Dat vind ik ook altijd komisch. Wordt er nou naar de dag ervoor gekeken, of naar de futures voor de komende dag?quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef mikezwet het volgende:
Wat een gekte, bij openen van WS gaat europa mee omlaag en uiteindlijk sluit de dow +2%
Morgen dus de aex weer hoger en als WS weer opent weer omlaag ?
aex inderdaad weer hoger! Ben ik blij dat ik de aex shorts kwijt ben.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef mikezwet het volgende:
Wat een gekte, bij openen van WS gaat europa mee omlaag en uiteindlijk sluit de dow +2%
Morgen dus de aex weer hoger en als WS weer opent weer omlaag ?
Netjes gedaan, hoeveel procent was 't rendement?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
aex inderdaad weer hoger! Ben ik blij dat ik de aex shorts kwijt ben.![]()
Ja gister dus WS 2% erbij en vandaag gaan wij dus eerst omhoog en daarna gaat het opnieuw achter usa aan.... Grappig is dat de dow maar 5% van all time hight (52weken) afstaat en aex nog 8%quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd komisch. Wordt er nou naar de dag ervoor gekeken, of naar de futures voor de komende dag?
Ik wacht nooit tot mijn spul weer eens wat aangetrokken is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:46 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ja gister dus WS 2% erbij en vandaag gaan wij dus eerst omhoog en daarna gaat het opnieuw achter usa aan.... Grappig is dat de dow maar 5% van all time hight (52weken) afstaat en aex nog 8%
Neem een voorbeeld aan China, die doen gewoon wat ze zelf willenUP
Als m'n zooi weer wat is aangetrokken gooi ik alles eruit en zet m'n geld lekker op de bank, dan maar de boot missen en een louzie 2% rente maar dan heb ik tenminste niet dat gezeur. (kost tijd en nog geld ook)
Wacht wel tot alles in elkaar stort (of de dag dat de dollar valt) en iedereen er ziek van is.
Sukkel! of jij afgelopen tijd nuttige posts hebt bijgebracht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |