abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51845872
Op vi.tv heeft de commentator het ''over de Engelse kampioen'', over Chelsea.
pi_51854565
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 09:52 schreef hello_moto1992 het volgende:
Op vi.tv heeft de commentator het ''over de Engelse kampioen'', over Chelsea.
ik hoor het ja
pi_51856564
In plaats van een tvp, een 'blundertje' op Voetbalzone. Sportweek is geen maandblad.
quote:
AZ-coach Louis van Gaal heeft gereageerd op de kritiek van Danny Koevermans aan zijn adres. De aanvaller van de Alkmaarders haalde vanochtend in De Telegraaf uit naar de oefenmeester, die zijn pupil nu via maandblad Sportweek van repliek dient.
Alsnog verkapte tvp dus.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:53:49 #104
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51874480
Barca 1-0
Mooi debuut van Henry. Alleen jammer dat invaller Herny een penalty mistte...

"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51875468
Wat is daar fout aan?
pi_51875539
Herny, een typo.
That's all folks!
pi_51897359

Ehm wat doen al die tekens daar? En naar welke club gaat hij nou? Las Palmas of UD Vecindario?
pi_51908276
Ik zie al dat het geen fout was, ik was in de war met de voetbalclub Las Palmas. Excuus .

[ Bericht 76% gewijzigd door hello_moto1992 op 28-07-2007 13:26:11 ]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 14:22:48 #109
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_51912444
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 09:56 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zie al dat het geen fout was, ik was in de war met de voetbalclub Las Palmas. Excuus .
Hoezo, UD Vecindario komt van Gran Canaria toch...las Palmas toch niet

Of ben ik weer eens topografisch in de war
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  maandag 30 juli 2007 @ 00:49:48 #110
113682 WeebI
Wee Bull
pi_51949200
Er staat daar natuurlijk wel een fout in de titel. Saavreda moet Saavedra zijn. Gek dat jullie dat niet zagen.

En vandaag: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95223/sc=0c9588

Persie schoot hem natuurlijk in de korte hoek, niet in de verre.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_51983407

Geen wedstrijden op het hoogste niveau?
pi_52010795
We hebben er trouwens weer een topsite bij .

Voetbalcenter:

Het is verliest, Villarreal en Ospel.
pi_52097288
Nu op NOS teletekst pagina 807 Arjan Robben
pi_52143730
Dosic en Tosic komen naar Werder:

That's all folks!
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:30:20 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52144425
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dosic en Tosic komen naar Werder:

[afbeelding]
Wat is de fout precies?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52144575
Dosic.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:39:48 #117
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52144652
Op VI stond gister dat Wegereef Feyenoord - Liverpool floot, maar dat was Bossen dacht ik. Maar iig geen Wegereef.
pi_52144720
Het was Vink.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52145109
'Geweldige' inleiding op Voetbalprimeur over Alves:
quote:
Afonso Alves heeft het de komende tijd maar druk. De spits is al bezig een vertrek te forfren bij Heerenveen, maar hij zal zich de komende weken ook richten op een rechtzaak. Hij klaagt namelijk Paulo Almeida aan, die zich voordeed als zijn zaakwaarnemer.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:02:11 #120
123545 DatMeenJeNiet
pi_52145187
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:42 schreef BB-boy het volgende:
Het was Vink.
Owja.
pi_52160785
quote:
Gremio ontdoet zich van Amoroso

Marcio Amoroso werd binnengehaald als de vervanger van Carlos Tévez, maar kon niet aan de hooggespannen verwachtingen voldoen. Gremio de Porto Alegre besloot maandag het contract van de 33-jarige aanvaller, dat tot eind volgend jaar doorliep, te ontbinden.

De Braziliaanse club verzekerde zich drie maanden geleden van de diensten van Amoroso voor de strijd om de Copa Libertadores, de Zuid-Amerikaanse evenknie van de Champions League. Enkele dagen na zijn komst liep de routinier echter een spierblessure op en kwam hij sporadisch in actie. Tot grote overmaat van ramp verloor Gremio de finale van het Argentijnse Boca Juniors.

Ook in het Campeonato Brasileiro wil het niet vlotten met Gremio, dat in 1983 en 1995 de Copa Libertadores in de wacht sleepte. De club staat momenteel achtste op de ranglijst met 25 punten uit zeventien duels.

De achttienvoudig international (negen treffers) kende elf jaar geleden in Udinese zijn eerste Europese werkgever. Daarna kwam hij onder meer uit voor Parma, Borussia Dortmund, Málaga en AC Milan.
Sinds wanneer heeft Tevez voor Gremio gespeeld?
Hij werd bij Corinthians binnen gehaald als vervanger van Tevez en niet bij Gremio.

bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=46671
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:13:49 #122
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52160937
Voetbalzone is echt toe aan nieuwe redactieleden.
pi_52161086
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:13 schreef Doezelhaar het volgende:
Voetbalzone is echt toe aan nieuwe redactieleden.
Volgens mij hebben ze van voetbalzone hier meegelezen aagezien het nu aangepast is.
pi_52204630
quote:
Bouazza achtste aankoop van Fulham
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 8 augustus om 18:38

Hameur Bouazza is alweer de achtste aankoop van Fulham. De linksbenige Algerijn tekende woensdagmiddag voor vier seizoenen op Craven Cottage.

“Ik wil komend seizoen aanvallend en dus opwindend voetbal spelen”, vertelde manager Lawrie Sanchez op de website van The Cottagers. “Hameur kan een belangrijke bijdrage leveren. Over enkele dagen gaat de competitie weer van start en ik ben zeer tevreden over het aankoopbeleid.”

De Londenaren waren eerder al met Diomansy Kamara, Aaron Hughes, Steven Davis, Chris Baird, David Healy, Paul Konchesky een Lee Cook bijzonder actief op de transfermarkt. Aanstaande zondag gaat de competitie van start met het duel tegen Arsenal.

Bouazza (22) hoopt dan al van de partij te zijn. “Ik hoop zondag al betrokken te worden bij de uitwedstrijd tegen Arsenal. Ik ben zeer blij dat de clubs eindelijk een akkoord hebben bereikt. Ik kan niet wachten om mij op het trainingsveld van Fulham te melden.”
Wat(ford) missen we hier? Ook wel handig, Voetbalzone!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 02:49:50 #125
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_52218388
Kan Voetbalcentraal niet gewoon ophouden met bestaan?

Het was tegen Real Sociedad. En dan nog is het een kutverslag.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 9 augustus 2007 @ 03:29:01 #126
123545 DatMeenJeNiet
pi_52218681
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze van voetbalzone hier meegelezen aagezien het nu aangepast is.
En ze zoeken nu ook versterking voor de redactie.
pi_52221024
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 02:49 schreef Zapper het volgende:
Kan Voetbalcentraal niet gewoon ophouden met bestaan?

[afbeelding]

Het was tegen Real Sociedad. En dan nog is het een kutverslag.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:41:02 #128
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52221518
Ajax moet Luis Suárez uit zijn hoofd zetten

9/8/2007 10:20

FC Groningen heeft met zijn argumenten de arbitragecommissie overtuigd. Luis Suárez verloor zijn zaak en loopt daarmee een transfer naar Ajax mis.

'We hebben steeds gezegd dat deze zaak geen winnaars zou kennen en dat is nog steeds zo', reageerde Hans Nijland, directeur van FC Groningen op de uitspraak. 'Wij zijn in ons gelijk gesteld en dat is prettig, maar we moeten nu weer snel over tot de orde van de dag.'

Suárez wilde met zijn gang naar de arbitragecommissie een overgang naar Ajax afdwingen. De Uruguyaanse aanvaller vond dat FC Groningen een te hoog prijskaartje om zijn nek had gehangen en hem daarmee een financiële en sportieve positieverbetering ontzegde.

De commissie wil deels meegaan in de redenering van Suárez, maar stelde tegelijkertijd vast dat de aangedragen redenen niet zwaar genoeg wogen voor een ontbinding van zijn tot medio 2011 lopende contract. De Uruguayaan had immers aan het einde van afgelopen seizoen duidelijk verteld nog minimaal één jaar in Euroborg te willen spelen.

'Er is sprake van een sportieve verbetering bij een overgang van FC Groningen naar Ajax, maar de verschillen tussen de recente prestaties van beide clubs zijn echter niet zodanig dat gesproken kan worden van onmiskenbare aanmerkelijke sportieve verbetering', aldus de uitspraak van de commissie.

Een arbitrage was noodzakelijk, omdat onderhandelingen op niets waren uitgelopen. FC Groningen had het Amsterdamse bod van 6,5 miljoen euro van de tafel geveegd. 'Mocht het tot ontbinding komen, dan is het het meest billijk dat aan FC Groningen een schadevergoeding van 9,5 miljoen euro wordt toegekend', stelde FC Groningen-advocaat Wim Entzinger voor de arbitragecommissie.

Ajax wilde graag een snelle uitspraak van de arbitragecommissie, zodat de Amsterdamse club bij een positieve uitkomst Suárez nog kon inzetten in de voorronde van de Champions League. De inschrijving bij de UEFA loopt tot vrijdag.

Van vi.nl
Hoewel de spelerslijst vanavond om 00:00 ingeleverd moet zijn kan die tot de dag voor de wedstrijd nog aangepast worden. Hij zou in dat geval dus gewoon kunnen meespelen. Maar dat is iets wat al meerdere media fout hadden.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52221571
quote:
Hoewel de spelerslijst vanavond om 00:00 ingeleverd moet zijn kan die tot de dag voor de wedstrijd nog aangepast worden. Hij zou in dat geval dus gewoon kunnen meespelen. Maar dat is iets wat al meerdere media fout hadden.
Volgens mij is dat alleen bij ernstige blessures, dat je dan nog wijzigingen aan mag maken.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 10:50:29 #130
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52221728
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Volgens mij is dat alleen bij ernstige blessures, dat je dan nog wijzigingen aan mag maken.
In de regels van de UEFA staat dit:

17.15
The player lists have to be submitted to UEFA through the national
association by the following fixed deadlines:
a) 10 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the first qualifying round;
b) 26 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the second qualifying round;
c) 9 August 2007 (24.00 CET): for all matches in the third qualifying round;
d) 1 September 2007 (24.00 CET): for all further matches as from the first
match in the group stage up to and including the final.

17.16
For the three UEFA Champions League qualifying rounds, the player lists may be amended at any time until 24.00 CET on the day before the relevant first-leg match, provided that the club’s national association confirms in writing that the new players are eligible to play at domestic level by the respective above-mentioned qualifying date.

Dat je bij ernstige blessures nog een speler kan halen is als de transferdeadline al is geweest.
pi_52221787
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

In de regels van de UEFA staat dit:

17.15
The player lists have to be submitted to UEFA through the national
association by the following fixed deadlines:
a) 10 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the first qualifying round;
b) 26 July 2007 (24.00 CET): for all matches in the second qualifying round;
c) 9 August 2007 (24.00 CET): for all matches in the third qualifying round;
d) 1 September 2007 (24.00 CET): for all further matches as from the first
match in the group stage up to and including the final.

17.16
For the three UEFA Champions League qualifying rounds, the player lists may be amended at any time until 24.00 CET on the day before the relevant first-leg match, provided that the club’s national association confirms in writing that the new players are eligible to play at domestic level by the respective above-mentioned qualifying date.

Dat je bij ernstige blessures nog een speler kan halen is als de transferdeadline al is geweest.
Aaah oke.
pi_52229498
FC Update: http://www.fcupdate.nl/ni(...)p-tegen-puntenstraf/
quote:
Leeds verliest beroep tegen puntenstraf

Leeds United begint het nieuwe seizoen definitief met vijftien minpunten. Het beroep dat de club had aangetekend tegen deze straf, is donderdag van tafel geveegd.

Leeds heeft de straf gekregen, omdat het de financiële reglementen van de Britse voetbalbond overschreven heeft. De ploeg van voorzitter Ken Bates begint het seizoen komend weekend met een duel tegen Tranmere Rovers. Promotie naar de Premier League is door deze straf voor komend seizoen al vrijwel onmogelijk geworden.

Leeds United stond in 2001 nog in de halve finale van de Champions League.
Als je met -15 start in de League One, wordt het bijzonder lastig om in 1 seizoen de championship over te slaan en in de PL te komen ja.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52229823
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:11 schreef DIGGER het volgende:
FC Update: http://www.fcupdate.nl/ni(...)p-tegen-puntenstraf/
[..]

Als je met -15 start in de League One, wordt het bijzonder lastig om in 1 seizoen de championship over te slaan en in de PL te komen ja.
Sowieso, de financiele reglementen "overschreven"?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:50:57 #134
123545 DatMeenJeNiet
pi_52230707
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 10:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Aaah oke.
Als je 20 of jonger bent, dan hoef je toch helemaal niet ingeschreven te worden? Of is dat een foutje in FM?
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 02:37:12 #135
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52247415
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Als je 20 of jonger bent, dan hoef je toch helemaal niet ingeschreven te worden? Of is dat een foutje in FM?
Op je b-lijst kun je ongelimiteerd speleres zetten die na 1 januari 1986 geboren zijn mits ze sinds hun 15e minsten 2 jaar voor de desbetreffende club hebben gespeeld.
pi_52250392
quote:
Ook Leverkusen heeft nu shirtsponsor

Bayer Leverkusen is niet meer origineel vanwege een sponsorloos shirt. Het tricot van de ploeg van coach Michael Skibbe zal met ingang van dit seizoen ook te bewonderen zijn met de naam van een bedrijf op de borst.
Communicatie- en energiebedrijf TelDaFax heeft met Leverkusen een driejarige deal gesloten over een sponsorovereenkomst. Tot de zomer van 2010 zal het rood-zwarte shirt van de Bundesliga-formatie versierd worden met de naam van het bedrijf. Leverkusen zal daarmee zes miljoen euro opstrijken.

Bundesliga-teams staan er om bekend dat de wedstrijdshirts vol met bedrijfsnamen staan. Bayer Leverkusen was de enige ploeg die zonder shirtsponsor te werk ging.
Bayer Leverkusen heeft altijd een sponsor op het shirt gehad

Dit was het shirt van vorig seizoen.

bron: voetbalzone
pi_52253384
DRAMATISCH, dat je een heel verhaal verzint om iets dat totaal niet klopt. Whahahahahaha
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52313507
Mooi topique dit
pi_52325179

Prinosil?
pi_52325904

Eerst is het Pospisil, dan Prinosil
pi_52326547
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Bayer Leverkusen heeft altijd een sponsor op het shirt gehad
[afbeelding]
Dit was het shirt van vorig seizoen.

bron: voetbalzone
voetbalzone is dan ook totaal niet serieus te nemen
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52333337
http://www.voetbalcourant.nl/pagina/voorpagina/13426
Daar staat het volgende:
quote:
Mendeza is op stage bij Ajax en probeert een contract te verdienen. De linkeraanvaller speelde in het verleden voor onder meer Club Brugge, Olympique Marseille en Shakhtar Donetsk.
Het is Mendoza en hij speelde voor Metallurg en niet voor Shakhtar.
pi_52338963
quote:
Mbark Medunjanin genoemd als mogelijke opvolger Wesley Sneijder
Mooie titel!
http://www.ajaxclub.nl/news.php?extend.78.1
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:54:50 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52339202
Mbark Medunjanin
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52339407
Geweldig topic dit.
TVP
pi_52339510
quote:
Dan let er iemand ook echt niet op. Al weet je nu wel meteen dat ze er 2 op het oog hebben.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:11:29 #147
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_52339811
quote:
wat dacht je van de rest van dat stuk
quote:
Op de website voetbalzone was net een bericht te lezen dat uit zeer betrouwbare bron was vernomen dat Az speler Haris Medunjanin hoog op het verlanglijstje van Ajax zou staan om de plek van Wesley Sneijder over te nemen. Verder werdt er bekend gemaakt dat de speler zelf erg positief tegenover een overgang naar Ajax aan zou kijken en Az zou ook geen probleem zien om de speler te verkopen aan Ajax, wat op zn minst zeer opmerkelijk mag worden genoemd omdat Dhr Scheringa eerder heeft aangekondigd grote namen bij Ajax weg te halen.

Verder worden de namen Tiago Motta, Santiago Ezquerro en Arnau Caldenty Riera genoemd als mogelijke aankopen van Ajax. De naam van Mbark Boussafa mag van het Ajax lijstje worden weggestreept want hij heeft aangegeven toe te zijn aan een grotere competitie.

Ik denk zelfs dat AZ met 2 hoofdletters is, maar goed.......

[ Bericht 2% gewijzigd door Bjoro op 14-08-2007 12:56:04 ]
256 goals !
pi_52339884
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef Bjoro het volgende:

[..]

wat dacht je van de rest van dat stuk
[..]

Ik denk zelfs dat AZ met 2 hoofdletters is, maar goed.......
Denk je dat ik nog na de titel verder heb gelezen
  maandag 13 augustus 2007 @ 20:13:19 #149
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_52339903
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:
Denk je dat ik nog na de titel verder heb gelezen
256 goals !
pi_52353835
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')