abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:19:27 #176
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_52135132
Ik heb maar weer eens alles verkocht afgelopen vrijdag.
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:27:13 #177
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52135287
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_52141877
Heb afgelopen donderdag RDS gekocht op 27.51.. Zal ik de komende jaren wel houden denk ik.
Zit veel potentieel in.
pi_52144618
philips uitgestopt gvd, had een mooie winst .. nu fortis voor 28euro
pi_52151426
nog steeds de short turbo's bij aex oh yeah
Ik stap er morgen maar weer eens volledig uit en zie waar de beurs nu weer naar toe wil.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52152561
Wat een gekte, bij openen van WS gaat europa mee omlaag en uiteindlijk sluit de dow +2%
Morgen dus de aex weer hoger en als WS weer opent weer omlaag ?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_52153130
Koffiedik kijken maar het was vandaag met name het laatste anderhalf uur dat de koersen omhoog schoten.
Rap dalende olieprijs hielp een hoop.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:58:36 #183
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_52163549
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef mikezwet het volgende:
Wat een gekte, bij openen van WS gaat europa mee omlaag en uiteindlijk sluit de dow +2%
Dat vind ik ook altijd komisch. Wordt er nou naar de dag ervoor gekeken, of naar de futures voor de komende dag?
pi_52165844
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef mikezwet het volgende:
aex inderdaad weer hoger! Ben ik blij dat ik de aex shorts kwijt ben.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:22:36 #185
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_52165942
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

aex inderdaad weer hoger! Ben ik blij dat ik de aex shorts kwijt ben.
Netjes gedaan, hoeveel procent was 't rendement?
pi_52170419
de 1e keer dat de aex wat langer na beneden kukelde 60%, dat was zo rond 24-27 july weer uitgestapt
en tussen 3 - 6 aug. 20%

Tis het enige wat ik had, voor de rest ben ik overal uitgegaan sinds ik de beurs veel te wispelturig vond.
pi_52172270
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Dat vind ik ook altijd komisch. Wordt er nou naar de dag ervoor gekeken, of naar de futures voor de komende dag?
Ja gister dus WS 2% erbij en vandaag gaan wij dus eerst omhoog en daarna gaat het opnieuw achter usa aan.... Grappig is dat de dow maar 5% van all time hight (52weken) afstaat en aex nog 8%

Neem een voorbeeld aan China, die doen gewoon wat ze zelf willen UP

Als m'n zooi weer wat is aangetrokken gooi ik alles eruit en zet m'n geld lekker op de bank, dan maar de boot missen en een louzie 2% rente maar dan heb ik tenminste niet dat gezeur. (kost tijd en nog geld ook )
Wacht wel tot alles in elkaar stort (of de dag dat de dollar valt) en iedereen er ziek van is.
pi_52173253
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:46 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Ja gister dus WS 2% erbij en vandaag gaan wij dus eerst omhoog en daarna gaat het opnieuw achter usa aan.... Grappig is dat de dow maar 5% van all time hight (52weken) afstaat en aex nog 8%

Neem een voorbeeld aan China, die doen gewoon wat ze zelf willen UP

Als m'n zooi weer wat is aangetrokken gooi ik alles eruit en zet m'n geld lekker op de bank, dan maar de boot missen en een louzie 2% rente maar dan heb ik tenminste niet dat gezeur. (kost tijd en nog geld ook )
Wacht wel tot alles in elkaar stort (of de dag dat de dollar valt) en iedereen er ziek van is.
Ik wacht nooit tot mijn spul weer eens wat aangetrokken is.
Als een aandeel of iets in die geest 3.75% onder de aankoopwaarde staat verkoop ik hem direct.
Mocht hij na 3 koersdagen procentueel in de plus staan, heb ik de verkoop order 3.25% onder de actuele waarde van het aandeel na 3 koersdagen staan. Mocht hij daarna ( 3 dagen ) weer hoger staan dan verlaag ik verkoop order naar 3% .. dan 2.75 / 2.50 .. and so on.

t'klinkt allemaal nog wat wazig. Maar het werkt wel voor mij!
pi_52174164
Als er vanavond geen rare dingen gebeuren...

dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:25:00 #191
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52176238
Sodemieter op met je spam.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_52177877
Naja, opzich wel grappig zo'n blog. Ik zou alleen de kleuren omgooien of die van Bloomberg gebruiken als het zwart moet.

Iemand trouwens nog op de hoogte van een paar goede blogs? Ik lees nu gewoon oa een zooi kranten en de online edities daarvan maar wie weet worden de meest relevante artikelen wel bij elkaar op een blog gezet. Lijkt me ook wel een markt voor als dat niet zo zou zijn, als je iig een beetje laks met de copyright bezig kan.

Iig, wat meer ontopic: ik wacht zeker nog tot na de 15e voordat ik weer ergens instap.
pi_52179580
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:25 schreef gronk het volgende:
Sodemieter op met je spam.
Sukkel! of jij afgelopen tijd nuttige posts hebt bijgebracht.

En dat is absoluut geen spam, dit is zeker nuttig..

Ik wil mensen laten zien hoe m'n handelssysteem werkt.. en als het profit oplevert...

[ Bericht 10% gewijzigd door klausch op 07-08-2007 21:27:00 ]
pi_52190053
En we beginnen weer met een dikke plus vanochtend.
Heerlijk toch die nederlandse nuchterheid
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:56:48 #195
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_52190060
ING
  woensdag 8 augustus 2007 @ 09:57:48 #196
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_52190080
ING

Werd een keer tijd.
Ik twijfelde nog om onder de 30 (29,56 op maandag dacht ik) bij te kopen.
Jammergenoeg NIET gedaan. Nu alweer +7% ivt het niveau van maandag.
pi_52204683
Zo grappig, had ING puts. Weggedaan toen de onderliggende waarde op een laag punt stonden. En tada... ING damn ik lig dubbel.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_52206843
Langzaam aan gaan we stevig omhoog...
pi_52210892
yeah.. m'n longs op randstad in de plus en fortis ook
pi_52228269
nou ben mooi op tijd geweest met mn philips, asmi verkopen. Daarvoor ook nog KPN verkocht met 30 procent winst en Ahold ook met iets in die geest. Best goed voor een amateur als ik die er niet zo heel veel kaas van heeft gegeten.

Weet iemand een leuke site waar ik wat meer kan leren over beleggen, waar termen uitgelegd worden enzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')