quote:
Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef Leinonlein het volgende:Mag ik even jullie credits?
[..]
Eindelijk een mail van mijn stagebegeleider van school, en nog positief ook.
Maar nu bang voor mijn karakter dat gelijk zegt "oh het is okay, ik kan weer rustig aan doen"
Verderop in de mail vraagt ie nog om tips in Berlijn haha
![]()
feestje!!!
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:34 schreef Qunix het volgende:Vandaag was ik lekker aan de slag
![]()
[
afbeelding]
Ik moet een site maken (alleen scripting, design doen andere mensen die wél kunnen designen) voor Protect Eye. Dat is een beveiliging bedrijf die actief is rond Utrecht.
In een dag de layout gemaakt en vanaf morgen een groot CMS erachter maken.
wil je tegen die "designers" dan heel gauw zeggen dat ze de buttons aan de bovenkant ook even netjes moeten uitlijnen met het geheel
![]()
laat het in lijn lopen met de tekst of in lijn met de verticale lijn.... staat zo slordig...
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 01:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:stelletje achterbakse homo's bij het openbaar vervoer in Berlijn...! morgen gaan die homo's staken van 8 tot 11... gelukkig moet ik om 8 uur op mn werk zijn nu maar hopten dat ik me niet verslaap! nog 6 uurtjes en dan gaat de wekker weer!
ETA succes strax in je eentje! [
afbeelding]
ook maar 6 uur slaap gehad... beetje teveel aan me kop...... zat te denken aan een systeem waarmee ik gigantisch veel geld kan verdienen met minimale inspanningen, ik denk dat k eruit ben, en het is nog legaal ook
![]()
misschien ga ik wel een "get rich quick with no effort or investement" boek schrijven.......
hmmm hoeveel geld zou een krant geven voor een onthullende artikel over een grijs wereldje waarin groep studenten per maand ieders honderduizenden euro omzetten en ~tienduizend euro pp verdiend?
gisteren gespot in de supermarkt, een "Fucking blanket".......... leek me een standaard dekentje. Ik twijfelde of ik iemand erbij zou halen om uit te leggen wat er stond......
"Mijn" cameraen dan het verhaal over mijn geliefde camera. Ongeveer 3,5 jaar geleden kocht mijn broer een toen ultra moderne Sony DSC, 3 megapixels!! Hij had dat ding zwaar gebruikt in een half jaartje en foto DSC03000.jpg was aan de beurt. Ik mocht het wel even lenen voor een reisje naar polen
![]()
En ik kon ook wel een grotere geheugen kaartje lenen van een neef
![]()
Dus lekker op reis met een mooie digicam
![]()
Omdat ik toevallig nog enkele reisjes erna maakte, heb ik die camera en geheugen kaart zeg maar in permanente bruikleen
![]()
Nu na 3 jaar, ongeveer 360 dagen in het buitenland heb ik het eindelijk voor elkaar, ben weer aanbeland bij DSC00001.jpg
Al die tijd heeft de camera me trouw bij gestaan, door weer en wind; ter land, ter zee en in de lucht; op episch lange busreizen, op korte vluchten dwars over europa; op euforische momenten op een zonnige berg, op dieptepunten tijdens nachtelijke koude dwaaltochten; bij zonsopgang in een bos tot zonsondergang in een discotheek; de dagelijkse zoektocht naar een oplaadpunt dankzij de brakke accus;
[ Bericht 31% gewijzigd door ETA op 10-07-2007 04:12:48 ]
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!