Very nice voor een eerste pogingquote:Op zondag 17 juli 2011 15:22 schreef AceHighHugo het volgende:
Mijn eerste poging. Hij is kort, maar het was dan ook vooral om te oefenen. Ben vooral met de buitenshots (laatste shot bijv) erg content. Wat vinden jullie ervan?
Vetquote:Op maandag 8 augustus 2011 17:19 schreef mash_ het volgende:
Ik heb deze gemaakt. Als test. Ik had alleen geen statiefMoet hem nog even door after effects halen zodat hij niet zo schokt.
De kleuren vind ik juist leuk zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
VetJammer van de beweging, maar dat komt wel goed dus
En de kleuren zijn misschien ook wel een beetje jammer, maar opzich heeft dat ook wel weer iets
quote:
De uitleg hier is vaak ook bruikbaarder denk ikquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Meer de vraag: hoe maak ik dit? Geen zin om te googlen en er is vast wel iemand die het me uit kan leggen
After effects.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe heb je die beweging er zo goed uitgekregen?
Veel foto's maken en die later achter elkaar af laten spelen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Daarom mijn vraag hier. Maar heel lang aan laten staan als in video-modus lijkt me ook weer niet toch?
Fijne time-lapse! Heb je een tilt-shift gebruikt of een lensbaby? Of is dat effect gewoon in post bereikt?quote:
Aperture ben ik niet bekend mee, maar Lightroom kan het volgens mij niet. Eventueel een simpel progje als windows moviemaker kan het wel.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kan dat met Lightroom of Aperture??
Gedaan met after effects.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Fijne time-lapse! Heb je een tilt-shift gebruikt of een lensbaby? Of is dat effect gewoon in post bereikt?
Hmmm, dat is vast weer een erg duur programma. Eens orienteren op dat soort 'shit'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |