Ja, een niet-vliegende vogel op een hectare grond houden is echt belachelijk gemeen!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Vogels houden.
Zo ongeveer de enige beesten die meer bewegingsvrijheid kennen dan de mens, in een kooitje zetten.
Dierenliefhebber zeker
Eerst lezen of nadenken voor je zoiets post.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Vogels houden.
Zo ongeveer de enige beesten die meer bewegingsvrijheid kennen dan de mens, in een kooitje zetten.
Dierenliefhebber zeker
Dat dusquote:Op maandag 9 juli 2007 08:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, een niet-vliegende vogel op een hectare grond houden is echt belachelijk gemeen!![]()
Ohquote:Op maandag 9 juli 2007 08:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerst lezen of nadenken voor je zoiets post.
Want je gaat nu genadeloos af aangezien ze niet kunnen vliegen, voor zover ik weet.
Ach, de bedoeling was goed zal ik maar denkenquote:
Hij kopieert, doet in het filmpje zelfs de geluiden van een kettingzaag na.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Het geluid wat hij maakt is veel leuker
klik
Zo dom was je opmerking niet hoorquote:
Mag wel, maar wordt niet geadviseert, vandaar negatieflijst.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:08 schreef Elseetje het volgende:
Maar volgens mij kan dit topic dicht, want een liervogel mag je niet houden als huisdier(gelukkig maar
)
Als je zo redeneert kan een kip ook vliegen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:08 schreef Elseetje het volgende:
Verder kunnen ze wel vliegen, ze slapen zelfs in bomen
Het is een beschermde diersoort. Sinds wanneer mag je die houdenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag wel, maar wordt niet geadviseert, vandaar negatieflijst.
Het is heel simpel: ze kunnen vliegen, maar hebben weinig reden dat te doen. Ze kunnen het ook niet heel goed, maar dat doet niet af aan het feit dat ze a) het wel doen en b) net zoveel ruimte nodig hebben als een hoop andere vogelsquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kan een kip ook vliegen..
Dat is heel dierenactivist van je, maar ik was niet van plan zo'n vogel te houden in mijn appartement.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:17 schreef Elseetje het volgende:
Het is heel simpel: ze kunnen vliegen, maar hebben weinig reden dat te doen. Ze kunnen het ook niet heel goed, maar dat doet niet af aan het feit dat ze a) het wel doen en b) net zoveel ruimte nodig hebben als een hoop andere vogels
Volgens mij heeft het iets te maken met wilde en gefokte dieren.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het is een beschermde diersoort. Sinds wanneer mag je die houden
Een dierentuin doet dat aan de lopende band?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Elseetje het volgende:
Het is een beschermde diersoort. Sinds wanneer mag je die houden
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef Lllaura het volgende:
Hij kopieert, doet in het filmpje zelfs de geluiden van een kettingzaag na.![]()
Heb je het geluid van die beesten wel eens gehoord? Dan nog liever naarst een asiel vol met blaffende hondenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef Barbaaf het volgende:
Is anders een paar pauwen geen idee? Goed te houden en ook erg mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |