Toen ik klein was wist ik het antwoord, ik was helemaal blij, dus mijn moeder bellen, we waren in de uitzending, had ze het verkeerde nummer gegeven om terug te bellen dus we werden nooit teruggebeldquote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tuurlijk win je die koffers niet
De mensen die bellen zitten ook gewoon in de studio
Precies, dit is gewoon pure oplichtingquote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef Wessiej het volgende:
1 keer won een kennis van mij die, zat 350 euro in.
Terwijl je die 'briefjes' die erin zaten op véél meer duiden.
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:32 schreef Aufruhr het volgende:
Jammer dat de bevolking dom genoeg is om te blijven bellen.
Nouja, denk toch dat het bepaalde bevolkingsgroepen zijn...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:32 schreef Aufruhr het volgende:
Jammer dat de bevolking dom genoeg is om te blijven bellen.
Neehoorquote:Op zondag 8 juli 2007 14:31 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Precies, dit is gewoon pure oplichting
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:14 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Nouja, denk toch dat het bepaalde bevolkingsgroepen zijn...
Niet. Vriend van me broer won 1000 euro toen 'ie ziek wasquote:Op zondag 8 juli 2007 14:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Tuurlijk win je die koffers niet
De mensen die bellen zitten ook gewoon in de studio
Ik vind dat altijd bijzonder, maar je hebt gelijk, ik heb wel eens dezelfde vraag 6 uur op tv gezienquote:Op zondag 8 juli 2007 18:52 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Het is inderdaad pure oplichting.
Dan zijn er 90243798432 antwoorden mogeljik, en diegene die twee seconde voor het einde belt, die wint.
Het is een redelijk slimme, maar illegale manier om geld te verdienen.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:55 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd bijzonder, maar je hebt gelijk, ik heb wel eens dezelfde vraag 6 uur op tv gezien
(om 11:00 en 17:00 zapte ik er langs)
Om vervolgens nog steeds geen antwoord te hebben.
Sinterklaas. Neger.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:57 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Het is een redelijk slimme, maar illegale manier om geld te verdienen.
Net als Maak een woord van de letters: IYTRESWEYTUQWB NIKUABSD... Zoveel antwoorden mogeljik dat ze altijd "Fout" kunnen zeggen, totdat het programma afgelopen is en ze weer $$$$ binnen hebben.
Degene die wint, belt meestal net voor het einde ja. Omdat het daarna is afgelopenquote:Op zondag 8 juli 2007 18:52 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Het is inderdaad pure oplichting.
Dan zijn er 90243798432 antwoorden mogeljik, en diegene die twee seconde voor het einde belt, die wint.
150 euroquote:Op zondag 8 juli 2007 18:10 schreef Nachtdier het volgende:
Ik heb op teletekst (nos, p316 of 318) eens gelezen dat er in zo'n gegarandeerde geldkoffer wel een bedrag van 150 euro zat!
Nou, dan voel je je ondanks dat je hebt gewonnen toch wel heel hard genaaid. Ze doen overkomen alsof er veel meer in zit namelijk.
Was trouwens SBS6
"kutbij"quote:Op zondag 8 juli 2007 22:38 schreef UZN het volgende:
Ik denk dat ik het snap. Je krijgt geld om een koffer te kopen! Een echte, van de V&D
God wat ben ik in een kutbij vandaag. Ik hoop voor mijn collega's dat dat morgen een beetje gezakt is.
en als er meerdere prijzen te vergeven zijn, gaan altijd eerst de laagste bedragen eruit, en pas op het einde gaat de hoofdprijs eruit..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Degene die wint, belt meestal net voor het einde ja. Omdat het daarna is afgelopen
Maar uiteraard, alle belspellen worden net zolang gerekt totdat er genoeg geld binnen is gekomen om dat in vergelijking erg kleine bedrag uit te keren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |