quote:Op zondag 8 juli 2007 12:55 schreef Schunckelstar het volgende:
trouwen op 6-6-6 was beter geweest
trouwen![]()
quote:Op zondag 8 juli 2007 13:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom trouwden er geen mensen op 6-6-6 eigenlijk
quote:Op zondag 8 juli 2007 15:24 schreef freddygonzales het volgende:
Volgend jaar is 8-8-8 dé trouwdatum.
Trouwen zowiesoquote:Op zondag 8 juli 2007 15:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
* meldt *
6 juni 2006, toevallig ook nog eens om 16:00
![]()
quote:
en niet kunnen spellenquote:Op zondag 8 juli 2007 15:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mensen die hun mening niet onderbouwen![]()
![]()
![]()
is dat zo? Ik dacht 1 op de 4, maargoed trouwen lijkt me opzich wel lache, alleen vind het zelf ook een beetje gaar dat je het perse op 7-7-07 moet doen, als je echt van iemand houd maakt de datum toch geen ruk uit?quote:Op zondag 8 juli 2007 13:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
ach 80% gaat toch scheiden
mensen die trouwen sowieso al
Het hoeft echt niet per se op een bepaalde datum, maar sommige mensen vinden het gewoon leukquote:Op zondag 8 juli 2007 16:00 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
is dat zo? Ik dacht 1 op de 4, maargoed trouwen lijkt me opzich wel lache, alleen vind het zelf ook een beetje gaar dat je het perse op 7-7-07 moet doen, als je echt van iemand houd maakt de datum toch geen ruk uit?
Wat maakt dat uit? Ik vind het nogal neigen naar aandacht trekken... Meer niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het hoeft echt niet per se op een bepaalde datum, maar sommige mensen vinden het gewoon leukwaarom ook niet? Ik bedoel maar, vorig jaar 6-6-6 was een normale dinsdag. En het was nog mooi weer ook, dus een perfecte dag om te trouwen
![]()
En er is altijd wel "iets moois" van de datum te maken. 9-8-'07 is toch ook mooi? En ga zo maar door![]()
En dit topic neigt niet naar aandacht trekkenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef Edie86 het volgende:
Wat maakt dat uit? Ik vind het nogal neigen naar aandacht trekken... Meer niet.
oh jij bent er zo een die voor elke scheet een topic opentquote:Op zondag 8 juli 2007 16:06 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik vind het nogal neigen naar aandacht trekken... Meer niet.
quote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dit topic neigt niet naar aandacht trekken![]()
kansloos, TS, kansloos
![]()
Alleen dingen die mij irriterenquote:Op zondag 8 juli 2007 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh jij bent er zo een die voor elke scheet een topic opent
Omdat jij toevallig getrouwd bent (belachelijk punt #1) en misschien op een nog belachelijkere datum? (punt #2)quote:Op zondag 8 juli 2007 16:26 schreef iamredleader het volgende:
Topic zonder onderbouwing
TS geeft geen argumenten
Postgeschiedenis van TS
Alles bij mekaar eigenlijk gewoon een slotje waard
Ouders nog steeds bij elkaar, ruzie over mij? Helaas niet, tekort? Nope.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:31 schreef Etcetera het volgende:
wauw jij hebt echt issues he TSer zijn mensen die wél willen trouwen en ook nog eens gelukkig met elkaar zijn en blijven
gevalletje gescheiden ouders tijdens je jeugd? er is over je geruzied? je voelt je tekort gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |