quote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef Lamzak_ het volgende:
1 schep per 2 kopjes is al slappe troep ;x
Damn, dat is weer het andere uiterste. Je haren moeten wel Lee-Hotti style omhoog staan, niet?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:51 schreef T3rr0r het volgende:
Hoe groot zijn jullie scheppen koffie dan? Ik doe meestal een stuk of 6/7 scheppen (zo'n schepje in zo'n kegelvorm zeg maar) op één kopje.
Het is nog geen acht uur, hoelaat wil je naar bed? half 9?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:55 schreef Dorkquemada het volgende:
Ik krijg op eens zin in een goede bak koffie, maar dan kan ik straks niet slapen
Ik zal de volgende keer als ik op bezoek ga bij iemand zelf mijn koffie-apparaat meenemenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:28 schreef Olep het volgende:
Klacht: Mensen die zeuren over slappe koffie zetters terwijl ze ook zelf koffie kunnen zetten.
Speciaal voor jou op commando:quote:Op zondag 8 juli 2007 20:38 schreef thewhiteguy het volgende:
GA JANKEN JOH!
OMG, zo oldskoolquote:Op zondag 8 juli 2007 20:57 schreef trabant het volgende:
Waren ze de Buisman vergeten, dat je de bodem kon zien?
Buismanquote:Op zondag 8 juli 2007 20:57 schreef trabant het volgende:
Waren ze de Buisman vergeten, dat je de bodem kon zien?
Die noemden wij thuis altijd 'lood'.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:24 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet dan zoon koffie meet ding die je afstrijkt per kopje?
Zoon plastic dingetje.
Uhmzz, lood gebruik ik meestal met vissenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die noemden wij thuis altijd 'lood'.
2 lood voor 8 koppen, 2.5 lood voor een volle pot.
Smerige koffie dan bij jullie thuis, bij ons is gewoon 1/1 2/2 3/3quote:Op zondag 8 juli 2007 23:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die noemden wij thuis altijd 'lood'.
2 lood voor 8 koppen, 2.5 lood voor een volle pot.
Constante, slappe kwaliteit ja. Ik doe meestal een week of 2 met een pak koffie. En dan drink ik 2 of 3 kopjes per ochtend. Niks erin verder, geen suiker of melk. Een echte man drinkt koffie omdat ie het lekker vind, niet omdat hij stoer wil doen terwijl hij het helemaal niet lekker vind en om dat te verbergen maar onzettend slappe shit zet en de smaak verder probeert te verbloemen met suiker en melk.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig is de senseokoffie door het systeem van de koffiepad altijd meestal wel van constante kwaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |