Reeds gedaan, beste vrind. En nul op mijn rekest gekregen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:44 schreef Sebasser het volgende:
Nou, bel ze dan ofzo.
Opgelost, slotjequote:Op zondag 8 juli 2007 18:44 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Reeds gedaan, beste vrind. En nul op mijn rekest gekregen.
dat is 1 maand stufi en 1 maand ov?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Leuk hey, 900 euripiek terugbetalen![]()
Ja, ik had toen maximale aanvullende beurs en onterecht OV-kaart bezit kost 200 e'tjes.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is 1 maand stufi en 1 maand ov?![]()
Ja maar die aanvullende beurs moet je natuurlijk niet meerekenen..quote:Op zondag 8 juli 2007 18:48 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja, ik had toen maximale aanvullende beurs en onterecht OV-kaart bezit kost 200 e'tjes.
Nee, helaas niet. En dat geld willen ze nu binnen een maand hebben (inclusief aanvullende beursquote:Op zondag 8 juli 2007 19:16 schreef Repeat het volgende:
Kreeg je niet de eerste maand niks en de maand daarna 2 keer stufi? Zoiets staat me bij, maar ik kan me vergissen
Die aanvullende beurs heb je toch jaren de tijd voor?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:18 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. En dat geld willen ze nu binnen een maand hebben (inclusief aanvullende beurs), anders dan komt meneer de deurwaarder.
![]()
Niet als je die 'onterecht' ontvangen hebt...quote:Op zondag 8 juli 2007 19:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die aanvullende beurs heb je toch jaren de tijd voor?
Aanvullende beurs niet, lening wel.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar die aanvullende beurs moet je natuurlijk niet meerekenen..Die meot je altijd terugbetalen
Precies. En naar dat geld zal ik dus ook waarschijnlijk kunnen fluiten...quote:Op zondag 8 juli 2007 19:24 schreef YourMaster het volgende:
Ik vind het ook maar stom. Bij mij liep alles een beetje anders dan bij jou. Ik kreeg maanden van tevoren al dreigbrieven dat ik verlenging aan moest vragen, omdat ik anders per 1september geen stu-fi meer zou krijgen. Nou prima, niets doen dus, want dan zou ik toch klaar zijn.
Ik had dus ook gewoon netjes eerste week september mijn ov ingeleverd, maar kreeg toch later een brief thuis dat ik teveel had ontvangen. Ze hadden me ondanks dat ik 4 brieven van ze had ontvangen dat ik niets meer zou krijgen, toch nog een maand stu-fi gegeven.
Maar inderdaad, als ik 2 maanden ouder was geweest had ik 250¤ extra cadeau gehad van de staat. Plus nog natuurlijk het feit dat ik aan het begin van mijn studie een maand 300¤ aan de NS cadeau heb gedaan.
Ik schrok al... verslikte me bijna in mn toetje...quote:
Mooooi.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schrok al... verslikte me bijna in mn toetje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |