abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199152
Ik zag vanmiddag wat kids buiten spelen en realiseerde me dat we een heel simpel systeem van berichten zenden over het hoofd hebben gezien: papieren pijltjes in een blaaspijp. Geruisloos, gericht, grote reikwijdte. Iets voor OMB-II?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_199153
HEEL SLIM jA!

Zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn voor mij 1 bericht naar binnen te schieten? (T'is voor mij nl. ECHT een teringeind rijden en ik zou zo graag zo'n slap verhaal naar binnen willen zien gaan!!!!

Grtz,

MiRR0RMaN.
En alvast bedankt....

pi_199154
je maakt me nieuwsgierig, vertel vertel!!
  maandag 11 oktober 1999 @ 20:11:00 #4
691 luciano
ondertitelloos
pi_199155
een pijltje voor karin met daarop :lieve schat op het centraal station kun je in de bagage kluis nr soixante-neuf , je koffers ophalen , groetjes je ex!
pi_199156
VOORBEELD 24a

Er was eens, in een klein bos gedeeld door een drieluik een klein meisje met een vierkant kapje. Daarom noemde men haar allemaal: 'Vierkant kapje' Het was juist dit meisje dat graag een coffeeshop in het centrum van het bos wilde openen, en hiervoor ging ze naar het gemeentehuis, waar ze in contact kwam met een J. de Wolf.

J. de Wolf: 'Zo zo zo meisje, dus jij wilt een coffeeshop openen is het niet?'

'Si!' zei het meisje 'Ik wiel dat gaan doen voor die oma, de don, die graag die oostzijde van het boes over wiele nemen. Als zij dat niet gaate lukke mette mijne hoelp, zij schiete die kogel door mijna kop, si?'

J. de Wolf: 'Ja ja, houdt nou je kop maar weer, hier heb je een tiental formulieren, als je die invult en je oma wat steekpenningen betaald dan is die vergunning binnen een poep en een scheet binnen!'

Vierkant kapje: 'Si!'

Zo gezegd zo gedaan, Vierkant kapje kreeg een tiental formulieren binnen, die zij nog moest kopieren in 28-voud en als de steekpenningen binnen zouden zijn zou het allemaal, volgens Dhr. de Wolf (beroepsambtenaar) binnen een poep en een scheet geregeld zijn.

Vierkant kapje liep vervolgens huppelend door het park, of nee, zij nam de roze caddilac van haar vader die beroepspooier was in Amsterdam oost, zingend met 'die sopramo' op haar vaders autoradio was ze op weg naar Oma, de don van die familie:

'OH SOLE MIJOOOOOOO OH SOLE MIJOOOOOO!' ze besloot een jointje te draaien, wat niet echt verstandig is als je net met je kleine handjes aan het grote stuur van een Caddilac zit.

*KLATS BOEM!* ging het, en uitgerekend vandaag moest ze tegen het bordeel van haar vader aan knallen:

Haar vader hangt uit het raam: 'HEE VIERKANT KAPJE, BEN JE NOU HELEMAAL BELAZERD EEN BEETJE MN EIGEN CADDILAC IN MN EIGEN VOORGEVEL RIJDEN?!'

'Oh no.' antwoordde Vierkant kapje: 'Ieke had niet gezien, de cruise control bleef hangen!'

'Jullie spaghettievreters zijn allemaal hetzelfde!' schreeuwde haar vader: 'Ik had het nooit met je moeder moeten nemen!'

'Maarreh pappa!' probeerde vierkant kapje nog.

'NIKS VAN!' antwoordde haar vader noest: 'Je gaat verder maar lopen! Ik heb betere dingen te doen!'

Zo gezegd zo gedaan en ze ging per voet verder, en het was zodoende dat ze per voet terecht kwam bij.... naja, enfin, voor de liefhebbers ga ik nog wel een keer verder....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_199157
Hey meerhoerman, gebruik je eigen topic om die onzin op te zetten, in plaats van elk ander topic er mee te vervuilen!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_199158
Oeps sorry hoor, wist niet dat je gek werd....

Anyway....

pi_199159
Humor is hier geloof ik de laatste tijd ver te zoeken.... kom wel weer terug als de leuke mensen weer online zijn....
pi_199160
"9 x is zo'n grapje leuk, maar de 10e x niet meer. M'n tolerantiegrens is bereikt!" Stiekemerd!
  maandag 11 oktober 1999 @ 21:00:00 #10
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_199161
Okidoki, dat het hier niet hoort, maar afzeiken zouden we toch met BB doen??
"Let's keep it friendly"
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
pi_199162
Ted, je herkent toch wel een BB-citaat voor wat het is, hé?

maandag 11 oktober 1999 @ 23:15:00 #12
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_199163
Yep , maar er komen steeds meer newbies bij en als die meteen dat gezeik tegen elkaar zien, dan zullen ze ook wel denken, dat ze in Beverwijk beland zijn Dya get the drift??
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 1999 @ 00:18:00 #13
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_199164
Bedankt voor de tip Hunter

Dit wordt waarschijnlijk de manier om de actie uit te voeren.

Nog een oproep, iedereen die mee doet of mee wil doen, zouden jullie een mailtje willen sturen of we BB/FOK Meeting II voor of na de zogenaamde "bestorming" moeten uitvoeren.

aanmeldingen en reacties: bbmeeting@hotmail.com

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_199165
quote:
op 10-12-1999 om 12:18 AM schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bedankt voor de tip Hunter

Dit wordt waarschijnlijk de manier om de actie uit te voeren.

Nog een oproep, iedereen die mee doet of mee wil doen, zouden jullie een mailtje willen sturen of we BB/FOK Meeting II voor of na de zogenaamde "bestorming" moeten uitvoeren.

aanmeldingen en reacties: bbmeeting@hotmail.com

Waarom niet tijdens? Een mooiere afleidingsmanoeuvre kun je je nauwelijks wensen!

zaterdag 16 oktober 1999 @ 21:10:00 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_199166
Hebben jullie er al eens over nagedacht om een soort Sinterklaas actie te gaan voeren bij Big-Brother.Verkleed als zwarte piet naar Almere en desnoods zeggen dat je voor het camera team of ander personeel komt. Je hebt strooigoed bij je (maar dat zijn natuurlijk de message-balls) gewoon verstopt in je strooizak.
Verkleed iemand als Sinterklaas (de meest betrouwbaar overkomende Fokmember) je zult er verbaasd van staan hoeveel bewaking je dan kan passeren. En zwarte pieten daar van kun je er genoeg meenemen
Eenmaal in de buurt van het huis kunnen een aantal pieten het op een lopen zetten naar de omheining en spullen in de tuin proberen te gooien (misschien met een kattapult ?)

Het is zomaar een ideetje maar het lijkt me een ludieke actie en je hebt nog even tijd om het voor te bereiden (sint is vanaf eind Nov. in nederland?)
Ik weet niet of het idee al eerder ter sprake kwam op dit forum anders sorry,heb ik het gemist

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 21:14:00 #16
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_199167
>Verkleed iemand als Sinterklaas (de meest betrouwbaar overkomende Fokmember) je zult er verbaasd van staan hoeveel bewaking je dan kan passeren.

Ik voel me vereerd.. dank je

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_199168
Mirrorman heeft denk ik zijn roeping als schrijver gemist. Het ene moment zijn het goed doordachte teksten over de gedachte gangen van de BB bewoners en nu is het weer het begin van een geinig verhaal waarvoor niemand hem de ruimte gunt. Kom op mensen, Live and let live. Als Mirrorman wil schrijven dan moet ie dat vooral doen.

Geef nou toe dat het best geinig is om te lezen.

ieke jouw verhale leuk vinde mirrorman

Beauty lies in the eye of the beholder.
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 23:28:00 #18
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_199169
maar niet hier...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zondag 17 oktober 1999 @ 22:25:00 #19
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_199170
Zo da´s goed...Jaytaph als sinterklaas en ik denk dat Mirrorman de zwarte piet dan maar moet zijn. Altijd wordt hem de zwarte piet toegespeeld en dat vind ik jammer!
Ondanks dat de topic een ander onderwerp betreft heb ik me werkelijk kapot gelachen om de humor van Mirrorman.

Van mij mag hij doorgaan met z´n onzin verhalen! De meeste mensen vertellen hier de grootste onzin...(Alleen Mirroman doet het met een nogal aparte humor en enigzins afwijkend van de topic nou en?)

GO MIRRORMAN!! Van mij krijg je vrijstelling!
(Heb je nu al de draadtjesvlees opgezet?)

Begin bij het begin en eindig nooit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')