ik hoor het jaquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
Op vi.tv heeft de commentator het ''over de Engelse kampioen'', over Chelsea.
Alsnog verkapte tvp dus.quote:AZ-coach Louis van Gaal heeft gereageerd op de kritiek van Danny Koevermans aan zijn adres. De aanvaller van de Alkmaarders haalde vanochtend in De Telegraaf uit naar de oefenmeester, die zijn pupil nu via maandblad Sportweek van repliek dient.
Hoezo, UD Vecindario komt van Gran Canaria toch...las Palmas toch nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zie al dat het geen fout was, ik was in de war met de voetbalclub Las Palmas. Excuus.
Wat is de fout precies?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dosic en Tosic komen naar Werder:
[afbeelding]
quote:Afonso Alves heeft het de komende tijd maar druk. De spits is al bezig een vertrek te forfren bij Heerenveen, maar hij zal zich de komende weken ook richten op een rechtzaak. Hij klaagt namelijk Paulo Almeida aan, die zich voordeed als zijn zaakwaarnemer.
Sinds wanneer heeft Tevez voor Gremio gespeeld?quote:Gremio ontdoet zich van Amoroso
Marcio Amoroso werd binnengehaald als de vervanger van Carlos Tévez, maar kon niet aan de hooggespannen verwachtingen voldoen. Gremio de Porto Alegre besloot maandag het contract van de 33-jarige aanvaller, dat tot eind volgend jaar doorliep, te ontbinden.
De Braziliaanse club verzekerde zich drie maanden geleden van de diensten van Amoroso voor de strijd om de Copa Libertadores, de Zuid-Amerikaanse evenknie van de Champions League. Enkele dagen na zijn komst liep de routinier echter een spierblessure op en kwam hij sporadisch in actie. Tot grote overmaat van ramp verloor Gremio de finale van het Argentijnse Boca Juniors.
Ook in het Campeonato Brasileiro wil het niet vlotten met Gremio, dat in 1983 en 1995 de Copa Libertadores in de wacht sleepte. De club staat momenteel achtste op de ranglijst met 25 punten uit zeventien duels.
De achttienvoudig international (negen treffers) kende elf jaar geleden in Udinese zijn eerste Europese werkgever. Daarna kwam hij onder meer uit voor Parma, Borussia Dortmund, Málaga en AC Milan.
Volgens mij hebben ze van voetbalzone hier meegelezen aagezien het nu aangepast is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef Doezelhaar het volgende:
Voetbalzone is echt toe aan nieuwe redactieleden.
Wat(ford) missen we hier?quote:Bouazza achtste aankoop van Fulham
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 8 augustus om 18:38
Hameur Bouazza is alweer de achtste aankoop van Fulham. De linksbenige Algerijn tekende woensdagmiddag voor vier seizoenen op Craven Cottage.
“Ik wil komend seizoen aanvallend en dus opwindend voetbal spelen”, vertelde manager Lawrie Sanchez op de website van The Cottagers. “Hameur kan een belangrijke bijdrage leveren. Over enkele dagen gaat de competitie weer van start en ik ben zeer tevreden over het aankoopbeleid.”
De Londenaren waren eerder al met Diomansy Kamara, Aaron Hughes, Steven Davis, Chris Baird, David Healy, Paul Konchesky een Lee Cook bijzonder actief op de transfermarkt. Aanstaande zondag gaat de competitie van start met het duel tegen Arsenal.
Bouazza (22) hoopt dan al van de partij te zijn. “Ik hoop zondag al betrokken te worden bij de uitwedstrijd tegen Arsenal. Ik ben zeer blij dat de clubs eindelijk een akkoord hebben bereikt. Ik kan niet wachten om mij op het trainingsveld van Fulham te melden.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |