jij bent best wel gemeen...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:18 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zo *knip* en weg was ie!
Voel je al plaatsvervangende pijntjes opkomen?![]()
het was die film...! ik voelde het gewoon echt bij mn eigen...! ze knipte hem zonder na te denken zomaar af...!quote:
Autogek en dan een Hummerquote:Op maandag 9 juli 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ging net met mn baas op de hummer site onze eigen hummer samenstellen...!ooow wat relaxed om een baas te hebben die ook auto gek is...!
![]()
hou je mondquote:
Dam is dat nog gelukt met dat Excel ding? Je hebt niet meer gereageerd na mn fantastische formulequote:
maar wel tijdens werk uitzoeken..!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Autogek en dan een Hummerpauper [afbeelding]
tot 9.30...!quote:
Geen paniek! Normaal gesproken ben ik niet uitgerust met een schaar op zakquote:
ik kon er wel om lachen...quote:Op maandag 9 juli 2007 10:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Geen paniek! Normaal gesproken ben ik niet uitgerust met een schaar op zak.
Maar ik zou dat nooit van mijn leven zomaar kunnen, die film is echt té ziek, bah bah!
Ik zag heus wel dat je stiekem met je handen voor je ogen zat hoorquote:
ja maar wat wil je als ze piemels afknippen...!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zag heus wel dat je stiekem met je handen voor je ogen zat hoor.
Nee hij werkt nietquote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dam is dat nog gelukt met dat Excel ding? Je hebt niet meer gereageerd na mn fantastische formule
wat is je probleem met excel dan dam?quote:
[EXCEL] Het grote Excel vragen topic, #3quote:Op maandag 9 juli 2007 10:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat is je probleem met excel dan dam?
Eerst maar s mn verslag afmakenquote:Op maandag 9 juli 2007 10:51 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat het gewoon handmatig invullen wordt. Ik wil met alle liefde trouwens de file mailen hoor.
mmm ben nu eerst zelf bezig met excel... denk dat het sneller is als je de formules zelf aanpast dan dat ik er vanavond nog eens naar ga kijken..!quote:Op maandag 9 juli 2007 10:51 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat het gewoon handmatig invullen wordt. Ik wil met alle liefde trouwens de file mailen hoor.
de enige twee vrouwen in dit topic willen toch hun tieten niet laten zien..!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |