wat is de fout eigenlijk. Ik zie het niet als niet-Serie A-volgerquote:Op zondag 16 september 2007 18:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Bang niet de 1e te zijn, ergens half de match volgen, zonder iets te kunnen checken, direct na affluiten je bericht posten en dan dus zo de fout ingaan
Het werd uiteindelijk nog 1-1, in blessuretijd.quote:Op maandag 17 september 2007 14:51 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
wat is de fout eigenlijk. Ik zie het niet als niet-Serie A-volger![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het werd uiteindelijk nog 1-1, in blessuretijd.
quote:Op maandag 17 september 2007 22:56 schreef dndiek het volgende:
Ja, ik vond het slordig
In Tweede Klasse is afgelopen weekend gewoon gevoetbal, Geel had 'vrij'...quote:Belgische bond krijgt boos telefoontje van FIFA
De FIFA houdt de ontwikkelingen in de Belgische Tweede Klasse nauwlettend in de gaten. In het ergste geval doet de wereldvoetbalbond het Belgische voetbal in de ban.
Momenteel ligt de competitie in de Tweede Klasse stil. Geel en Namen stapten naar de rechter om een plaats af te dwingen op het op één na hoogste profniveau.
Geel promoveerde tijdens het afgelopen seizoen via de nacompetitie en kreeg pas na een beroepsprocedure een licentie toegekend. Namen vocht die beslissing aan, werd in het gelijk gesteld maar mocht de opengevallen plaats zelf niet innemen.
Vanwege de gerechtelijke procedures koos de Belgische voetbalbond KBVB voor een compromis door zowel Geel als Namen toch toe te laten in de Tweede Klasse. Volgens planning moet de competitie komend weekeinde worden hervat.
Op de achtergrond houdt de FIFA een oogje in het zeil. De regels van de wereldvoetbalbond staan niet toe dat clubs via de burgerrechter ingaan tegen het beleid van de aangesloten vaderlandse bond. 'Ik heb daarover vrijdag een telefoontje gekregen', bevestigde Jean-Marie Philips namens de KBVB.
Vorig seizoen dreigde de FIFA nog het Portugese voetbal in de ban te doen. Gil Vicente had de rechter ingeschakeld, nadat het uit de hoogste divisie was gezet na het opstellen van een niet-speelgerechtigde speler.
Bron: VI
Bron: NOS Teletekst nota bene.quote:In de tweede helft werd er meestentijds
richting Westervelds doel gespeeld.De
sluitpost,die Bridje vlak voor rust al
van scoren had afgehouden,greep enkele
keren goed in.Op een inzet van Everton
was hij kansloos,maar hoewel de paal
redde was de rebound voor de invaller.
bronquote:
no worriesquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:06 schreef Damzkieee het volgende:
Zie edit. Mijn excuses.
ze lezen gewoon mee hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |