ruzie
the deed is done
verzoening
Karin to be continued
Little Green Bag
Dit programma wordt steeds leuker!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 11 Oktober 1999).]
DE DISCUSSIE was ook wel lachen.....eindelijk een keer confrontaties!
En Bart & Sabine krijgen niet eens de kans om eens iets uit te spoken. OK, ontbijtje op bed is lekker, maar ik denk dat ze liever niet gestoord wilden worden.
Die lag toch veel lekkerder
Of lag ze altijd boven
GHI GHI GHI
Toedeloe
Ik hield trouwens wel even m'n hart vast toen K & B zaten te smoezen. Als *zíj* op het moment suprème een kip naar binnen hadden gegooid zou het huis te klein zijn geweest.
Maar als Ruud zoiets doet is het kennelijk niet erg.
Wanneer zullen de eerste woorden bij de gasten vallen ?
Die kip op Sabine d'r hooft was ook een aardige actie, dat zie je niet hoor bij GTST.
heb je dat Speenvarken nog horen gillen toen Baker kwam, het leek wel een wijffie van 13 die naar de backstreet boy's toe ging.
Gelukkig kan ze snel verdwijnen.
nog ff en de nominaties komen weer.
Ps, en wat zeggen we tegen de lelijkste van het stel.....Toedeledoki
In ieder geval Willem aan Tessa, zijn ex. Zou hij nog steeds van haar houden?
Karin aan Wim. Dat zal haar man wel zijn. Zou ze het oprecht gemeend hebben, of was het cynisch bedoeld?
(voor alle Amsterdammers: dit is cynisch bedoeld)
De oplossing van Karin en Bianca vond ik verre van subtiel; ze wisten dat Bart en Sabine wel even samen wilden zijn...
Hoorden jullie wat Bianca zei op de bank? Dat 'het er wel een keer van moest komen' (de irritaties spuien dus): zij voelde het ook allang en heeft er ook aan meegewerkt! En dan zegt ze nog dat ze probeert objectief te blijven? DAt doet ze alleen in haar Bianca acteerrol, want ondertussen doet ze vrolijk met Karin mee
En Sabine omarmde Mona terwijl ze naar George Baker luisterden: ze hebben elkaar gevonden. En daarmee krijgt Sabine meteen de minachting van de rest van haar huisgenoten (met uitzondering van Bart, die hem er graag in wil steken (wat nog steeds maar niet lukt)).
Je merkt duidelijk dat er nu twee kampen zijn: Bart-Sabine-Mona en Willem-Bianca-Karin-Maurice. Ruud houdt zich er nog afzijdig van want die heeft geen flauw idee van dit soort gekonkel en houdt zich bij de puberhumor van een kip in de slaapkamer gooien. Dat deed ie overigens alleen om bij de anderen weer leuk over te komen.
Ruud heeft vandaag zijn eerste rode balletje bij mij gekregen: wat deed ie ACHTERLIJK in de tuin tijdens dat nummer van George Baker zeg. Meespelen met de professionele gitarist. As if!
En tot slot: Willem is een stil water met een diepe grond, want hij zat Sabine behoorlijk de grond in te boren over het bed (ACHTER HAAR RUG OM! OHHH WAH ERRUG! DA'S STIEKEM!)
Enfin. Ik ga maar eens eten.
Al met al na gisteren en vandaag heb ik de vraag aan Veronica of ze voor een keer niet 2 mensen de deur mogen wijzen...Karin met dur irritante en kinderlijke gedoe en Bianca die er net zo hard aan mee werkt
oh, wa lief, en wa leuk en wa gezellig...
Ze zegt eigenlijk altijd hetzelfde...
ben me al een tijdje aan het ergeren aan haar, maar nu ik er op let, vind ik haar steeds 'minder'...
Hoe denken jullie over sabbelientje?
quote:
op 10-11-1999 om 09:29 PM schreef weathergirl het volgende:Ruud heeft vandaag zijn eerste rode balletje bij mij gekregen: wat deed ie ACHTERLIJK in de tuin tijdens dat nummer van George Baker zeg. Meespelen met de professionele gitarist. As if!
Die professionele gitarist stond anders wel zonder gitaar te playbacken. Dat is vragen om problemen. In de zaal staan altijd kleine jongetjes die ook (denken te) kunnen spelen.
Dag Sabine (je moet als pot nooit een ketel gaan verwijten)
Dag Mona (leuk geprobeerd)
Dag Bart... (ruud denkt: ik heb wel genoeg testosteron voor dit huishouden)
Hierbij iedereen uitgenodigd om mee te doen.
Ps. Er is een alternatief programma tijdens de reclame: de nieuwe quiz raad de commercial. Helaas geen prijzen te winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |