Ja, een niet-vliegende vogel op een hectare grond houden is echt belachelijk gemeen!quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Vogels houden.
Zo ongeveer de enige beesten die meer bewegingsvrijheid kennen dan de mens, in een kooitje zetten.
Dierenliefhebber zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerst lezen of nadenken voor je zoiets post.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Vogels houden.
Zo ongeveer de enige beesten die meer bewegingsvrijheid kennen dan de mens, in een kooitje zetten.
Dierenliefhebber zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat dusquote:Op maandag 9 juli 2007 08:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, een niet-vliegende vogel op een hectare grond houden is echt belachelijk gemeen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohquote:Op maandag 9 juli 2007 08:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerst lezen of nadenken voor je zoiets post.
Want je gaat nu genadeloos af aangezien ze niet kunnen vliegen, voor zover ik weetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, de bedoeling was goed zal ik maar denkenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef SHE het volgende:
wat is ze schatiig he ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij kopieert, doet in het filmpje zelfs de geluiden van een kettingzaag na.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Het geluid wat hij maakt is veel leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
klik
Zo dom was je opmerking niet hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 09:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ohom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag wel, maar wordt niet geadviseert, vandaar negatieflijst.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:08 schreef Elseetje het volgende:
Maar volgens mij kan dit topic dicht, want een liervogel mag je niet houden als huisdierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(gelukkig maarJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je zo redeneert kan een kip ook vliegen.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:08 schreef Elseetje het volgende:
Verder kunnen ze wel vliegen, ze slapen zelfs in bomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een beschermde diersoort. Sinds wanneer mag je die houdenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mag wel, maar wordt niet geadviseert, vandaar negatieflijst.
Het is heel simpel: ze kunnen vliegen, maar hebben weinig reden dat te doen. Ze kunnen het ook niet heel goed, maar dat doet niet af aan het feit dat ze a) het wel doen en b) net zoveel ruimte nodig hebben als een hoop andere vogelsquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kan een kip ook vliegen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is heel dierenactivist van je, maar ik was niet van plan zo'n vogel te houden in mijn appartement.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:17 schreef Elseetje het volgende:
Het is heel simpel: ze kunnen vliegen, maar hebben weinig reden dat te doen. Ze kunnen het ook niet heel goed, maar dat doet niet af aan het feit dat ze a) het wel doen en b) net zoveel ruimte nodig hebben als een hoop andere vogelsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij heeft het iets te maken met wilde en gefokte dieren.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het is een beschermde diersoort. Sinds wanneer mag je die houdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een dierentuin doet dat aan de lopende band?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:15 schreef Elseetje het volgende:
Het is een beschermde diersoort. Sinds wanneer mag je die houdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef Lllaura het volgende:
Hij kopieert, doet in het filmpje zelfs de geluiden van een kettingzaag na.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je het geluid van die beesten wel eens gehoord? Dan nog liever naarst een asiel vol met blaffende hondenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:21 schreef Barbaaf het volgende:
Is anders een paar pauwen geen idee? Goed te houden en ook erg mooiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop