quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beetje jammer dit..![]()
ik ben het, de buuf, jeweettoch..![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef mootie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik multitask naar mijn bedje. morgen om 10 uur ga ik 10 zesjarigen entertainen..quote:
Feli en trustequote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik multitask naar mijn bedje. morgen om 10 uur ga ik 10 zesjarigen entertainen..![]()
leuk, man, zo'n feestje...helemaal als het pijpestelen regent. en je had gehoopt door het bos te kunnen ploegen...
maar oké, Zoonlief viert zijn verjaardag vandeweek en alle vriendjes konden nog net..... jeuj...
Truste lekker dingquote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik multitask naar mijn bedje. morgen om 10 uur ga ik 10 zesjarigen entertainen..![]()
leuk, man, zo'n feestje...helemaal als het pijpestelen regent. en je had gehoopt door het bos te kunnen ploegen...
maar oké, Zoonlief viert zijn verjaardag vandeweek en alle vriendjes konden nog net..... jeuj...
Doe 't zelf, zwarte.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen rel vandaag?
Oi, Blauwe, open nog eensch een topic.
Weet waar je om vraagt, Blauwe...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe 't zelf, zwarte.![]()
Als je meer haattopics in de KLB weet te scoren dan ik, trakteer ik op een biertje.![]()
Edithoerquote:
Open een topic in KLB!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht eensch, zit die Blauwe nou weer users aan te sporen tot rare activiteiten?
Laten we een geld inzamel-actie beginnen, misschien kunnen we daarmee die achterlijke Joop Astma kuch laten liquiderenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen rel vandaag?
Oi, Blauwe, open nog eensch een topic.
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laten we een geld inzamel-actie beginnen, misschien kunnen we daarmee die achterlijke Joop Astma kuch mee laten liquideren![]()
![]()
Heb je bier?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Open een topic in KLB!![]()
O nee, nu doe ik het wéér.![]()
Uurtje rijden vanaf Hannover.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
Waar in Duitsland zit je eigenlijk Ian, in de buurt van Hannover of zo was het toch?
Doe niet zo macho.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je bier?
A.) [_] Ja
B.) [_] Nee
C.) [_] Nee, wél Rosé
In geval van antwoord A:
Proost!![]()
In geval van antwoord B:
Wtf!? Waarom niet!?![]()
In geval van antwoord C:
[afbeelding]
Ik had verwacht dat het al lang op zou zijnquote:
Antwoord C dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo macho.![]()
Volgens mij vind jij rosé ook best lekker.
Wees niet bang, je bent echt niet meteen een Schwuler.![]()
Ah, Enschede.quote:
Ik hou overigens écht niet van wijn/rosé.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo macho.![]()
Volgens mij vind jij rosé ook best lekker.
Wees niet bang, je bent echt niet meteen een Schwuler.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
Jullie maken een zooitje van me kwaliteitstopic![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou overigens écht niet van wijn/rosé.
Dat komt omdat ik net thuis ben van een berg B drinken bij de Beiaardquote:Op zondag 8 juli 2007 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het al lang op zou zijn
Drink es ff een beetje door![]()
Antwoord en smiley matchen niet echt hè?quote:
Ik ben mn warme melk emoti kwijtquote:Op zondag 8 juli 2007 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Antwoord en smiley matchen niet echt hè?Ach maakt ''t uit: plop plop plop plop
![]()
Schattig toch, zo'n boertje van buut'n.quote:
Hildesheim?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Uurtje rijden vanaf Hannover.
Dat verklaart een bergquote:Op zondag 8 juli 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik net thuis ben van een berg B drinken bij de Beiaard![]()
Ben dol op boertjes buiten de ring ( = een pleonasme ?)quote:
Ja nu is het geen kwaliteitstopic meer...quote:
Wat is er mis met tennis?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja nu is het geen kwaliteitstopic meer...
KZ heeft over tennis er in geluld, nu is het niks meer![]()
Waar ging het daarvoor over dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja nu is het geen kwaliteitstopic meer...
KZ heeft over tennis er in geluld, nu is het niks meer![]()
Gelukkigquote:Op zondag 8 juli 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Nein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |