waarom ik niet aan 90 per uur die laatste halve kilometer stilstaande wagens mag inhalen. Het is niet dat er daar iemand ineens gaat uitstappen waardoor ik over hem heen zal rijden...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
De meeste gasten die aan het einde invoegen rijden met een rotgang langs
de vernieling (verloedering zou beter passen imho) der nederlandsche taal op fok bestrijden? en dan ben jij zeker don quichotte?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef chiren het volgende:
[..]
Of de mensen die daar niet om geven en de Nederlandse taal de vernieling inhelpen![]()
die kom je amper tegen, dus die paar die het zo doen zijn zeker niet beu genoeg om het te laten. Gewoon erachter en bij het eerstkomende rode licht / dubbel vak er weer over gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:03 schreef SuperRogier het volgende:
Inderdaad, netjes bumperkleven zodat ze hem er niet tussen kunnen gooien totdat ze achter je zitten en dan weer braaf afstand houden![]()
Ja, maar niet op zijn opmerking over de vluchtstrookrijder. Leer lezenquote:
ik heb eik alleen de laatste zin uit de OP gelezenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:06 schreef Sjummie het volgende:
[..]
Ja, maar niet op zijn opmerking over de vluchtstrookrijder. Leer lezen![]()
Het gaat erover dat iedereen in de rij staat te wachten voor een afslag, en dat er dan nog rechts van je iemand over de vluchtstrook voorbij komt gevlogen omdat ie niet in die rij wil wachten, maar wel vooraan in de rij ertussen wil schietenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:01 schreef Athmozz het volgende:
Het laatste stukje (halve kilometer oid) ga ik soms ook wel over de pechstrook als er een serieuze file staat; je hindert nl niemand door dat kleine stukje daar te rijden, bent zelf sneller we en verkleint op die manier de file. Wat je daar van probleem tegen kan hebben zie ik niet in...
daar staat meestal de samenvatting jah!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb eik alleen de laatste zin uit de OP gelezen_!
Iemand moet toch het goede voorbeeld gevenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
de vernieling (verloedering zou beter passen imho) der nederlandsche taal op fok bestrijden? en dan ben jij zeker don quichotte?
Prima, maar ik ga je er dan echt niet meer tussenlaten als je dan op het eind nog even naar rechts wil...quote:Op maandag 9 juli 2007 00:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
en terecht. Zolang je onder de maximumsnelheid rijdt moet iemand die uitwijkt naar jouw rijvak eerst kijken en pas uitwijken op het moment dat hij geen hinder vormt voor de andere weggebruikers. Ik zie dus niet in waarom ik niet aan 90 per uur die laatste halve kilometer stilstaande wagens mag inhalen. Het is niet dat er daar iemand ineens gaat uitstappen waardoor ik over hem heen zal rijden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |