FOK!forum / Klaagbaak / Casema
F4T4L_3RR0Rzondag 8 juli 2007 @ 16:44
Sinds de heftige onweersbuien van afgelopen week zit ik naar storende/ruisende beelden te kijken op TV.

Dus ik afgelopen afgelopen donderdag naar Casema gebeld: "wegens een storing zijn wij telefonisch niet bereikbaar".

De dag daarop, vrijdag, weer gebeld en uitgelegd dat ik sinds de heftige onweersbuien een zwak/slecht televisiesignaal heb en er waarschijnlijk ergens een versterker of verdeler in het Casema netwerk verrot is.

De klantenservice ging toen een lijnmeting doen naar de internetmodems van de buren en hij zag dat het signaal goed is, dus het probleem zal bij mij moeten liggen... Ze wilden wel een monteur langssturen, maar dit kost mij wel voorrijkosten en een dag onbetaald verlof.

Dus ik naar de buren toe. De buren links waren niet thuis en de buren rechts wilden net naar hun vakantiebestemming vertrekken, maar toch hebben we even gekeken: Ook ruis en verstoord beeld.

Dus ik weer de klantenservice gebeld met de mededeling dat de buren ook een zwak televisiesignaal hebben, maar ze bleven maar doorhameren dat een monteur bij mij thuis langssturen de enige optie was. Dat ik ook namens de buren belde, interesseerde de klantenservice niks.

Mijn klacht: Casema en hoe ze met hun klanten omgaan.
Maeryckezondag 8 juli 2007 @ 16:47
Casema

Toen ik naar dit huis verhuisde, heeft me het dik drie weken gekost om ze te overtuigen dat ze echt in de centrale kast buiten het verkeerde stekkertje hadden aangesloten en dat ik echt geen tv had.

Ik ben altijd als de dood dat er wat stuk gaat, want dan duurt het gegarandeerd weer veel tijd, energie, geld en vrije dagen om het op te lossen
F4T4L_3RR0Rzondag 8 juli 2007 @ 16:52
Een jaartje of 5 terug had een schip met zijn anker de hoofdkabel in de Lek kapot getrokken waardoor 22000 mensen (9000 huishoudens) zonder kabelsignaal zaten.

Het heeft ruim 4 weken geduurd voordat ze de kabel hadden hersteld of vervangen...
daheizondag 8 juli 2007 @ 16:59
Had ik ook. Uiteindelijk maar Digitenne genomen. Goedkoper en het bevalt prima!
bijdehandzondag 8 juli 2007 @ 17:16
quote:
Op zondag 8 juli 2007 16:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Een jaartje of 5 terug had een schip met zijn anker de hoofdkabel in de Lek kapot getrokken waardoor 22000 mensen (9000 huishoudens) zonder kabelsignaal zaten.

Het heeft ruim 4 weken geduurd voordat ze de kabel hadden hersteld of vervangen...
En daar betaal je dan voor
Misanzondag 8 juli 2007 @ 17:34
gewoon een brief schrijven en ze in gebreke stellen en dreigen met gerechterlijke stappen als ze hun verplichtingen niet na blijven komen of als ze niet met een degelijke oplossing komen
8Dzondag 8 juli 2007 @ 17:36
is het niet zo dat je alleen voorrij kosten betaald indien de storing bij jou zelf blijkt te zijn?
F4T4L_3RR0Rzondag 8 juli 2007 @ 17:40
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:36 schreef 8D het volgende:
is het niet zo dat je alleen voorrij kosten betaald indien de storing bij jou zelf blijkt te zijn?
Dat kan best, maar waarom zal ik een dag vrij moeten nemen om op een monteur te wachten, terwijl ik nu al weet dat het probleem bij Casema ligt en niet bij mij?
veldmuiszondag 8 juli 2007 @ 17:43
quote:
Op zondag 8 juli 2007 16:47 schreef Maerycke het volgende:
Ik ben altijd als de dood dat er wat stuk gaat, want dan duurt het gegarandeerd weer veel tijd, energie, geld en vrije dagen om het op te lossen
Herkenbaar
Zolang het werkt is het echt dik in orde, maar zodra het fout gaat !
Biogardezondag 8 juli 2007 @ 20:47
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:43 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Herkenbaar
Zolang het werkt is het echt dik in orde, maar zodra het fout gaat !
Ik ben een jaar klant. Heb in dat jaar nog geen enkele factuur gezien

Ja, die komt er aan hoor meneer, we zijn er mee bezig. Oh? Jaja, u behoort tot een groep klanten waar we geen gegevens van hebben en geen facturen voor kunnen aanmaken.

Eind Augustus loopt m'n contract af
PeZuzondag 8 juli 2007 @ 20:55
casema

wat een allejezus slechte helpdesk hebben die zeg

de monteurs zijn ok

maar die helpdesk