abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52688490
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik blijf het een blunder vinden hoe de commentators zitten te stuntelen met "Portsmouth"

"Portmus"
Vooral Tom Egbers.
pi_52688920
quote:
Ik blijf het een blunder vinden hoe de commentators zitten te stuntelen met "Portsmouth"

"Portmus"
Ergerde ik me ook al zo aan
pi_52689275
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:07 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Vooral Tom Egbers.
En Evert ten Napel.
pi_52691875
quote:

"Portmus"
Is het niet meer "Porsmus"?

Maargoed, daar blijft het niet bij.

Er is natuurlijk ook Wigan Asletik, Sjelsie en Mensjester.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52694988
Jenas dan, als Ten Napel commentaar geeft.

En Jeroen Grueter moeten ze al helemaal snel vertellen dat hij normaal Engels moet gaan praten.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52696148
Kieron Dyer is ook een drama qua uitspraak bij de heren commentatoren.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52696742
Elsevier van vorige week (33), op de voorpagina stond dat er een interview was gepubliceerd met Roy Mackaay. Beetje jammer zo'n aankondiging op de voorpagina, ik denk dat iemand op z'n donder heeft gehad.
pi_52698014
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 13:26 schreef DIGGER het volgende:
Kieron Dyer is ook een drama qua uitspraak bij de heren commentatoren.
Of Ellen Smis
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52698162
Of Michael Kerk . (Carrick dus).
  maandag 27 augustus 2007 @ 11:58:10 #210
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52722674
Een Google advertentie van AD.nl

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_52723072
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:58 schreef Zapper het volgende:
Een Google advertentie van AD.nl

[afbeelding]
pi_52723077
Dat staat ook heel groot fout ergens aan de zijkant van de Galgenwaard: Wordt lid oid.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52723131
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:15 schreef kevin6188 het volgende:
Dat staat ook heel groot fout ergens aan de zijkant van de Galgenwaard: Wordt lid oid.
Wat een dombo's .
pi_52723205
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:15 schreef kevin6188 het volgende:
Die staat er al zeker anderhalf jaar. Toen ik elke dag daar langs reed voor m'n stage zag ik het al .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52723419
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 12:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die staat er al zeker anderhalf jaar. Toen ik elke dag daar langs reed voor m'n stage zag ik het al .
Ik ga er ook een aantal keer per week langs voor school idd, moet er meestal wel even om lachen. Studeer ook journalistiek, dus dan valt het je wat sneller op.
pi_52723528
Ik dacht dat de discussie was of het nu ging om Albert of Alberto?

Uit het AD:
quote:
Met de Spaanse aanwinst Robert Luque - nog niet speelgerechtigd voor het duel met Slavia - zit Ajax ruim in zijn aanvallers, maar op het middenveld heeft Ten Cate zorgen. Tegen Heerenveen viel Hedwiges Maduro uit met een hersenschudding, terwijl de knieblessure van Gabri ernstiger lijkt dan vooraf gedacht.
pi_52728693
Rare ideeen houdt FC Update er op na:

http://www.fcupdate.nl/co(...)/26/napoli-cagliari/
Napoli - Cagliari afgewerkt in San Siro???????
Napoli de hele match met 10 man gespeeld?????

http://www.fcupdate.nl/clubs/italie/napoli/
Officele website van Napoli is www.clubnapoli.it ????

http://www.fcupdate.nl/clubs/italie/fc-genoa/
FC Genoa? Het is Genoa Cricket & Football Club, CFC dus.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52729069
De BN De Stem laat ons slechts gissen over wat Donk gedaan heeft (staat ook zo in de gedrukte versie).
quote:
AZ loopt al vroeg in het seizoen tegen een zeperd op
door Ruud Ramler

Maandag 27 augustus 2007 - VOETBAL - Veel sneller dan de laatste jaren gewend, kende AZ zaterdagavond grote problemen in de competitie. En met de verlosser in dit geval op de tribune viel er tegen Vitesse al in de tweede wedstrijd niet te ontsnappen aan de eerste nederlaag (1-0).

Vorig seizoen duurde het nog tot medio oktober. Toen legde PSV de rolverdeling in de eredivisie nog eens duidelijk uit. Een jaar verder kraste Vitesse al voor augustus is verstreken de eerste beschadiging in de onveranderde Alkmaarse ambities. En de uitzinnige manier waarop de winnende coach Aad de Mos zijn aanhang tegemoet danste, gaf aan welke status AZ ondertussen elders geniet.

Louis van Gaal struikelde in de Gelredome min of meer over zijn principes. De trainer van AZ, die gewend is rechtlijnig te denken, bestrafte Ryan Donk voor een onprofessionele voorbereiding (Donk ging ......) en liet de verdediger negentig minuten nadenken op de bank. Zijn vervanger Milano Koenders mocht zich de achteraf winnende treffer van Santi Kolk grotendeels aanrekenen. Anders dan vorige week tegen promovendus VVV troffen Moussa Dembele en Ari nu veel meer verdedigend ingestelde tegenstanders die de ruimtes klein hielden en kwamen niet uit de verf. Toen Graziano Pelle later werd gebracht, kwamen er wel kansen die er voor zijn komst niet waren geweest. Maar de Italiaan die Danny Koevermans in Arnhem tot opluchting van de tegenstander naar de tribune verwees, mist vooralsnog de killersmentaliteit van zijn voorganger.

Maarten Martens onderstreepte tot twee keer toe meer een aangever te zijn dan een afmaker. En Pelle schoot de beste kans toch nog naast. Dat was het geluk waar De Mos later aan refereerde. De trainer van Vitesse had met succes twee weken besteed aan de strijdwijze die AZ het leven zuur moest maken. " Zoals zij speelden, met elf mensen achter de bal, was eigenlijk een bijzonder compliment voor ons", stelde Simon Cziommer cynisch vast.

De middenvelder, die zich in zijn regisseursrol ook niet kon onderscheiden bij AZ, vreest dat de aanpak van Vitesse dit seizoen door veel tegenstanders zal vinden gekopieerd. "En daar zullen we een antwoord op moeten vinden." In Arnhem bleef de ploeg die als titelkandidaat aan het seizoen begon, de respons al in de tweede wedstrijd schuldig. Van Gaal ging de verantwoordelijkheid daarbij niet uit de weg. "Anderen hebben hier niets mee te maken", sprak de trainer. "Want verliezen doe je zelf. "
http://www.bndestem.nl/sportalgemeen/article1799958.ece
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:52:21 #219
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_52876919
Weliswaar geen VBL, maar toch....

klik ik op pag 688

Sparks - Storks...what's in de name
Sparks zijn de kampioenen bij de dames .......
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_52894787
Is dit het journalisten pest topic?

Ik haat journalisten
pi_52896284
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:20 schreef SCH het volgende:
Is dit het journalisten pest topic?

Ik haat journalisten
Ja, maar dan moet je even blunders uit artikelen hier plaatsen .
pi_52896438
quote:
''NEC voelde zich in de 23ste minuut bekocht door scheidsrechter Haverkort. Van Beukering werd vastgehouden in het strafschopgebied, maar de thuisploeg kreeg geen penalty. ''
Zou wel mooi zijn, eentje van NEC neer en dan Vitesse een strafschop.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52896565
Bron?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 4 september 2007 @ 16:00:22 #225
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52939294
quote:
Screenshotje is leuker.

Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')