Hij doet gewoon een badmuts op.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:17 schreef Lobasca het volgende:
Wat een bluf, dan wordt zijn haar nat...
Toen hij Lieke de jurk van het lijf wilde scheuren vond ik anders wel vallen onder fysiek geweld!quote:Op zondag 8 juli 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
Jaap: ik ben als enige nooit een twijfelgeval geweest mbt fysiek geweld
Was dat niet meer iets van seksuele intimidatie?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
[..]
Toen hij Lieke de jurk van het lijf wilde scheuren vond ik anders wel vallen onder fysiek geweld!
Wat mij betreft wel. Hijzelf zal het gooien op 'voor het spel'... maar ik heb nog nooit gezien dat hij een man van zijn broek probeerde te beroven.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was dat niet meer iets van seksuele intimidatie?
Ze moest eens weten hoe Jaap over haar denkt.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:29 schreef Disana het volgende:
Jaap en Dennis hebben kortom besloten dat het het beste is Nadia te paaien, als backup, voor zolang als ze haar kunnen gebruiken.
Dat zegt ze goed, soms is hij te lief.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:33 schreef Dark het volgende:
Nadia en Amanda vinden Brian een schatje, soms is hij zelfs iets te liefs.
Natasia sjokte zo'n klein uur geleden in een roze pak richting japen. Daarvoor was ze onzichtbaar. Brian was een half uur daarvoor ofzo even in beeld. Ik denk wel dat ze het nodige dutje hebben mogen doen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw waar zijn de kindjes van god eigenlijk, ik heb ze al uren niet meer gezien.
Brainless en Natasia?quote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
zdngmw zal wel even met Suriname aan het bellen zijn...quote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |