abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199222
En dan zeggen ze dat er nooit wat gebeurd in BB!

ruzie
the deed is done
verzoening
Karin to be continued
Little Green Bag

Dit programma wordt steeds leuker!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_199223
Aan het einde, waren dat nou weer Karin en Maurice achter dat gordijn??
Begint echt steeds triester te worden......

DE DISCUSSIE was ook wel lachen.....eindelijk een keer confrontaties!

En Bart & Sabine krijgen niet eens de kans om eens iets uit te spoken. OK, ontbijtje op bed is lekker, maar ik denk dat ze liever niet gestoord wilden worden.

Vriendschap is één ziel, in twee lichamen

pi_199224
Tijd zat: na drie weken teasing en onthouding kwam Bart waarschijnlijk na drie seconden klaar. Bientje wilde zeker geen vlekken in haar bed, dat ze Bartjes bed koos.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 11 oktober 1999 @ 20:42:00 #4
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_199225
Nee joh,

Die lag toch veel lekkerder
Of lag ze altijd boven
GHI GHI GHI

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_199226
Ik vond het wel een goeie grap dat Ruud die kip op het bed waar Sabientje en Bartje lagen, gooide. Wel sneu voor de kip (meurie meurie).

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Admin maandag 11 oktober 1999 @ 20:49:00 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_199227
Daffint Sabientje nie-leuk!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_199228
En Bartje stuurde zó subtiel Willem en Maurice de kamer uit, hij stond duidelijk op springen. En passant wel misbruik maken van de emotionele toestand van Bientje hé.

Ik hield trouwens wel even m'n hart vast toen K & B zaten te smoezen. Als *zíj* op het moment suprème een kip naar binnen hadden gegooid zou het huis te klein zijn geweest.

Maar als Ruud zoiets doet is het kennelijk niet erg.

maandag 11 oktober 1999 @ 20:53:00 #8
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_199229
Zeker Luna, eindelijk eens een beetje stof tot spreken.

Wanneer zullen de eerste woorden bij de gasten vallen ?

Die kip op Sabine d'r hooft was ook een aardige actie, dat zie je niet hoor bij GTST.

heb je dat Speenvarken nog horen gillen toen Baker kwam, het leek wel een wijffie van 13 die naar de backstreet boy's toe ging.

Gelukkig kan ze snel verdwijnen.
nog ff en de nominaties komen weer.

Ps, en wat zeggen we tegen de lelijkste van het stel.....Toedeledoki

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_199230
Je kan mij niet wijsmaken dat die kippen nog elke dag een eitje leggen. Die beesten zijn totaal ontdaan als ze bart en bientje een bed ("Jeetje, dit bed is veel zachter dan het mijne!") zien delen
pi_199231
Die KIP ik heb me echt doodgelachen, en dan die reaktie van slabietje ! Waren er al meer dan 10 kippen naar binnen gegooid dan want waarschijnlijk was de irritatiegrens alweer bereikt!!
pi_199232
Aan wie deden ze nou allemaaal de groeten?

In ieder geval Willem aan Tessa, zijn ex. Zou hij nog steeds van haar houden?

Karin aan Wim. Dat zal haar man wel zijn. Zou ze het oprecht gemeend hebben, of was het cynisch bedoeld?

maandag 11 oktober 1999 @ 21:04:00 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_199233
Ik baal wel van die G.Baker, zitten ze net in een dip komt hij ze eruit halen
pi_199234
Gelukkig weet Mona alles met een Amsterdams gevatte opmerking weer tot de juiste proporties terug te brengen.

(voor alle Amsterdammers: dit is cynisch bedoeld)

pi_199235
Lachuh die kip in bed tussen B en S in.
Zagen jullie ook die witte vlekken op die kip toen ze weer uit het bed was.
Ze heeft waarschijnlijk in maanden niet zo'n eiwitrijke maaltijd gehad.
Proud to be a scout
pi_199236
Eindelijk eens een aflevering met wat spanning en een klein beetje actie.

De oplossing van Karin en Bianca vond ik verre van subtiel; ze wisten dat Bart en Sabine wel even samen wilden zijn...

Hoorden jullie wat Bianca zei op de bank? Dat 'het er wel een keer van moest komen' (de irritaties spuien dus): zij voelde het ook allang en heeft er ook aan meegewerkt! En dan zegt ze nog dat ze probeert objectief te blijven? DAt doet ze alleen in haar Bianca acteerrol, want ondertussen doet ze vrolijk met Karin mee

En Sabine omarmde Mona terwijl ze naar George Baker luisterden: ze hebben elkaar gevonden. En daarmee krijgt Sabine meteen de minachting van de rest van haar huisgenoten (met uitzondering van Bart, die hem er graag in wil steken (wat nog steeds maar niet lukt)).

Je merkt duidelijk dat er nu twee kampen zijn: Bart-Sabine-Mona en Willem-Bianca-Karin-Maurice. Ruud houdt zich er nog afzijdig van want die heeft geen flauw idee van dit soort gekonkel en houdt zich bij de puberhumor van een kip in de slaapkamer gooien. Dat deed ie overigens alleen om bij de anderen weer leuk over te komen.

Ruud heeft vandaag zijn eerste rode balletje bij mij gekregen: wat deed ie ACHTERLIJK in de tuin tijdens dat nummer van George Baker zeg. Meespelen met de professionele gitarist. As if!

En tot slot: Willem is een stil water met een diepe grond, want hij zat Sabine behoorlijk de grond in te boren over het bed (ACHTER HAAR RUG OM! OHHH WAH ERRUG! DA'S STIEKEM!)

pi_199237
Toch wel aardig om een ontbijtje (OOOOOOHHHHH WAHHHHHH LLLieieieeFFFFF) op bed te brengen. Verder ga ik maar eens beter op Mona letten want die vertrouw ik voor nog geen pakje croma.
'K hoop niet dat Ruud zich ooit aan haar zal vergrijpen. (persoonlijk zou ik mijn hond er nog vanaf trappen).

Enfin. Ik ga maar eens eten.

De dwaas schreeuwt, De wijze zwijgt.
pi_199238
hmmm eindelijk weer een beetje spanning in de aflevering. Overigens ben ik van mening dat Bart niet z´n pik uit z´n broek haalt.
Bang dat Sabeltje zegt ooooohhhh wa eeniiiiggg!...Wa leeeuuuuuk!...en dat scoort niet voor Bart. Leuk ook om te zien dat Sabine wist wat er voor ´n´ beest er in de kamer werd geslingerd ze zei "een KIP!" en da´s toch knap van haar.

Al met al na gisteren en vandaag heb ik de vraag aan Veronica of ze voor een keer niet 2 mensen de deur mogen wijzen...Karin met dur irritante en kinderlijke gedoe en Bianca die er net zo hard aan mee werkt

Begin bij het begin en eindig nooit!
  maandag 11 oktober 1999 @ 22:19:00 #18
374 beelzebub
master of disaster
pi_199239
Wat zouden ze nou onder die dekens en achter douchegordijnen doen. Toch maar tijd voor warmtezoekende- en rongtencamera's ?
pi_199240
Nou, ik wordt ook een beetje ziek van al dat:

oh, wa lief, en wa leuk en wa gezellig...

Ze zegt eigenlijk altijd hetzelfde...
ben me al een tijdje aan het ergeren aan haar, maar nu ik er op let, vind ik haar steeds 'minder'...

Hoe denken jullie over sabbelientje?

May the force be with you

maandag 11 oktober 1999 @ 23:09:00 #20
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_199241
Ik word niet goed van Maurice af en toe. Zo schijnheilig. Zoals met die kip. Sabine dacht dat hij de kippesmijter was. Maurice meteen naar Ruudje wijzen. Hij is mij te smiechterig. Zo iemand die een wind laat en naar anderen wijst. Getver!
  maandag 11 oktober 1999 @ 23:14:00 #21
374 beelzebub
master of disaster
pi_199242
Je kan zeggen wat je wilt over Mauce, maar hij wees niet naar Ruud, hij zei "1 van hun.."
  maandag 11 oktober 1999 @ 23:17:00 #22
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_199243
OK, maakt het niet minder schijnheilig
pi_199244
quote:
op 10-11-1999 om 09:29 PM schreef weathergirl het volgende:

Ruud heeft vandaag zijn eerste rode balletje bij mij gekregen: wat deed ie ACHTERLIJK in de tuin tijdens dat nummer van George Baker zeg. Meespelen met de professionele gitarist. As if!

Die professionele gitarist stond anders wel zonder gitaar te playbacken. Dat is vragen om problemen. In de zaal staan altijd kleine jongetjes die ook (denken te) kunnen spelen.

maandag 11 oktober 1999 @ 23:19:00 #24
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_199245
Hmz, als er een boze toverheks voor je staat te zieden dan wijs _jij_ ook wel naar iemand anders. Dat terzijde, als zelfs ruud zich nu tegen de drie musketiers heeft gekeerd zijn de volgende drie exits alvast vastgelegd.

Dag Sabine (je moet als pot nooit een ketel gaan verwijten)
Dag Mona (leuk geprobeerd)
Dag Bart... (ruud denkt: ik heb wel genoeg testosteron voor dit huishouden)

Live young, die fast.
  maandag 11 oktober 1999 @ 23:27:00 #25
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_199246
Voor diegenen die er behoefte aan hebben. De uitzending wordt de laatste dagen steeds meer live 'becommentarieerd' in de chatbox.

Hierbij iedereen uitgenodigd om mee te doen.

Ps. Er is een alternatief programma tijdens de reclame: de nieuwe quiz raad de commercial. Helaas geen prijzen te winnen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')