Ahahahahahahahahahahaaha.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:54 schreef matthijz het volgende:
Ik was niet degene waar hij ruzie mee had btwgeen idee met wie hij dat had. Maar hij zag er niet echt gelukkig uit :p
Immer heibel daar. Kun je beter een echt gezellige buurt opzoeken (Grote Markt, Grotestraat etc.).quote:Op zondag 8 juli 2007 20:50 schreef matthijz het volgende:
Dit bericht is voor de geweldige gast die dacht dat hij ruzie moest zoeken in de molenstraat.
open er een topic overquote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef Devlinsect het volgende:
Hallo,
Dit bericht is voor de geweldige gast die dacht dat hij in de gang moest gaan staan kijken tijdens een ruzie in de molenstraat.
Leuk dat je had besloten om te gaan stappen.
Leuk dat je schijnbaar wilt vertrekken met andere ventjes.
Leuk dat je denkt dat je makkelijk voorbij mij en een politieagent met knuppel + pepperspray kunt lopen.
Leuk dat je doorgaat met zeuren dat je er echt langs wilt.
Leuk dat je mij niet komt helpen als ik een aantal keer geraakt wordt met een knuppel en als er wordt gesprayed.
Maar zou je ajb de volgende keer niet als toeschouwer willen blijven staan? Nu had ik last van de pepperspray en de knuppel.
alvast bedankt.
Ja het was idd in Nijmegenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
Was in Nijmegen he?
Las er iets over in de krant.
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:34 schreef Malle_beer het volgende:
Ontzettende loser, je hebt dit topic aanvankelijk in LIF geplaatst?
Zijn je hersens allergisch voor peperspray, of zo?
Zo ja, spuit dan nog maar een beetje naar jezelf![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |