Nummer 1-hit uit 1972.quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Dat liedje is een bekende. Ook van een Nederlandse reclame meen ik. Weet iemand de titel van dit nummer?
ik vind die tekenstukjes ook leuk gelukt, maar laat de tekst wel lang genoeg in beeld staan zodat mensen het rustig kunnen lezen, en spelfouten is natuurlijk ook beetje slordigquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:14 schreef zquing het volgende:
http://vimeo.com/15258001
ook een korte timelaps(of meerdere eigenlijk en meer soort filmachtig) Echt heel tevreden ben ik niet maar de tekenscene is wel leuk gelukt vind ik
Ik weet 't van de spelfoutenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:39 schreef ETA het volgende:
[..]
ik vind die tekenstukjes ook leuk gelukt, maar laat de tekst wel lang genoeg in beeld staan zodat mensen het rustig kunnen lezen, en spelfouten is natuurlijk ook beetje slordig
3 foutjes in de laatste slide alleen al![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:14 schreef zquing het volgende:
http://vimeo.com/15258001
ook een korte timelaps(of meerdere eigenlijk en meer soort filmachtig) Echt heel tevreden ben ik niet maar de tekenscene is wel leuk gelukt vind ik
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:10 schreef ETA het volgende:
hier mijn overige timelapse filmpjes uit het Arctisch gebied.
IJsbergen in Rødefjord
Een tochtje door de beroemde Scoresbysund met genoeg ijsbergen om ons heen.
Kejser Franz Jozef fjord system
Het waren grijze dagen in de Kejser Franz Jozef fjorden
Avond in de Rypefjord
Tegen de avond proberen we een veilige ankerplaats te vinden in de Rypefjord. Vooral op het einde van deze filmpje kan je het schip zien zoeken naar en plek tussen het ijs. Dit is dus de avond waar we in botsing komen met een ijsberg
Wolken in Longyearbyen
Mijn eerste echte poging tot een timelapse. Plan was om de lichtverandering op de bergen te filmen, en hopelijk daarna de sterren. Echter bleef het zwaar bewolkt, en ik had er even geen rekening mee gehouden dat het niet donker werd zo ver in het noorden...
De Øfjord binnenduiken
Na een dag op open zee duiken we weer de fjorden in. Op deze stralende dag varen we de Øfjord binnen. Prachtige bergen met enkele wolkenflarden flankeren de fjord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |