Dat dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:30 schreef Kadoc het volgende:
Ritueel verbranden.
En John Travolta!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef SoupNazi het volgende:
Maar Tom Cruise zit er ook bij!!1
En Isaac Hayes!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef SoupNazi het volgende:
En Katie Holmes!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef SoupNazi het volgende:
En Lisa Marie Presley!!!quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef SoupNazi het volgende:
En Lisa McPherson zat er bij.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef SoupNazi het volgende:
En die gast die zn zoontje Pilot Inspektor heeft genoemd zit er ook bij!quote:
Ik wil niet dat iemand anders zijn uiterste best doet om mijn maandinkomen op de bedrijfsrekening te krijgen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef Ps2K het volgende:
Scientology is wel iets waar ik me bij zou kunnen aansluiten: Aliens en vulkanen, wat wil je nog meer?
Kort door de bocht:quote:Op maandag 9 juli 2007 11:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik wil niet dat iemand anders zijn uiterste best doet om mijn maandinkomen op de bedrijfsrekening te krijgen.
Een geloof dat niet liegtquote:Op maandag 9 juli 2007 10:43 schreef Ps2K het volgende:
Scientology is wel iets waar ik me bij zou kunnen aansluiten: Aliens en vulkanen, wat wil je nog meer?
Dan heeft ie nog steeds gelijk tochquote:Op maandag 9 juli 2007 12:43 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Kort door de bocht:
Dat doen Chistenen en Moslims ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |