Waardoor maagzuur naar buiten sijpeltquote:Op zondag 8 juli 2007 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
Kan het niet zo zijn dan de navel niet volledig afgesloten is?
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:19 schreef El_Rolando het volgende:
Misschien werd ze vroeger in haar navel geneukt?
Ervarings-deskundige?quote:
Ik weet niet hoe jij pist hoor maar ik pis niet via mijn darmenquote:Op zondag 8 juli 2007 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ervarings-deskundige?
Nah, wel vet hêndig zo'n stoma, scheelt je op een avondje stappen toch weer drie keer pissen, is weer één biertje w00tZOMGER!1!!
het wás wel donker in die gang...quote:Op zondag 8 juli 2007 14:22 schreef MdMa98 het volgende:
volgens mij had je niet in de gaten dat ze haar kontje naar je toedraaide
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:16 schreef Koffielurk01 het volgende:
Ruik eens aan je eigen navel...
Stijgde?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je rook aan haar navel, maar de geur stijgde omhoog vanuit haar broekje.
Ze heeft dus een enorme zure sloot. Eerst even een kutreiniger kopen voordat je haar batst
quote:Op zondag 8 juli 2007 17:47 schreef Pool het volgende:
Je rook de navelstreng waarmee ze nog aan haar moeder vastzat, pedo.
quote:Op zondag 8 juli 2007 14:55 schreef BonJovi het volgende:
tvp
Da's algemeen bekend. Ik dacht dat de TS dat wel wistquote:Op zondag 8 juli 2007 14:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar zit de gifklier van vrouwen. Nu ga je dood.
quote:
quote:Graham Barker uit Perth, West Australië staat in het Guinness Book of Records als recordhouder van het verzamelen van de meeste navelpluis. Hij verzamelt zijn navelpluis sinds 17 januari 1984 en heeft een gemiddelde hoeveelheid van 3,03 mg per dag.
"Dr. Kruszelnicki's toewijding aan het oplossen van dit al lang bestaande mysterie werd beloond door een Ig Nobelprijs voor Interdisciplinair onderzoek in 2002."quote:
hoe ruik jij jezelf daar dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef immortalsean het volgende:
laat me raden, TS heeft zichzelf daar nog nooit geroken zeker
Het is toch niet zo raar om iemand op zn buik te kussen?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:30 schreef jogy het volgende:
Rare fetish heb je op zich.
Hoe kom je er opquote:
een hele mond navel volquote:Op zondag 8 juli 2007 14:21 schreef Koewam het volgende:
Aangekoekte spermatozoïden.
Nee, die doet het voor nietsquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef Hijacking het volgende:
je moet ook nooit wat met een meisje krijgen die een grotere penis dan jezelf heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |